Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 minutter siden, J.. skrev:

😫

20200223_174805.png

Fin BH 🥴

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si at det er et uheldig bilde,  spesielt med tanke på hudtonen.  Hu er jo helt skjoldete!   Se under den svære tatoveringen øverst på låret, er jo en strek mellom blek og brun/orange!  Hele bildet er supermerkelig!

• Liker 12
Skrevet

Hva er det som har skjedd med ansiktet hennes? 

• Liker 9
Skrevet (endret)

smiler som en beskjeden engel. 🥺

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Sh999 skrev:

Hva er det som har skjedd med ansiktet hennes? 

Sikkert for mye botox.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Sikkert for mye botox.

🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Ice_83 skrev:

Sikkert for mye botox.

Kan være, noe er det. I perioder har hun lignet på Caroline Eriksen og Emma Ellingsen, på dette bildet ligner hun på Astrid S. Skjønte ikke helt den med hip dips, var det ikke de hun ikke likte og kvittet seg med for en god stund siden 😊

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Justlooking skrev:

Kan være, noe er det. I perioder har hun lignet på Caroline Eriksen og Emma Ellingsen, på dette bildet ligner hun på Astrid S. Skjønte ikke helt den med hip dips, var det ikke de hun ikke likte og kvittet seg med for en god stund siden 😊

Den røde boksen med tekst er limt på fra en Jodler,ikke SE.

😊

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

😫

20200223_174805.png

Skyggen illustrerer tilfeldigvis ca det hun har lagt inn i hoften/låret. Det er ikke lite.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Måne, admin.

Gjest pop up bruker
Skrevet
11 timer siden, Isild skrev:

Fly tur-retur New York for å ta en sprøyte? Det er miljøforkjemperen sin det. 

For en dag siden skrev på instastory at hun savnet å ha noe å kjempe for. Tidligere har hun gått hardt ut og ment at hun kjemper for både miljø og dyrevelferd, men ettersom hun nå skrev at hun ikke har hatt noe å kjempe for, og kun vært opptatt av seg selv og egen prestasjon, har det tydeligvis bare vært løgn. 

Eventuelt kunne hun bare holdt fast ved den løgnen, så hadde hun hatt sin lille kampsak. 

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke hun er forkjemper for noe vettugt, men det var jo veldig "in" blant råååsabloggere å "kjempe" for miljø og dyrevelferd  i noen år så da kunne jo ikke hun la vær.   Jeg tror hun dr.....i både miljø og dyr sånn generelt. 

• Liker 17
Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)

Manglende merking på instastory nå: hun skriver at hun har fått så mange spørsmål om hvor jakken er fra, skriver hvor den er fra og at rabattkode kommer i morgen så de bør vente til i morgen med å kjøpe. 

FT bryr seg åpenbart ikke, så hvorfor skal inluenserne bry seg? Sånn utover moral så klart  

Endret av pop up bruker
Gjest pop up bruker
Skrevet
14 minutter siden, Apocalypte skrev:

Jeg tror egentlig ikke hun er forkjemper for noe vettugt, men det var jo veldig "in" blant råååsabloggere å "kjempe" for miljø og dyrevelferd  i noen år så da kunne jo ikke hun la vær.   Jeg tror hun dr.....i både miljø og dyr sånn generelt. 

Det er vel fortsatt veldig "inn", om ikke mer? Eneste er vel at det er enda mer fokus på fornuftig forbruk, og det er jo helt håpløst å fronte for SE. Samtidig som jeg ikke tviler på at hun faktisk kunne skrevet at hun brenner for det, hehe 

Skrevet

Hun er jo en slags ViMenn-versjon av blondinbella. En Tromsø-kopi. Det er jo en sunn figur å strekke seg etter

• Liker 5
Skrevet (endret)
5 timer siden, Castor Troy skrev:

Fin BH 🥴

Ja, den var fin 😊💕

Endret av Gorilla
  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, J.. skrev:

😫

20200223_174805.png

Oi. Hun viser jo halve underlivet..

• Liker 9
Skrevet

Så på IG story nå at hun reklamerer heftig for barberhøvel fra Estrid. Fanken og, jeg som kjøpte meg en sånn for litt over en mnd siden. Vurderer sterkt å si opp abonnementet nå når jeg ser at de samarbeider med SE🙄 

• Liker 18
Gjest førstedamen
Skrevet
På 22.2.2020 den 10.36, Isild skrev:

Var vel noe hun begynte med etter den reportasjen i DailyMail som @J.. sier. 

Syns å huske at hun også har nevnt at hun vil satse mer på et internasjonalt publikum, for de støtter og heier mer visstnok. (eventuellt bare skriver "you`re so hot" i kommentarfeltet uten å hele tiden nevne operasjonene som har ført til "hotnessen" slik vi gjør her i lille gørre Norge) 

Litt komisk å lese hva som står i artikkelen i DailyMail nå etter vi har sett etter-bildene etter "reduksjonen" i LA forøvrig: 

'I’m tired of having an a** which doesn’t look natural. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7588771/Norwegian-singer-24-admits-tired-having-backside-doesnt-look-natural.html

Den ser veldig mye mer naturlig ut nå , så det er jo bra :ironi:

Men det intervjuet var vel det hvor Feticha svarte og utga seg for å være SE (mens SE satt ved siden av henne?) 

Så i bunn å grunn var det ikke SEs ord. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...