Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jane Eyre skrev (11 timer siden):

Plis ikke vær så dømmende overfor andre. Du vet ingenting om SE og Kasper sitt forhold. Om de har et åpent forhold så har de all rett til dette. Kritikken mot SE ligner mobbing. Denne pandemien lokker virkelig trollene ut i lyset 

Vet ikke om du misforsto meg med vilje, eller bare ikke forsto. Jeg dømmer ikke SE, hun kan ha så mange kjærester hun vil for meg. Men det er en pandemi og vi skal alle begrense antall nærkontakter, og det å kysse en man ikke er i et forhold/samme hustand som med da er å gå imot myndighetenes anbefalinger. Dette har ingenting med å dømme - eller med troll å gjøre. At Norges største påvirker legger ut bilder som viser at hun syns det er ok å gå imot anbefalingene er i beste fall trist. Vi andre kan ikke gi  enkelte familiemedlemmer en klem. Mange har ikke sett familiemedlemmer siden pandemien brøt ut. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jane Eyre skrev (19 timer siden):

Helt enig man er ansvarlig for hvordan man opptrer MEN. Man kan ikke ta ansvar for andres følelser. Det er urealistisk. Vi vet at folk dater og har sex gjennom denne pandemien. SE valgte å legge ut et bilde og vi shamer henne for det. 

Hun er verken bi,  lesbisk eller swingers og gjør dette kun for oppmerksomhet.  Trenger ikke være et geni for å gjennomskue det. 

• Liker 19
Gjest thejohan
Skrevet

Orker ikke lese alt som står her, men skaffet ikke hun seg en hund for litt siden? Hva skjedde med den? Ikke sett den på Instagram i det siste...?

Gjest hulillerunde
Skrevet
thejohan skrev (7 minutter siden):

Orker ikke lese alt som står her, men skaffet ikke hun seg en hund for litt siden? Hva skjedde med den? Ikke sett den på Instagram i det siste...?

joda hun skaffet seg nok en hund, men som alle de andre dyrene hun skaffer seg så endte den opp i Harstad hos foreldrene hennes 🙄

Skrevet

Jeg har ikke klemt mamma eller pappa siden mars, og nå skal folk synes synd i SE for at hun ikke får kysse på ei venninne som hun ser i ny og ne?!!🤮🤬

Vett du hva, nå må hun vokse opp til å oppføre seg som den alderen hun er i. Til og med elevene mine på 8 år har mer samvittighet og forståelse for pandemien enn hun her!

• Liker 36
Gjest thejohan
Skrevet
hulillerunde skrev (45 minutter siden):

joda hun skaffet seg nok en hund, men som alle de andre dyrene hun skaffer seg så endte den opp i Harstad hos foreldrene hennes 🙄

Hva var grunnen denne gangen?

Skrevet
thejohan skrev (2 minutter siden):

Den bjeffet på en annen hund på tur i Tromsø også forstyrret den når hun skulle skrive ferdig boka. 

• Liker 21
Skrevet

Hvorfor forsvarer folk kyssebilde? Tror folk det ligger noe bak dette? Selvfølgelig gjør det ikke det. Det er så opplagt, jeg synes det er så rart hvordan folk kan vri ulike tolkninger om hva som ligger bak bilde. det er et pr stunt. SE vil jo bare ha oppmerksomhet og det får hun desverre. 

Skrevet
Jane Eyre skrev (På 18.12.2020 den 0.35):

Helt enig man er ansvarlig for hvordan man opptrer MEN. Man kan ikke ta ansvar for andres følelser. Det er urealistisk. Vi vet at folk dater og har sex gjennom denne pandemien. SE valgte å legge ut et bilde og vi shamer henne for det. 

Pleier du å legge ut bilde hver gang du kliner med noen på fest?   Jeg syns slikt er ganske privat men.......

• Liker 10
Skrevet
thejohan skrev (2 timer siden):

Ingen grunn, må nok ha vært planlagt.  Blir søte instragrambilder med en valp.  Ikke så moro når valpen skal oppdras, inkluderes og leves med.  Det er en jobb å ha omsorg for dyr... SE  er ikke så vant med jobb. 

• Liker 15
Skrevet
slipset skrev (20 minutter siden):

Veldig mye fokus på ribbein for tida... 

Hun har vel fjerna at par.

• Liker 12
Skrevet
DianaV skrev (1 minutt siden):

Det var faen meg på tide og helt på sin plass! Liker forøvrig også at det linkes til artikkelen om løgnen om "leilighetskjøpet" I denne artikkelen 😇

"Forbrukertilsynet omtaler bruddene som «grovt uaktsomme», og opplyser videre at Isachsen gjentatte ganger siden 2012 har fått brev fra dem hvor det er redegjort for reglene om skjult reklame."

Så ja, faen meg på tide!

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Og hun vil selvfølgelig ikke kommentere saken 🙄

Er glad for at noen tar tak i dette, men det hadde ikke gjort noe å være litt ydmyk engang i blant. 

• Liker 23
Skrevet
Plengionika skrev (39 minutter siden):

Og hun vil selvfølgelig ikke kommentere saken 🙄

Er glad for at noen tar tak i dette, men det hadde ikke gjort noe å være litt ydmyk engang i blant. 

Mangelen på ydmykhet har blitt svært fremtredende. Hun unnlater konsekvent å svare på spørsmål og kritikk, men lager stort sett alltid et "Alle misforstår, skjerp dere, jeg orker ikke" - innlegg som svar i egne kanaler etterhvert. 

Norges største påvirker nekter å svare media på annet enn smiger og skryt. Hun "tvinger" kritiske spørsmål i media inn i egne kanaler ved å konsekvent kun svare der -  slik at hun får styrt de til sin fordel (slette/blokkere/henge ut kritikk og kritikere som slemme og mobbere)   Litt skremmende og manipulerende. 

• Liker 27
Skrevet

Hva er det hun har gjort?  reklamert for bøker uten å merke annonse?   Slik har hun jo holdt på i åresvis.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...