Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
hulillerunde skrev (2 minutter siden):

Det er da heller ikke det jeg sier! Det er ingen her som sier at man skal temme sin seksualitet i 10 + måneder, du misforstår totalt! For å gi deg det med teskje: SE bør være forsiktig med hva hun deler i SoMe med sine 450 000/firehundreogfemtitusen følgere da hun lever av å påvirke. Om du virkelig tror at folk kun blir påvirket til å kjøpe produktene hun selger/får betalt for å selge og ikke alt det andre i tillegg så undervurderer du både SE og følgerne hennes. 

Jeg har ikke sagt at SE ikke påvirker andre mennesker. Men jeg tror ikke Norge kysser mer eller mindre av at hun kysser Anniken. 

Videoannonse
Annonse
Gjest hulillerunde
Skrevet
Jane Eyre skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at SE ikke påvirker andre mennesker. Men jeg tror ikke Norge kysser mer eller mindre av at hun kysser Anniken. 

Det får du bare tro. Jeg har en annen oppfatning

Skrevet
Jane Eyre skrev (5 minutter siden):

Hun er et dårlig forbilde på flere områder. Dette er en av de. Og det er ikke shaming men fakta!

Skrevet
hulillerunde skrev (1 minutt siden):

Det får du bare tro. Jeg har en annen oppfatning

Det er helt greit at vi er uenige.

Skrevet
Lin11 skrev (Akkurat nå):

Hun er et dårlig forbilde på flere områder. Dette er en av de. Og det er ikke shaming men fakta!

Dette er din mening ikke fakta. 

Skrevet
Jane Eyre skrev (16 minutter siden):

Skal single kun få én mulighet til å date en partner i denne pandemien og hvis det ikke funker må de vente til alt er over? Synes du virkelig det er realistisk å forvente dette av noen? Den har vart i 10 mnd og kommer nok til vedvare en stund til.

Vel, om du venter cirka 10 dager mellom hver partner, tenker jeg du er innafor. Argumentet ditt er ugyldig. 

• Liker 19
Skrevet
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Vel, om du venter cirka 10 dager mellom hver partner, tenker jeg du er innafor. Argumentet ditt er ugyldig. 

Ok så da tenker vi likt at det er ok at SE kysset Anniken? 

Så i følge deg kan man faktisk date og kysse andre 10 dager i mellom? :)

Skrevet

Synes diskusjonen om kyssebildet blir veldig hulter til bulter her. Det kritikkverdige er jo det åpenbare pr-stuntet, hun gjorde jo det samme for noen måneder siden med det klemmebildet og høstet mye omtale/leven.

Så, når det har vært stille en stund, gjør hun det igjen og fletter samtidig inn at hun bestiller julegaver på nett i unnskyldningen sin. Dette er bare for å selge mer. Det er bare sleipe salgstriks. 
Kunne ønske hun var mer kreativ i det minste, synes pr-stuntene hennes virker mer og mer stusslig og oppbrukte for hvert år. 

• Liker 29
Skrevet
Jane Eyre skrev (42 minutter siden):

Noen klarer seg ikke med bare én kjærester under en pandemi og det finnes garantert flere der ute som dater og kysser andre de ikke er i et eksklusivt forhold med. Sjekk kvinneguiden son oversikt over tema som diskuteres nå og du vil garantert finne noen som dater og har sex med noen de ikke er i et definert forhold med. Skriver du også til dem at de bør stoppe med dette?

Hvis de legger ut bilder av det på en kanal med 450 000 følgere så ville jeg sagt at de også burde stoppe med det, ja.

Isild skrev (38 minutter siden):

Tror ikke vedkommende forstår dette, ikke vil forstå det eller ikke vet det... 

Godt alle vi andre følger reglene. Slik jeg har fått det med meg så skal man holde 1 meters avstand til mennesker man ikke er i samme hustand som. Og jeg kan ikke huske å ha hørt at Anniken har flyttet inn til SE. 

Så, de brøt 1 meters regelen, noe mange finner provoserende  at andre gjør, og det er iallefall provoserende å vise i en stor påvirkerkanal. Det handler ikke om hysteri, jentekyssing, antall kjærester, shaming eller troll. Det handler om SE ikke følger 1 meters regelen, og det er ugreit. 

For meg handler det ikke om at de brøt 1 meter regelen, men om at det absolutt må deles at de gjør det.

Jane Eyre skrev (34 minutter siden):

Hun kan ta hensyn til alle forholdene du nevner her uteom nærkontakt med Anniken. Jeg lukker verken øyne eller ører men synes dere går for langt når dere shamer henne for kysset som ble dokumentert og lagt ut på nettet. Igjen. Sjekk forumet du allerede er på. Det finnes mange tråder hvor du kan lese om menesker som gjør det SE gjør. Og kanskje også gjør med mer enn én fremmed. Skriv også melding til dem hvis dette plager deg veldig

Ikke shamer henne for kysset, shamer henne for at det ble dokumentert og lagt ut på nett. Av henne selv.

Jane Eyre skrev (9 minutter siden):

Det er ok at hun kysset henne. Det er ikke ok å dele bilde av det i some til sine 450 000 følgere, under en pandemi.

• Liker 15
Skrevet
Jane Eyre skrev (20 minutter siden):

Dette er din mening ikke fakta. 

Det er fakta at hun er forbilde til 450.000 jenter i alderen 12-30 år. Å legge ut flere bilder av at hun bryter anbefalinger fra FHI er å være et dårlig forbilde. Det er fakta.

Skrevet

Oscar fikk juleklippen sin hos Ragnhild i Harstad i år

2174BA72-107B-4765-A408-23198E7392C8.png

• Liker 9
Skrevet
Jane Eyre skrev (2 timer siden):

Dette blir for dumt. Du vet ikke alt om SE og hennes forhold til Anniken. Det er ikke forbudt å kline med en person som du ikke har gått ut i media og bekreftet at du har et kjærste forhold til. Slutt å vær hysterisk.

Men hvorfor publisere det? 

• Liker 18
Skrevet

Jeg tror folk kommer til å date, kysse og slikke andres kjønnsorganer i denne pandemien uavhengig om SE legger ut et kysse bilde eller ikke. Det er ikke realistisk å forvente at mennesker skal temme sin seksualitet i 10 + måneder. 

Skjønner du virkelig ikke forskjell på en hvilken som helst privatperson og det SE velger å dele med sine 450K følgere? 

• Liker 31
Skrevet
velociraptor skrev (1 time siden):

Hvis de legger ut bilder av det på en kanal med 450 000 følgere så ville jeg sagt at de også burde stoppe med det, ja.

For meg handler det ikke om at de brøt 1 meter regelen, men om at det absolutt må deles at de gjør det.

Ikke shamer henne for kysset, shamer henne for at det ble dokumentert og lagt ut på nett. Av henne selv.

Det er ok at hun kysset henne. Det er ikke ok å dele bilde av det i some til sine 450 000 følgere, under en pandemi.

Shame henne for at hun deler bildet. Er det virkelig nødvendig? 

Skrevet
pøbelsara skrev (11 minutter siden):

Skjønner du virkelig ikke forskjell på en hvilken som helst privatperson og det SE velger å dele med sine 450K følgere? 

Jeg skjønner at SE har i underkant av en halv million følgere.  

Jeg tror ikke folk kommer til å kysse verken mer eller mindre av at hun har delt dette bildet. 

Skrevet
Jane Eyre skrev (Akkurat nå):

Shame henne for at hun deler bildet. Er det virkelig nødvendig? 

Ja, det synes jeg. Når man jobber som påvirker må man kunne kritiseres over å påvirke negativt.

• Liker 22
Skrevet
Lin11 skrev (1 time siden):

Det er fakta at hun er forbilde til 450.000 jenter i alderen 12-30 år. Å legge ut flere bilder av at hun bryter anbefalinger fra FHI er å være et dårlig forbilde. Det er fakta.

Anbefaling. Ikke lov. SE har kysset én eller to personer og dokumentert dette. Det er lov. Det er ikke lov å feste med 5+ mennesker eller gå ute blant folk hvis du er covid 19 positiv.

Skrevet
velociraptor skrev (1 minutt siden):

Ja, det synes jeg. Når man jobber som påvirker må man kunne kritiseres over å påvirke negativt.

Helt klart men jeg er uenig i at dette er en av hennes svært negative stunt.

Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Hvis alle skal ha den "er det så farlig" holdningen du utviser,har du helt rett i at dette kommer til å dra ut i tid.

Alle? Klart 5 millioner mennesker ikke kommer til å gjøre dette men det finnes mennesker som gjør det og jeg tror ikke disse er ansvarlige for at pandemien vedvarer. Jeg anbefaler at du bruker tiden på de mennesker som faktisk bryter loven og ikke SE som har gjort noe utover en anbefaling. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke offentlig. Hun er et forbilde for mange og bør holde kyssingen for seg selv. Kanskje litt ubekvemt at hun samtidig skulle holdt 2 meter til sin egen partner i mange dager for å ikke smitte han dersom hun ble smittet av en annen «partner».  

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...