Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
MoKath skrev (5 minutter siden):

Anniken og SE er nok ikke på datern. 

Neivel. Men et kyss er ikke ulovlig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MoKath skrev (13 minutter siden):

Anniken og SE er nok ikke på datern. 

Ble nok lagt ut for å provosere og få mer klikk - hos begge.

• Liker 11
Skrevet
Jane Eyre skrev (36 minutter siden):

Vi er uenige der. Jeg tror hun kan påvirke folk til å slutte å kjøpe påskeegg eller kjøpe selvbruning. Men jeg tror ikke et kysse bilde vil styrke folk i den ene eller andre retningen. Sexlysten er der uansett om hun har kysset Anniken eller ikke 

Du tror ikke at folk vil tenke at det er ok å kysse hvem som helst om SE, Norges største påvirker, gjør det? Hun har jo allerede demonstrert at det er greit.

• Liker 12
Skrevet (endret)
Jane Eyre skrev (18 minutter siden):

Neivel. Men et kyss er ikke ulovlig. 

Ulovlig?

Nei.

I verst tenkelige situasjon akkurat nå kan det faktisk være dødelig,om man kysser feil person eller personen X (som da kan være smittebærer,til og med uten symptomer) klinte med i fylla skulle risikere å smitte noen ved å kline videre eller gå forbi noen i butikken.

Dette er ikke rette tiden for å utøve (eller oppmuntre til..) "fri kjærlighet" eller annen hooke-kultur.

Endret av J..
  • Liker 22
Skrevet
Jane Eyre skrev (37 minutter siden):

Klart du får lov til å reagere og kritisere. Jeg er bare svært uenig i kritikken som nå hagler mot henne. Jeg hadde fortsatt det hadde hun vært på fest med flere mennesker enn det som er LOV men hun kysset en annen kvinne? Det er ikke noe FHI eller myndighetene har sagt ikke er lov. De kan komme med anbefalinger ja og jeg tror du følger de fleste. Men staten skal ikke blande seg inn i folks seksualvaner når disse ikke bryter loven.. hun får ikke bot for oppførselen sin (insta kysset). 

Hun har brutt retningslinjene mer en gang, og lagt det ut på annonsør kanalene sine. Alle har et samfunnsansvar, men bedrifter i større grad. Det handler virkelig ikke om seksualitet, hva slags seksuell oppførsel eller preferanser S.E Isaksen har er totalt uinteressant . Denne oppførselen fra en bedrift er bare helt forkastelig! Å ikke tenke over signaleffekten denne kvasi bedriften gir ved å legge ut slikt er naivt og refleksjonen er på et lavt nivå. 

Skrevet
Uatskillelig skrev (12 minutter siden):

Du tror ikke at folk vil tenke at det er ok å kysse hvem som helst om SE, Norges største påvirker, gjør det? Hun har jo allerede demonstrert at det er greit.

Har du ikke fulgt med på kvinneguiden forumet de siste mnd.? Jeg tror SE kan påvirke mange på ulike nivåer men ikke lysten til å kysse og knulle. Den har de aller fleste uavhengig av hva SE gjør.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (14 minutter siden):

Ulovlig?

Nei.

I verst tenkelige situasjon akkurat nå kan det faktisk være dødelig,om man kysser feil person eller personen X (som da kan være smittebærer,til og med uten symptomer) klinte med i fylla skulle risikere å smitte noen ved å kline videre eller gå forbi noen i butikken.

Dette er ikke rette tiden for å utøve (eller oppmuntre til..) "fri kjærlighet" eller annen hooke-kultur.

Hva med ensomhet? Retten til å ha sex og kysse den du selv ønsker? Det er ikke realistisk at vi skal vente med dette i 10 + måneder. 

• Liker 1
Skrevet
Lin11 skrev (4 minutter siden):

Hun har brutt retningslinjene mer en gang, og lagt det ut på annonsør kanalene sine. Alle har et samfunnsansvar, men bedrifter i større grad. Det handler virkelig ikke om seksualitet, hva slags seksuell oppførsel eller preferanser S.E Isaksen har er totalt uinteressant . Denne oppførselen fra en bedrift er bare helt forkastelig! Å ikke tenke over signaleffekten denne kvasi bedriften gir ved å legge ut slikt er naivt og refleksjonen er på et lavt nivå. 

Bedriften har også sexlyst. 

Skrevet

Bare et lite tips, utrolig fin funksjon når det absolutt ikke er vits å prøve å forklare det åpenbare til folk som misforstår med vilje 😊 god jul 😘

Screenshot_2020-12-20-17-36-40-657.jpeg

• Liker 30
Skrevet
Jane Eyre skrev (10 minutter siden):

Bedriften har også sexlyst. 

Det er totalt uinteressant i denne sammenhengen, men å kringkaste at man ikke kan lese eller forstå FHI sine retningslinjer /anbefalinger derimot. Det er viktig å diskutere. 

Skrevet
Lin11 skrev (2 minutter siden):

Det er totalt uinteressant i denne sammenhengen, men å kringkaste at man ikke kan lese eller forstå FHI sine retningslinjer /anbefalinger derimot. Det er viktig å diskutere. 

Men hun har ikke brutt disse mener jeg. Det er ikke ulovlig å kysse i denne pandemien.

Skrevet
Isild skrev (9 timer siden):

Han har flyttet til Harstad permanent hvis jeg har forstått det rett. Vet ikke om hun har sagt det rett ut, men han returnerte iallefall dit påfallende raskt etter "ferien" han var på der. Grunnen for returen var visst at han bjeffet mot andre hunder (han oppførte seg som en normal tenåringshund med andre ord) 

Ingen er vel spesiellt overrasket. 

Herlighet, hva er det med denne damen? Jeg forstår ikke hvordan kjæresten hennes holder ut med en sånn diva...Hun burde fått permanent forbud mot å skaffe seg flere dyr!

• Liker 14
Skrevet
Jane Eyre skrev (7 minutter siden):

Men hun har ikke brutt disse mener jeg. Det er ikke ulovlig å kysse i denne pandemien.

God jul 🎅🏻

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (7 minutter siden):

God jul 🎅🏻

God jul🎄🎅

Skrevet
DianaV skrev (23 minutter siden):

Bare et lite tips, utrolig fin funksjon når det absolutt ikke er vits å prøve å forklare det åpenbare til folk som misforstår med vilje 😊 god jul 😘

Screenshot_2020-12-20-17-36-40-657.jpeg

Dette vil jeg også lære, hvordan kan man ignorere innhold? 

• Liker 3
Skrevet
Tran09 skrev (58 minutter siden):

Dette vil jeg også lære, hvordan kan man ignorere innhold? 

Du trykker på de 3 strekene der varslene vises, så på konto, så ignorerte brukere 😊 

Screenshot_20201220-190456_Chrome.jpg

• Liker 3
Skrevet
Jane Eyre skrev (5 timer siden):

Shame henne for at hun deler bildet. Er det virkelig nødvendig? 

ja

• Liker 7
Skrevet
Jane Eyre skrev (2 timer siden):

Hva slags seksualvaner SE har vet hun vel best selv. Du kan spekulere til du blir grønn men du kan ikke si at du vet hensikten bak det bildet for det vet du ikke før hun forteller deg det.

Man trenger ikke å være et geni for å skjønne hva hensikten er.

• Liker 14
Skrevet
Apocalypte skrev (16 minutter siden):

Man trenger ikke å være et geni for å skjønne hva hensikten er.

Dette er tolkning og derfor langt i fra en objektiv sannhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...