Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
hulillerunde skrev (2 timer siden):

Er så enig med deg. Mitt inntrykk er at det meste med SE er en gimmick, og det er det. Den eneste interessen hun virkelig har er å være sexy/hot. Hun gir sjelden inntrykk av å være interessert i andre, og avskriver enhver kritikk med at det er hat og at den som sier det må ha et kjipt liv/være sjalu. Hun viser liten evne til selvrefleksjon, og det drar hun med seg i flere aspekter av det hun velger å presentere til omverden. Hun fremstår å være endimensjonal, og det er å være "hot/sexy". 

b54138923ee2ca9fa7da4a032d4a53a8.jpg

Hun virker uhyre enkel. Kjenner flere tenåringer som er mye klokere og mye mer reflekterte enn henne. Som er i en helt annen liga.. Som satser på en god utdannelse og har helt andre verdier. Bare dette med nok en hund som ble så lettvint satt bort selv om hun mente hun var moden for ansvaret denne gangen 😂

Og at hun leser 2-3 normale bøker på 3,5 timer tror jeg ikke noe på. Hvis man bare skummer bøkene forringer det leseopplevelsen og man får ikke med seg alt. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
førstedamen skrev (33 minutter siden):

Ny insta post med Anniken 😅

Hvor er Mads? 

Kanskje det har vært et litt dårlig inntektsår for dem?

• Liker 2
Gjest hulillerunde
Skrevet

kjenner jeg blir provosert over at hun nok en gang gir en lang faen i pandemi og smittevern! 

Skrevet
hulillerunde skrev (11 timer siden):

kjenner jeg blir provosert over at hun nok en gang gir en lang faen i pandemi og smittevern! 

Uff så sykt kleint og flaut at oppmerksomhetsyken har nådd nye høyder 🤮 Det er så tydelig at det kun er for å provosere, åpenbar trolling for å få klicks. Men det er jo egentlig bra da, beviser bare at folk begynner å miste interessen for disse to karakterløse og overfladiske personene. 

• Liker 23
Skrevet
hulillerunde skrev (12 timer siden):

Mads Hansen er jo på ballen, men håper egentlig at media ikke lager en sak på dette. Det er det SE vil, og så typisk henne.

Ser det kommenteres under Mads Hansens post at "jentungen" gjør tydeligvis som hun vil. Men i alle dager, "jentungen" er en voksen kvinne som fyller 26 år om få dager!

Det irriterer og provoserer meg at hun skal reduseres til en unge. Et barn. En som ikke vet bedre liksom.

Og Anniken J er ÅPENBART like blåst som SE🙄

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Finlay skrev (10 minutter siden):

Mads Hansen er jo på ballen, men håper egentlig at media ikke lager en sak på dette. Det er det SE vil, og så typisk henne.

Ser det kommenteres under Mads Hansens post at "jentungen" gjør tydeligvis som hun vil. Men i alle dager, "jentungen" er en voksen kvinne som fyller 26 år om få dager!

Det irriterer og provoserer meg at hun skal reduseres til en unge. Et barn. En som ikke vet bedre liksom.

Hun burde faen meg få forbud mot internettilgang! Den instaposten der er så kalkulerende, kynisk, ufølsom og tonedøv som det er mulig å få den i den tiden vi er inne i. Jeg kjenner jeg koker av dette! Alt for PR, klikk og penger, og blodfansen forsvarer henne - uansett hva. Det er ikke til å tro.

Her ofrer andre kontakt med barn, barnebarn, gamle foreldre, venner og kjente for å ta vare på hverandre, mens denne egosentriske (ordet jeg har lyst til å bruke egner seg ikke på trykk), plastikkdukken gir jevnt blaffen. Og sitter garantert og ler av kommentarfeltet. For et nedrig og utspekulert menneske hun er. Dette er bunnen, og vel så det.

Skrevet
Finlay skrev (20 minutter siden):

Det som kanskje overrasker mest, er at andre "kjendiser" hjerter og liker. Sier også noe om deres troverdighet. Hadde aldri ønsket å assosieres med SE, og heller ikke ønsket samarbeid, handle produkter eller følge noen som støtter den galskapen der. Hun er kun ute etter å provosere, for å få litt mer trafikk på siden sin. Snart ramler det inn reklamer for alt hun selger/promoterer, og det gir kroner i kassa. 

• Liker 40
Skrevet
panzerpølsa skrev (5 minutter siden):

Det som kanskje overrasker mest, er at andre "kjendiser" hjerter og liker. Sier også noe om deres troverdighet. Hadde aldri ønsket å assosieres med SE, og heller ikke ønsket samarbeid, handle produkter eller følge noen som støtter den galskapen der. Hun er kun ute etter å provosere, for å få litt mer trafikk på siden sin. Snart ramler det inn reklamer for alt hun selger/promoterer, og det gir kroner i kassa. 

Synes nesten det verste er Morten Hegseth. Han verner så om Sofie og er nok en stor grunn til at VG aldri er kritisk til henne, men stiller opp så fort hun skal omtales for egne produkter/ skryt. Han som journalist burde være så nøytral og objektiv som mulig. 

• Liker 47
Skrevet

Sykehus og sykehjem stenges for besøk(selv for de sykeste), mens folk turer frem som det passer de selv. 
Det er slikt som gjør at smitten ikke går ned. For problemet er jo ikke kun at SE ikke følger smittevernregler(selv om det er ille nok i seg selv), men hun legger ut bilder og videoer på en så stor konto som gjør at andre tenker at det ikke er så nøye lenger. Da er det plutselig mange som ikke følger reglene. 
Det er så trist, og så provoserende. Har fulgt lenge, men nå var det nok for min del. 

• Liker 25
Skrevet
Jaymie skrev (23 minutter siden):

Synes nesten det verste er Morten Hegseth. Han verner så om Sofie og er nok en stor grunn til at VG aldri er kritisk til henne, men stiller opp så fort hun skal omtales for egne produkter/ skryt. Han som journalist burde være så nøytral og objektiv som mulig. 

Det er et hån mot journalister å kalle han der en journalist. Jeg vet han er det, men han er en skam for yrket. Han er PR-kåt. De fleste journalister er mest interessert i å vise saken sin, men han er mest interessert i å vise frem seg selv. 

• Liker 25
Skrevet
Sandin skrev (Akkurat nå):

Det er et hån mot journalister å kalle han der en journalist. Jeg vet han er det, men han er en skam for yrket. Han er PR-kåt. De fleste journalister er mest interessert i å vise saken sin, men han er mest interessert i å vise frem seg selv. 

Jo jo, men rett skal være rett. Og jeg står for det jeg skrev. I min mening utøver han ikke sitt yrke på en god måte, men han er fortsatt journalist og representerer VG. 

• Liker 3
Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Og bare vent...snart kommer bortforklaringene; Det er et gammelt bilde, hun er en (av utallige) nærkontakter, bla, bla, bla. 

Og at SE er "fredet" av mediene, handler vel mest om at de sponser henne, og at hun deltar i programproduksjoner av dem. Da kan de ikke stille henne til veggs, for da slår det tilbake på dem selv. I en perfekt verden hadde ikke influencere eksistert, rett og slett. For noe unyttig og verdiløst vas. Jeg kan ikke skjønne at verdiene våre har blitt så elendige at vi sørger for at folk kan leve av dette!

Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Og bare vent...snart kommer bortforklaringene; Det er et gammelt bilde, hun er en (av utallige) nærkontakter, bla, bla, bla. 

Og at SE er "fredet" av mediene, handler vel mest om at de sponser henne, og at hun deltar i programproduksjoner av dem. Da kan de ikke stille henne til veggs, for da slår det tilbake på dem selv. I en perfekt verden hadde ikke influencere eksistert, rett og slett. For noe unyttig og verdiløst vas. Jeg kan ikke skjønne at verdiene våre har blitt så elendige at vi sørger for at folk kan leve av dette!

Forsvarstalen er allerede ute. 

• Liker 10
Skrevet

Godt å se at de aller fleste kommentarene under bildet er kritiske! 

• Liker 8
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

20201213_135924.jpg

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

20201213_135924.jpg

Hun er så full av dritt. Avslutter dette pisset (som jeg ikke tror på i det hele tatt) med å sutre om at hun "orker ikke", det er vel det sanneste hun har sagt noen sinne. 

• Liker 42
Skrevet
DianaV skrev (Akkurat nå):

Hun er så full av dritt. Avslutter dette pisset (som jeg ikke tror på i det hele tatt) med å sutre om at hun "orker ikke", det er vel det sanneste hun har sagt noen sinne. 

Enig.

• Liker 8
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

20201213_135924.jpg

Det er den tynneste, mest elendige forklaringen jeg har lest. Men så klart, vi må snu dette over på hvor kjipe alle andre er, i stedet for å ta inn over seg hvor idiot man selv velger bevisst å framstå som! Og fansen biter på :klaske:

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
DianaV skrev (1 minutt siden):

"Orker ikke". Så la for pokker være å legge ut idiotien din offentlig! Hvor kort er det mulig å være?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...