Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sandin skrev (11 minutter siden):

Det er et hån mot journalister å kalle han der en journalist. Jeg vet han er det, men han er en skam for yrket. Han er PR-kåt. De fleste journalister er mest interessert i å vise saken sin, men han er mest interessert i å vise frem seg selv. 

Han droppa visst ut av journaliststudiene og har visst ingen papirer på det.. Men han jobber jo som en "slags" journalist, da. Om man kan kalle det det

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tar ikke smittevern på alvor. Det er masse dokumentasjon på det!

Skrevet

Hvorfor MÅ hun på død og liv poste bilde hver gang hun kliner med en jente? Hvor spennende er det egentlig? Og nå under pandemien er det jo fullstendig absurd.

Det er dessuten lite interessant hva slags relasjon hun og Annijor har, det er signalet de sender ut som er så feil. Ellers litt påfallende at de aldri poster situasjoner der de gjør ting sammen ellers, om de er så nære som hun antyder her. 

Nei, dette er nok et rent PR-stunt fra dem begge.

Gjest førstedamen
Skrevet
The Kavorka skrev (31 minutter siden):

Han droppa visst ut av journaliststudiene og har visst ingen papirer på det.. Men han jobber jo som en "slags" journalist, da. Om man kan kalle det det

Journalist er ikke en beskyttet tittel. Har selv jobber for en avis og jeg har ikke utdanning innenfor journalistikk, kaltes alikevel journalist. 

Skrevet

Da har jeg blokkert SE fra instaen, orker ikke la meg bli provosert av sånt piss lenger. Hu er ikke verdt det og jeg velger å ikke gi verken positiv eller negativ oppmerksomhet. 

• Liker 28
Skrevet

Jah,er det så farlig med en liten pandemi da?

Bedre å kjøre den sedvanlige taktikken om å snu fokus over til andre ting.

At folk dør av dette viruset,at samfunn rundt om i verden må stenges ned for folkets egen helse og at folk må dø alene på sykehus er ikke så farlig,så lenge man kan kline litt med "en god venninde" i fylla.

20201213_154156.jpg

• Liker 16
Skrevet
Klemen10na skrev (2 timer siden):

Sykehus og sykehjem stenges for besøk(selv for de sykeste), mens folk turer frem som det passer de selv. 
Det er slikt som gjør at smitten ikke går ned. For problemet er jo ikke kun at SE ikke følger smittevernregler(selv om det er ille nok i seg selv), men hun legger ut bilder og videoer på en så stor konto som gjør at andre tenker at det ikke er så nøye lenger. Da er det plutselig mange som ikke følger reglene. 
Det er så trist, og så provoserende. Har fulgt lenge, men nå var det nok for min del. 

Dette! At hun kliner med den andre blogge-dama, whatever. At de absolutt må trykke det opp i ansiktet på mennesker som kanskje er arbeidsledige eller permiterte, har gått konkurs og mistet livsgrunnlaget sitt, har måttet ha hjemmekontor i snart et år, som ikke har kunnet besøke nær familie på snart et år, som har hatt tvungen hjemmeskole mesteparten av siste året, som bor mutters alene på en hybel i en ny by der man ikke blir kjent med noen fordi all undervisning gjøres over nett og man ikke kan sosialisere med andre enn de som allerede er de «2-3 nærmeste», som kanskje har mistet et familiemedlem eller som lider av senvirkninger etter viruset. Det er bare hinsides respektløst og smakløst.

Lin11 skrev (1 time siden):

Hun tar ikke smittevern på alvor. Det er masse dokumentasjon på det!

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hun tar smittevern på alvor, problemet er at hun deler at hun ikke tar det på alvor. Ha respekt nok for andre mennesker til å være litt diskret, så skal man nå heller få ligge rundt og kline med hvem man vil.

Finlay skrev (1 time siden):

Hvorfor MÅ hun på død og liv poste bilde hver gang hun kliner med en jente? Hvor spennende er det egentlig? Og nå under pandemien er det jo fullstendig absurd.

Det er dessuten lite interessant hva slags relasjon hun og Annijor har, det er signalet de sender ut som er så feil. Ellers litt påfallende at de aldri poster situasjoner der de gjør ting sammen ellers, om de er så nære som hun antyder her. 

Nei, dette er nok et rent PR-stunt fra dem begge.

Jepp. All PR er god PR, og skaper klikk og penger i kassa. Kvalmt.

• Liker 22
Skrevet

Måtte le av det innlegget hun la ut om den melding hun fikk, om at folk ikke bryr seg om dyrevelferd, rasisme eller Mustafa. Da er det jo veldig tydelig at disse folka verken leser nyheter eller er opptatt av hva som skjer i verden, utenfor deres egen boble, for det er det eneste jeg har lest om i det siste. Rasisme og Mustafa! Problemet er bare at med en gang SE opplever litt motgang skal alle til pers for å trøste og peke finger for henne...🙄🤮

• Liker 39
Skrevet

Husker da hun "klappet griser". Da skrev hun at hun ønsket å bruke kanalene sine mer til de sakene hun brenner for, blandt annet velferd for griser og andre dyr. 

Jeg følger ikke med på alt hun legger ut, men jeg har ikke sett innlegg om hverken dyrevelferd, miljø eller psykisk helse (ikke bare hennes egen, men mer generellt) ? Anyone ? 

Det jeg har sett er forferdelig mye Glöd-reklame, bading med vesker, rumpebilder, slikking på bøker, Snapfilter og tomprat, masse reklame og "swipe up" - og nå topper hun det hele med å kysse Anijor mens alle vi andre holder avstand og ikke klemmer familie en gang. 

Norges største påvirker der altså. 

• Liker 39
Skrevet

Hva slags «situasjon» er det mellom SE og Anniken som kan forsvare dette bildet? 
Forstår ikke hva hun mener med at de er i samme «situasjon»... er det jeg som er dum?

Åpenlyst at dette ble lagt ut for å skape blest rundt seg selv... det er det ingen tvil om. Men syns forsvarstalen er sykt tynn... 

• Liker 31
Skrevet
Missy1 skrev (1 minutt siden):

Hva slags «situasjon» er det mellom SE og Anniken som kan forsvare dette bildet? 
Forstår ikke hva hun mener med at de er i samme «situasjon»... er det jeg som er dum?

Åpenlyst at dette ble lagt ut for å skape blest rundt seg selv... det er det ingen tvil om. Men syns forsvarstalen er sykt tynn... 

Tror hun mener at de begge bor alene i samme by. Men Sofie pendler jo til Nord-Norge så ofte at man kan ikke akkurat si at hun bor alene. Har man fulgt med på hennes medier er det også helt klart at de to ikke er en av hverandres 3 nærkontakter. 

• Liker 29
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Jah,er det så farlig med en liten pandemi da?

Bedre å kjøre den sedvanlige taktikken om å snu fokus over til andre ting.

At folk dør av dette viruset,at samfunn rundt om i verden må stenges ned for folkets egen helse og at folk må dø alene på sykehus er ikke så farlig,så lenge man kan kline litt med "en god venninde" i fylla.

20201213_154156.jpg

"Det er enkelt å mene noe om ting hvor det er en tydelig syndebukk, ett menneske, men med de større problemene går det ikke...spm rasisme, dyrevelferd, miljø, klima."

Vel, nå er vel Covid 19 et av de større problemer menneskeheten står overfor pr i dag. Og det handler ikke om "ett menneske"😆

At det går an å være så innskrenket?!

Skrevet
Finlay skrev (13 minutter siden):

"Det er enkelt å mene noe om ting hvor det er en tydelig syndebukk, ett menneske, men med de større problemene går det ikke...spm rasisme, dyrevelferd, miljø, klima."

Vel, nå er vel Covid 19 et av de større problemer menneskeheten står overfor pr i dag. Og det handler ikke om "ett menneske"😆

At det går an å være så innskrenket?!

Hun er jo så SmArT.

• Liker 20
Skrevet
J.. skrev (16 minutter siden):

Hun er jo så SmArT.

Skikkelig woke 😂😬

• Liker 6
Skrevet

Trodde det var voksne folk på KG, skjønner ikke at godt voksne folk diskuterer og bryr seg om Sofie Elise og fjortistullet hennes 🙄

• Liker 1
Skrevet
Sfr skrev (10 minutter siden):

Trodde det var voksne folk på KG, skjønner ikke at godt voksne folk diskuterer og bryr seg om Sofie Elise og fjortistullet hennes 🙄

Så hvorfor er du i denne tråden?

• Liker 29
Skrevet
Jaymie skrev (50 minutter siden):

Tror hun mener at de begge bor alene i samme by. Men Sofie pendler jo til Nord-Norge så ofte at man kan ikke akkurat si at hun bor alene. Har man fulgt med på hennes medier er det også helt klart at de to ikke er en av hverandres 3 nærkontakter. 

Har vel ingen betydning om begge bor alene og i samme by? Med mindre begge to har sittet isolert og videre skal sitte isolert, noe som ikke er tilfellet. 

Tror ikke SE har skjønt hva dette handler om. Det er ikke sånn at folk man kjenner er trygge, bare fordi man kjenner de! 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...