Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Den 22.12.2015 at 22.25, Honeyblossom skrev:

99% av norges befolkning er klar over at hun har fikset på det meste da.

Blir vel litt galt å si "fikset", da det å fikse ses på som å gjøre noe bedre?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 27.12.2015 at 16.50, _Malene skrev:

Jeg har litt sansen for Sophie Elise. Hun er smartere enn mange andre bloggere, og er mer ærlig og ekte. Synes hun viser de fleste sidene av seg selv, på godt og vondt. 

Men hun er helt ekstremt opptatt av seg selv. Hva hun tenker, føler, og ikke minst hvordan hun ser ut til enhver tid. Det kan ikke være sunt å dyrke seg selv og sine følelser og tanker så til de grader.

Jeg tror hun hadde hatt godt av å flytte fokuset. Hvorfor vil hun ikke ta seg en utdannelse? Engasjere seg skikkelig i noe? Hun er absolutt smart nok. Og det ville gjort henne godt.

 

Ekstremt bra skrevet, helt enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så innlegget, og jeg synes det er bra hun føler seg så bra nå. Hun har gjort mye for å se sånn ut som hun vil.

Men hun ser helt annerledes ut på tv og bilder av aviser o.l. Da et helt annet utseende enn på bilder, siden bildene er det tatt 1000 av for å finne det hun ser "best" ut på, eet gjør vel alle før de legger ut noe.

Men hun er altfor opptatt av seg selv, som andre sier her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, MalloryK skrev:

Er ikke så mye tvil, når de omtaler han som "kjæreste med en av Norges største bloggere.".  Samtidig som de bruker profilbildet herfra https://twitter.com/robinjohanzon .  :

;)

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen dyssosiale trekk han der Robin. Tror hun gjør svært klokt i å holde seg unna ham. For godt.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt vondt av denne unge jenta som hade så dårlig selvbilde og synes det er fint at hun begynner å bli voksen og mer avslappet. Jeg synes likevel ikke hun er noe godt forbilde, selv om jeg liker at hun bruker kjendisstatusen sin til bedre timg nå om dagen. Unge jenter bør helst ikke tenke tanken på at det er en mulighet å fikse på nesa o.l. (Med mindre vi snakker ekstreme tilfeller). En annen ting jeg tenker på er at, ja, når man er under 30 så kan disse fillingene kanskje se bra ut (hvis de er diskrete), men når man blir litt eldre, så ser det IKKE bra ut! Det funker bare på ung hud, men det er jo de eldre som "trenger" det! Huden blir tynnere når man blir eldre og det blir kontrast mellom det glatte fake og de delene av huden som er naturlig. Jeg synes det samme som George Clooney, det gjør at man faktisk ser eldre ut!

Jeg synes trenden med fake utseende er så lite vakkert, og kjenner bare EN mann som synes disse damene er flotte. Menn generelt liker ikke et tonn sminke og jentene blir kjedelige når alt de bryr seg om er utseendet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22.12.2015 at 22.00, Klaveret skrev:

Siste innlegget Sophie Elise har skrevet ("Jeg ser ut som et annet menneske") er i mine øyne komisk, men også veldig misvisende for de unge jentene som ser og tror de kan få en slik forandring med bare årene til hjelp. Hun legger ut et bilde fra hun var fjorten og ett fra nåtiden og er overrasket over hvor mye hun har forandret seg! Hallo, jenta har operert nesen, pumpet lepper og kinnben full av hva det nå enn er, i tillegg til botox og jeg vet ikke hva. Hun ser bra ut, men det er jo så skrekkelig mye fake. Er det slike forbilder vi vil ha?

 Ja det er en selvfølge at man ser ut som en annen når man forandrer på hele ansiktet......hun var 100 ganger penere da hun var fjortis...synd å se unge mennesker ødelegge utseendet på denne måten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93
7 minutter siden, Kristanna skrev:

Er det slutt mellom SE og Robin nå? 

Kan se sånn ut. Både Robin og SE har twitret, SE skrev 3. jan "Tidsmaskin takk" og Robin skrev noe "Jeg ville gitt deg hele verden om jeg kunne" 1. januar. + det som står i linken til Nettavisen lengre opp. Jeg tviler på at SE vil være sammen med en som utøver vold mot andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Yellowrose

Eh.. ja det er klart hun har forandret seg når hun åpenbart har gjort det med vilje. Hun ser ikke ut som seg selv. Jeg synes ikke hun ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Personlig syntes jeg hun begraver sitt eget intelekt med å se ut som en dukke. Si gjerne at jeg har et lite åpent sinn, men seriøst; hun ser like intelektuell ut som en giraff, og jeg sliter med å ikke sette henne i samme bås som alle de andre dumme dukkene på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...