Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
hulillerunde skrev (1 minutt siden):

SE finnes ikke kreativ og alt hun gjør er «inspirert» eller direkte stjålet fra andre

Jeg blir ganske irritert egentlig. Det er ikke uvanlig å inspireres (på riktig vis, om det finnes en riktig måte), men denne kopieringen av alt hun driver med i tillegg til å tjene fett på det syns jeg er ganske usmakelig. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest hulillerunde
Skrevet
Plengionika skrev (8 minutter siden):

Jeg blir ganske irritert egentlig. Det er ikke uvanlig å inspireres (på riktig vis, om det finnes en riktig måte), men denne kopieringen av alt hun driver med i tillegg til å tjene fett på det syns jeg er ganske usmakelig. 

Helt enig! Hadde hun faktisk også informert hvor hun henter inspirasjon fra så hadde saken vært litt annerledes, men hun later som ALT er tenkt i eget hode

Skrevet (endret)
Plengionika skrev (58 minutter siden):

Jeg følger instagramen til KIM kardashian og fikk opp bilder av deler av kolleksjonen hennes skims. Plaggene er nesten identiske med undertøyet TIL sophie Elise som het pust eller hva det var. Bildene har også flere likhetstrekk. Det virker som om hun henter mye "inspirasjon" derfra. 

Edit: kikket litt nøyere på begges kolleksjoner og bh, boxer og string er nærmest identiske. I tillegg til bilde på hesten selvfølgelig. 

Det ser man lett på det kjøpte ansiktet og kroppen også, ingen tvil om hvem hun ønsker å se ut som. 

Endret av Apocalypte
  • Liker 11
Skrevet

SE la ut en story i går hvor hun hadde rumpa til kamera mens hun gikk i en minimal truse, da hadde hun hånden veldig unaturlig plassert foran rumpesprekken. I dag så jeg dette bildet og det er så åpenbart at hun ikke vil avsløre at hun tar solarium og derfor er bleik i sprekka. Personlig synes jeg at hun kunne benyttet anledningen til å fylt på med litt glöd, tenker det ville gjort susen og luktet wunderba baki der

• Liker 16
Skrevet

Anbefaler dere å følge kopieelise på insta og sende inn det dere finner av kopiering til den kontoen. Latterlig hele dama 🤦🏼‍♀️

• Liker 15
Skrevet
AntiBullshit skrev (4 timer siden):

SE la ut en story i går hvor hun hadde rumpa til kamera mens hun gikk i en minimal truse, da hadde hun hånden veldig unaturlig plassert foran rumpesprekken. I dag så jeg dette bildet og det er så åpenbart at hun ikke vil avsløre at hun tar solarium og derfor er bleik i sprekka. Personlig synes jeg at hun kunne benyttet anledningen til å fylt på med litt glöd, tenker det ville gjort susen og luktet wunderba baki der

Kopi fra til Mathildtantot og søsteren hennes Popstantot

https://www.instagram.com/p/CDMbDb8pBJA/

https://www.instagram.com/p/CHa4ooap8Ks/

- som så mye annet SE legger ut. Ren kopiering av andres kontoer.

• Liker 14
Gjest CecilieX
Skrevet
Shavasa skrev (6 timer siden):

Anbefaler dere å følge kopieelise på insta og sende inn det dere finner av kopiering til den kontoen. Latterlig hele dama 🤦🏼‍♀️

Gikk inn på «kopieelise». Har jo sett noen eksempler tidligere, men samlet slik er det jo faktisk ekstremt avslørende. Det er jo bare flaut. 

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Trude4 skrev (2 timer siden):

Sjekker dere hvem som la ut først åsså? 

Hva tror du er mest sannsynlig? At SE følger utenlandske, store influencere, eller at de Kardashians og andre store utenlandske følger SE?

Skrevet
Era Vulgaris skrev (31 minutter siden):

Hva tror du er mest sannsynlig? At SE følger utenlandske, store influencere, eller at de Kardashians og andre store utenlandske følger SE?

Er alle større enn SE? 

Skrevet
Trude4 skrev (3 minutter siden):

Er alle større enn SE? 

110 millioner følgere vs 450.000 følgere?

Ja.

• Liker 14
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

110 millioner følgere vs 450.000 følgere?

Ja.

OK :)

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Trude4 skrev (8 minutter siden):

Er alle større enn SE? 

Kardashians er vel kanskje bittelitt større, tror du ikke? 

Skrevet
Trude4 skrev (40 minutter siden):

Er alle større enn SE? 

Tontot-søstrene er 5-6 mill følgere hver. KimK har 197M følgere. You do the math. 

• Liker 14
Skrevet
Trude4 skrev (4 timer siden):

Sjekker dere hvem som la ut først åsså? 

Det kan du finne ut ved å følge kontoen til Kopieelise på instagram, der står datoene.

Trude4 skrev (1 time siden):

Er alle større enn SE? 

Eh, ja? Mathildtantot har 8,7 millioner følgere, Kim K har 193 millioner følgere. SE har 453 tusen.

• Liker 13
Skrevet

Det ene bildet hun la ut av seg selv fra Ålesund(?) ser hun helt anderledes ut enn på de fleste andre bilder. Ser veldig operert og injisert ut. Nesten litt hoven i ansiktet. 

Og jeg skjønner ikke at hun kan reklamere for klær, hvis det passer til SE så passer jo ikke fasongen til mange andre. Det er ikke veldig vanlig med veldig slank midje og kjempe bred rumpe. 

• Liker 17
Skrevet
Trude4 skrev (2 timer siden):

Er alle større enn SE? 

😂😂 du, bare sjekk datoen selv i stedet for å spørre om sånt tull

• Liker 12
Skrevet

Jeg har tenkt litt.. nå har jo denne tråden i det siste hatt fokus på at hun reklamerer for bøker og beskriver bøker som livet sitt, men så viser det seg at ho må sette nedtelling på 30 min til lesetid daglig.

Er det noen som husker hvor mye hun reklamerte for Skappel og akkurat i perioden rett før og under strikket hun «masse». Spesielt en genser hun viste hele tiden at hun strikket på men viste aldri det ferdige produktet eller har snakket om at hun strikker etter det..?? 

Begynner å lure på om hun faktisk kun er interessert i det hun reklamerer for der og da. Dette med 2-3 bøker i uken er forbanna mye når hun må sette på timer for å lese i 30 min. 

og hun strikket som en helt da hun strikket 

• Liker 22
Skrevet (endret)

Nå skal ikke bøkene bare slenges hit og dit, eller svømmes med. Nei, nå skal de også slikkes!

smart, ogsexy!

Spesielt når det er pandemi.

(Kan jo håpe den ikke kommer rett fra bokhandelen😅)

https://www.instagram.com/sophieelise/

FD283882-1FEE-4CC2-90FC-DB31D420C235.png

Endret av Finlay
Skrevet

Får helt krampetrekninger av den altoppslukende trangen til å gjøre ALT "sexy". Skjønner ikke hvorfor det provoserer meg sånn, skulle ønske jeg ikke brydde meg. Men det er SÅ utrolig irriterende at jeg kjenner det koker hahahah. Det er nok nøyaktig det hun prøver på også. :):):) 

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...