Skrukketroll Skrevet 23. november 2020 #20241 Skrevet 23. november 2020 Ikke mye vegansk godteriet hun spiser på historien heller, eller er hun ikke for dyrene lengre? Litt ironisk... Bade seg selv som er så full i plastikk.. Jajaja plastikk bokstavelig talt i havet. 13
Missy1 Skrevet 23. november 2020 #20242 Skrevet 23. november 2020 Skrukketroll skrev (1 time siden): Ikke mye vegansk godteriet hun spiser på historien heller, eller er hun ikke for dyrene lengre? Litt ironisk... Bade seg selv som er så full i plastikk.. Jajaja plastikk bokstavelig talt i havet. Bare veganer når det passer seg... unnskyldningen er visst at hun er på besøk hos venner og de deler godteri... så derfor hun spiser ikke-vegansk godteri nå... men aldri i sitt eget hjem, som om det er noe forskjell 🙄 regne med at hun spiser kjøtt når hun inviteres i selskap også da... det er vel greit så lenge det ikke er i hennes eget hjem 🤦🏼♀️ 18
Antisocialclub Skrevet 23. november 2020 #20243 Skrevet 23. november 2020 Det ser litt ut som at hun bruker susp på de siste bildene der hvor hun poserer i hvitt undertøy.... 6
AntiBullshit Skrevet 24. november 2020 #20244 Skrevet 24. november 2020 Programmet «botched» har egen YouTube-kanal hvor de legger ut deler/klipp fra episodene som blir vist på TV. Det er påfallende hvor mange bleierumper som er innom hos disse legene i håp om å få et mer naturlig resultat. De ekstreme tilfellene eldres sjeldent særlig bra, og det er flere som har brystimplantater i rumpen. Det var en episode hvor det var ei som ønsket seg implantater i hoften, og legene sa at det fins ingen implantater som er ment å sitte på hoften. Pasienten hadde egne forslag til hva de kunne bruke for å fylle på, men det slo meg i alle fall at SE også snakket om hofteimplantater eller noe når hun skulle fikse på rumpen sin sist. Eller husker jeg feil? 12
Missy1 Skrevet 24. november 2020 #20245 Skrevet 24. november 2020 AntiBullshit skrev (4 minutter siden): Programmet «botched» har egen YouTube-kanal hvor de legger ut deler/klipp fra episodene som blir vist på TV. Det er påfallende hvor mange bleierumper som er innom hos disse legene i håp om å få et mer naturlig resultat. De ekstreme tilfellene eldres sjeldent særlig bra, og det er flere som har brystimplantater i rumpen. Det var en episode hvor det var ei som ønsket seg implantater i hoften, og legene sa at det fins ingen implantater som er ment å sitte på hoften. Pasienten hadde egne forslag til hva de kunne bruke for å fylle på, men det slo meg i alle fall at SE også snakket om hofteimplantater eller noe når hun skulle fikse på rumpen sin sist. Eller husker jeg feil? Tror SE har fylt inn fett i hoftene. Er jo ikke noe vakkert å være anatomisk korrekt skal man vite 🙄 10
Gjest Finlay Skrevet 24. november 2020 #20246 Skrevet 24. november 2020 Missy1 skrev (4 timer siden): Tror SE har fylt inn fett i hoftene. Er jo ikke noe vakkert å være anatomisk korrekt skal man vite 🙄 Tror hun har implantater i hoftene. Man kan jo tydelig se at det er "kanter" der i enkelte posereringer. Tror ikke det ville sett så markert ut med fett.
Jaymie Skrevet 24. november 2020 #20247 Skrevet 24. november 2020 Finlay skrev (28 minutter siden): Tror hun har implantater i hoftene. Man kan jo tydelig se at det er "kanter" der i enkelte posereringer. Tror ikke det ville sett så markert ut med fett. Trodde hun hadde fett i hoftene før, men at den siste rumpeoperasjonen kom med hofteimplantater også selv om hun ikke vil bekrefte dette 100%? Tror ikke så stor endring over natten bare er rumpeimplantat og fett (husker dere den feilsnappen «too much?») 13
Gjest Finlay Skrevet 24. november 2020 #20248 Skrevet 24. november 2020 Jaymie skrev (18 minutter siden): (husker dere den feilsnappen «too much?») Glemmer aldri den. Satte kaffen i halsen😂
DianaV Skrevet 24. november 2020 #20249 Skrevet 24. november 2020 (endret) Finlay skrev (2 timer siden): Glemmer aldri den. Satte kaffen i halsen😂 Det har festet seg hardt her! Jeg var alene i kåken og scrollet gjennom jodel når jeg så det,og reagerte høyt og verbalt. "What The Fuck?!" og så lo jeg litt for godt en stund... Det var virkelig litt av et øyeblikk. Og godt jeg var alene hjemme 🙈 Så har det jo bare gått den vanlige vante gang med plastic fantastic-patologisk løgner-klovn-evig trassalder-Sophie Elise etter det da, med seksualisering av alt fra bøker hun tidligere hadde en "ekstremt alvorlig fobi" for å ta på til sokker som hun i alle år har sagt hun aaaaaldri bruker, tits og ass og kopiering og ja, nok en hund sendt til mamma og pappa i Harstad. Hvordan et menneske behandler dyr sier så mye om dem. Gidder ikke ramse opp hva dyreholdet til denne dama sier om henne, men det er flere diagnoser i boka som hun IKKE har løyet på seg selv, tro det eller ei... (De er ikke like kule som "edgy eksistensiell angst" eller en mirakuløs helbredelse fra bipolar lidelse.) Er så lei henne. Prøver å unngå men nå poppet hun opp i en reklame på youtube for disse fantastiske bøkene hun skal prakke på unge jenter som heeeelt sikkert kommer til å lese dem alle sammen.... Som hun heeeelt sikkert også har gjort helt selv, naken i badekaret. Opp ned til og med. Rant over. Tilbake til min "ikke-rosa" boble... Endret 24. november 2020 av DianaV 27
Emmelise Skrevet 25. november 2020 #20251 Skrevet 25. november 2020 Alvea skrev (11 timer siden): Hvilken feilsnap? Hun hadde tatt et bilde av seg selv etter den seneste operasjonen i ny kjole som viste frem den nye silhouetten med spørsmålet "Too much?" Bildet i seg selv var uskyldig nok, helt vanlig bilde liksom. Det var jo litt tydelig at det ikke var meningen at halve verden skulle nødvendigvis få det spørsmålet, men skitt au. 5
Gjest Finlay Skrevet 25. november 2020 #20252 Skrevet 25. november 2020 Alvea skrev (12 timer siden): Hvilken feilsnap? Et bilde hun tok av seg selv i speilet, helt nyoperert. I helfigur, med veldig ettersittende kjole. Nå har vel hoftene "gått seg til", men da var hun nok ganske hoven, pluss at folk var vant til å se henne med smale hofter og stor bak. Nå hadde hun plutselig voldsomt bredt hofteparti, med implantater som så ut som de var havnet litt for langt ned (ridebukselår). Dette skulle nok ikke ut til offentligheten, men til utvalgte personer. Og hun ville altså vite om de syntes det var «too much». Snappen forsvant etter minutter, men det var nok ganske mange som fikk den med seg og tenkte: JA - det er too much!!!🤯 Som sagt har det "gått seg til" (eller hun har fikset på det, hvem vet.) SE virker jo strålende fornøyd, og det er jo det viktigste😅
Gjest Lin11 Skrevet 25. november 2020 #20253 Skrevet 25. november 2020 Så det hjelper å klage til FT https://www.dagsavisen.no/kultur/sophie-elise-bok-er-redninga-1.1805682#carousel-example-generic
deedee_ Skrevet 25. november 2020 #20254 Skrevet 25. november 2020 Lin11 skrev (4 minutter siden): Så det hjelper å klage til FT https://www.dagsavisen.no/kultur/sophie-elise-bok-er-redninga-1.1805682#carousel-example-generic Lurer på hvordan hun rekker å ta hundrevis av bilder av seg selv på den 30 min mobilpausen.... imponert. 11
Djungelvrål Skrevet 25. november 2020 #20255 Skrevet 25. november 2020 Hvis hun leser bare 30 min om dagen er det rart hun rekker å lese alle bøkene hun selger. 15
Missy1 Skrevet 26. november 2020 #20256 Skrevet 26. november 2020 Apocalypte skrev (13 timer siden): Hvis hun leser bare 30 min om dagen er det rart hun rekker å lese alle bøkene hun selger. Leser vel bare baksiden😂 11
Gjest Finlay Skrevet 26. november 2020 #20257 Skrevet 26. november 2020 Hun fortalte på instastory at hun bruker stoppeklokke når hun leser, for å passe på at hun faktisk leser ....30 min pr.dag. Bokelskeren sin det😂
Missy1 Skrevet 26. november 2020 #20258 Skrevet 26. november 2020 Finlay skrev (21 minutter siden): Hun fortalte på instastory at hun bruker stoppeklokke når hun leser, for å passe på at hun faktisk leser ....30 min pr.dag. Bokelskeren sin det😂 Når jeg leser, så klarer jeg ikke stoppe. Hvorfor begrense seg til kun 30minutter om dagen? Syns det høres veldig rart ut. Høres ikke ut som hun leser fordi hun liker det, høres ut som hun leser fordi hun må 28
Gjest Finlay Skrevet 26. november 2020 #20259 Skrevet 26. november 2020 Missy1 skrev (15 minutter siden): Når jeg leser, så klarer jeg ikke stoppe. Hvorfor begrense seg til kun 30minutter om dagen? Syns det høres veldig rart ut. Høres ikke ut som hun leser fordi hun liker det, høres ut som hun leser fordi hun må Hadde man spurt, så hadde nok svaret vært at hun ikke har tid til å lese mer enn 30 min om dagen. Mye annet som skal gjøres. Man skal sminkes, kle av seg, ha på gjennomsiktig undertøy, ta bilder av dette. Legge ut på snap og instagram. Ta på løshår, se på seg selv med senkede øyelokk og alvorlig ansikt i speilet mens man tar bilde. Legge ut på snap og instagram. Ta av løshår og danse med Joakim Kleven, filme dette. Legge ut på Instastory. Drikke vin, filme/ta bilder av det, legge ut osv. Enig med deg, det virker bare rart å sette av 30 minutter hver dag for å lese. Som om det var trening eller yoga.
baldrian Skrevet 26. november 2020 #20260 Skrevet 26. november 2020 Finlay skrev (1 time siden): Hun fortalte på instastory at hun bruker stoppeklokke når hun leser, for å passe på at hun faktisk leser ....30 min pr.dag. Bokelskeren sin det😂 Omtrent som småskolebarn som er pålagt å lese en halvtime om dagen som lekse, og som ikke under noen omstendighet vil gjøre mer enn absolutt nødvendig... 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå