Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sophie Elise bør boikottes til hun får huet ut av egen ræv og legger seg flat og tar ansvar!

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordmenn er på tinder og jeg antar at mange treff mellom to "bryter" 1 meters regelen. Skal man hindre mennesker i å kysse og ha sex i disse tider?

Herregud!

For en sjelden gang er jeg faktisk på SE sitt lag. 

• Liker 1
Skrevet
Jane Eyre skrev (2 minutter siden):

Nordmenn er på tinder og jeg antar at mange treff mellom to "bryter" 1 meters regelen. Skal man hindre mennesker i å kysse og ha sex i disse tider?

Herregud!

Problemet her er signalene SE sender til nesten en halv million følgere. Men hun trenger jo ikke å bli kvitt pandemien når hun kan le hele veien til banken. Det hun legger ut er et hån mot alle som har dødd, er ensomme, syke, mistet jobben og forsaker noe i livet sitt på grunn av at de følger råd og restriksjoner fra myndighetene.

• Liker 42
Skrevet
Jane Eyre skrev (27 minutter siden):

Herregud!

Nå vet vi faktisk at folk flest følger reglene og anbefalinger for smittevern, og at mange dermed velger bort tid og nærkontakt med familie og venner også i julen. Ut i fra den kunnskapen (ikke antagelsen altså) så har jeg vanskelig for å tro at det i dag er så fryktelig mange som samtidig som de ikke omgås familien sin velger å ligge med fremmede mennesker via tinder. 

• Liker 20
Skrevet (endret)

Men altså, dette er jo ikke noe å reagere på. Dette er jo bare typisk SE. Hun har alltid levd etter sin egen sannhet som passer inn i hennes verdensbilde. Hun har sine gyldige argumenter for ALT hun blir kritisert for (ganske fascinerende egentlig) og har absolutt ingen evne til å se ting fra andres synspunkt. Og det kommer hun aldri til å gjøre heller. Vi burde egentlig synes litt synd i henne. Og kanskje burde vi tenne et lys for henne ikveld. For henne som rett og slett aldri orker. Hun som ikke ORKER å møte kritikken på en annen måte enn å avfeie den fordi HUN må jo få gjøre som HUN vil uavhengig av hvordan andre føler det. For tenk om hun faktisk måtte møte kritikken ved å se på den fra noen andres ståsted, nei det orker hun ikke rett og slett. For tenk om man plutselig ser en annen sannhet enn den man trudde var den eneste riktige!

Nei det blir nok for mye for henne. 

Endret av Salmonella
  • Liker 23
Skrevet

Ingen som har en liste over SE sine samarbeidspartnere - altså bedrifter som betaler henne penger regelmessig?

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, SamusAran said:

Ingen som har en liste over SE sine samarbeidspartnere - altså bedrifter som betaler henne penger regelmessig?

MyMuse, Skappel, Strawberry Publishing (bokklubben). Ellers får hun jo også regelmessig sponsa hotellrom og spa. Vet ikke om hun fortsatt reklamerer mye for tannbleking, betakaroten, hårprodukter og hudpleieprodukter? 

• Liker 8
Skrevet
borifrankrike skrev (4 minutter siden):

MyMuse, Skappel, Strawberry Publishing (bokklubben). Ellers får hun jo også regelmessig sponsa hotellrom og spa. Vet ikke om hun fortsatt reklamerer mye for tannbleking, betakaroten, hårprodukter og hudpleieprodukter? 

Og dessverre Vita, Lyko og We are Fit. 

• Liker 10
Skrevet
Salmonella skrev (1 time siden):

Men altså, dette er jo ikke noe å reagere på. Dette er jo bare typisk SE. Hun har alltid levd etter sin egen sannhet som passer inn i hennes verdensbilde. Hun har sine gyldige argumenter for ALT hun blir kritisert for (ganske fascinerende egentlig) og har absolutt ingen evne til å se ting fra andres synspunkt. Og det kommer hun aldri til å gjøre heller. Vi burde egentlig synes litt synd i henne. Og kanskje burde vi tenne et lys for henne ikveld. For henne som rett og slett aldri orker. Hun som ikke ORKER å møte kritikken på en annen måte enn å avfeie den fordi HUN må jo få gjøre som HUN vil uavhengig av hvordan andre føler det. For tenk om hun faktisk måtte møte kritikken ved å se på den fra noen andres ståsted, nei det orker hun ikke rett og slett. For tenk om man plutselig ser en annen sannhet enn den man trudde var den eneste riktige!

Nei det blir nok for mye for henne. 

Tipper pappa Isachsen priser seg lykkelig over at han ikke lenger er manager, og slipper å stå til rette for alle de idiotiske tingene dette fjolset foretar seg😅

Skrevet

Morsomt hvordan hun forsvarer seg med at hun alltid bruker munnbind blant folk, også klarer hun ikke bruke det korrekt i en story et par timer senere🙄

• Liker 27
Skrevet
Smørbukk skrev (3 minutter siden):

Morsomt hvordan hun forsvarer seg med at hun alltid bruker munnbind blant folk, også klarer hun ikke bruke det korrekt i en story et par timer senere🙄

For ikke å glemme når hun konsekvent brukte barnemunnbind som var 3 str for lite,fordi det var så søtt med Hello Kitty på.

• Liker 27
Skrevet
Smørbukk skrev (53 minutter siden):

Det er tydelig at hun ikke tar smittevern på alvor

• Liker 17
Skrevet
Hockeypulver skrev (29 minutter siden):

Det er tydelig at hun ikke tar smittevern på alvor

Helt klart..

• Liker 9
Skrevet

Ser så tydelig at den magen er fettsugd. Får slikt stramt preg. Damen er operert ihjel og skal være forbilde. At hun får så mye spalteplass er dypt tragisk med tanke på psyken til unge og kommende generasjoner. 

• Liker 43
Skrevet
Xstrella skrev (14 minutter siden):

Ser så tydelig at den magen er fettsugd. Får slikt stramt preg. Damen er operert ihjel og skal være forbilde. At hun får så mye spalteplass er dypt tragisk med tanke på psyken til unge og kommende generasjoner. 

Hun har jo bekreftet selv at magen er fettsugd.

Jeg har nevnt det tidligere (med blogginnlegg).

Hun brukte fettet til å sprøyte inn i leppene og rumpa.

• Liker 11
Skrevet
J.. skrev (41 minutter siden):

Hun har jo bekreftet selv at magen er fettsugd.

Jeg har nevnt det tidligere (med blogginnlegg).

Hun brukte fettet til å sprøyte inn i leppene og rumpa.

Ja godt hun innrømmer det, men like trist. Hva med å trene. Lettvint løsninger hun tar.

• Liker 9
Skrevet

Hun kjører på med reklame på Instastory ser jeg. Den ekstra trafikken etter klinebildet må utnyttes.

Det går i Glöd, Skappel, vesker, diverse klær og egen bok. Jaggu har hun ikke greid å klemme inn en stakkars gris også😆 

(SE er en som bryr seg, tro ikke annet!)

Skrevet

Det er så opplagt at hun provoserer for å kunne slenge ut en haug med reklame på "bølgen" av kritikk som hun VET at kommer. Det er dette hun er best på, å lage "leven" slik at det blir omtale igjen. Virker ikke som hun bryr seg om hvorvidt det er positivt eller negativt. 

Hvordan hun håndterer kritikk vitner om at hun hverken bryr seg eller tar det til seg. Hun legger derimot ut skjermdumper av fanmail med hjerter og smiger når det stormer som værst. At dette er måten å svare ut kritikk på når hun tråkker rett i søla slik som hun gjorde ang smittevern nå - IGJEN. Det sier meg at hun ikke tar hverken pandemien eller sitt ansvar som påvirker alvorlig. 

Hun har gjort seg helt utilgjengelig, og svarer kun i egne kanaler, hvor det da går i "Orker ikke" og "Skjerp dere" hver gang noen forsøker å få en uttalelse.

• Liker 28
Skrevet
Jane Eyre skrev (15 timer siden):

Herregud!

Nei, men TRENGER man virkelig å legge ut bilde av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...