Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 29.7.2019 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Ja i løpet av 2019 faktisk :)

Anonymkode: 4b496...35b

Du hadde rett❤️

Anonymkode: dc11a...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen for et godt svar, føler du ser situasjonen med eksen godt. Jeg føler ikke direkte at jeg angrer på at jeg lot han gå, selv om jeg var/er glad i han, så det var så mye som ikke fungerte i forholdet, og jeg følte meg ofte frustrert og lei meg. Hadde han vært singel, så hadde det vært lettere å snakke med han om alt, og tilbringe tid sammen, men siden jeg ikke vet helt om det kan være lurt å gå tilbake eller ei, så kan jeg ikke rippe opp i noe så lenge han er i dette forholdet. Vil han være sammen med henne lenge? 

Jeg er så utrolig glad for at du ser drømmen om en partner og felles hus/hageflekk bli til❤️ Siden du også skriver om en voldsom storm, og samtidig skriver at det er all grunn til å være positiv og se fremover, så mener du kanskje at stormen vil komme først, og lykken etterpå? Takk for at du er ærlig, selv om det du skrev skremmer meg. Jeg føler jeg har stått i en evig lang storm i mange, mange år nå, med kroniske smerter og alt det har gjort med meg og med livet mitt, jeg har nesten mistet meg selv på denne vanskelige veien allerede, og håpte at jeg kunne se frem til en litt lettere periode nå. Hva som menes med «en voldsom storm», det var du usikker på, men for meg så høres de ordene så kraftige ut at det kan føles som om det enten gjelder at jeg eller noen jeg er glad i blir alvorlig syk, eller at jeg mister noen jeg er glad i og som står meg nær. Om du ser noe sånt, så vil jeg jo helst ikke høre om det, selvsagt, jeg tror nok jeg bare skriver dette fordi jeg har lyst å få den tanken ut av hodet, få en bekreftelse fra deg om at dette ikke dreier seg om så forferdelige ting som dette.. uff, jeg ble skikkelig urolig og redd nå😔

Glad for at du også ser lykke og glede, og en partner å dele dette med❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Nei nei nei her har jeg ordlagt meg helt feil og det beklager jeg. Dette måtte jeg bare svare på med en gang. Det er hverken tap eller sorg el dødsfall jeg ser, når jeg bruker ordet storm kunne jeg like gjerne skrevet omveltning! Og du er midt i det og det oppleves voldsomt for deg. Det bekrefter du jo og det var denne følelsen jeg fikk at du lever i en storm men at den vil roe seg. Du skal ikke bli redd derimot få håp fordi jeg ser at det vil roe seg og ting vil løse seg til det bedre for deg!

Kjærligheten venter også på deg, jeg ser en glad deg på nyåret retning våren. 

Være så snill ikke bli redd det var bare min klønete måte å si ting på. Unnskyld. Spør igjen om du vil ha mer konkret info. Men det er altså ikke slik du frykter. Uff jeg skal skjerpe meg... 😢

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei nei her har jeg ordlagt meg helt feil og det beklager jeg. Dette måtte jeg bare svare på med en gang. Det er hverken tap eller sorg el dødsfall jeg ser, når jeg bruker ordet storm kunne jeg like gjerne skrevet omveltning! Og du er midt i det og det oppleves voldsomt for deg. Det bekrefter du jo og det var denne følelsen jeg fikk at du lever i en storm men at den vil roe seg. Du skal ikke bli redd derimot få håp fordi jeg ser at det vil roe seg og ting vil løse seg til det bedre for deg!

Kjærligheten venter også på deg, jeg ser en glad deg på nyåret retning våren. 

Være så snill ikke bli redd det var bare min klønete måte å si ting på. Unnskyld. Spør igjen om du vil ha mer konkret info. Men det er altså ikke slik du frykter. Uff jeg skal skjerpe meg... 😢

Åh, tusen tusen takk for denne meldingen! ❤️ Du aner ikke hvor lettet og glad jeg ble nå😃😃 Ikke noe å beklage, jeg vet ikke hvorfor jeg tolket det som jeg gjorde, men er veldig glad jeg nevnte det, og veldig glad for denne oppklarende meldingen fra deg❤️😊

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen A var jeg ulykkelig forelsket i for mange år siden. Var overbevist om at han var min store kjærlighet.... så opp igjennom alle år så streifer tankene mine innom han. Jeg vet ikke hvor i verden han befinner seg, tror han bor på en annen kant av landet. Jeg lurte egentlig bare på om jeg en gang i blant dukker opp i han sine tanker. Ikke mer enn det.....;)

Anonymkode: 373ec...ebc

Meg igjen her;) hva mener du med st han muligens ikke matcher mine verdier?? Ble veldig nysgjerrig på nettop deg:)

Skrevet

Prøver jeg også. Kvinne28, hvordan vil det gå med studiet, vil jeg fullføre og vil jeg noen gang få en jobb jeg trives i? Er barn noe som vil ligge langt frem i tid eller tidligere enn det jeg tror? Vil jeg ende opp med å bo der jeg ønsker?

Skrevet

Kvinne,  37 år, ett barn. 

Jeg har spørsmål om kjærlighet,  jobb, barn og hvordan jeg blir oppfattet av andre. 

1) Vil jeg finne mannen jeg drømmer om? Er det en eller flere av det motsatte kjønn som har følelser for meg nå uten å innrømme det? 

2) Vil jeg klare å skrive de bøkene jeg vil skrive? Jeg drømmer om å leve av skrivingen.  

3) Vil jeg få flere barn? 

4) Hvordan blir jeg oppfattet av andre? 

Tusen takk for svar. Er spent på dette og vil gjerne vite litt om hvordan du jobber.

Tusen takk for svar. Jeg lurer på om denne mannen du ser er langt unna? Kjenner jeg han fra før? Er det langt frem i tid? 

Anonymkode: dbefd...438

Skrevet

Jeg mistrives så vannvittig på jobben..

Jeg vil bytte jobb men er ikke lett og tror jeg vil prøve noe helt nytt.

Hva ser du?

Har vært gjennom en omveltende situasjon som bremset denne jobbsøke situasjonen en stund, er alt Ok og er det grønt lys, bare å søke?

Gjest Stjernetåka
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser jeg og jeg føler med deg. Du skal ikke bli i dette ekteskapet for enhver pris, men du er bundet av frykten for det ukjente, frykten for hvordan livet vil bli. Men pr i dag går du med en smerte inni deg over at ting ikke er og ble slik du ønsket. Jeg vil anbefale deg å gå noen runder og tenke deg om, selv om det virker utenkelig å gå, så vurder muligheten for et "nytt liv". 

Har svart deg i kursiv. 

Takk. Du vil gå noen runder fremover, der du vil kjenne på en usikkerhet. Denne usikkerheten er falsk og vil ikke vare. Det kommer til  å ordne seg med jobb, den jobben du ønsker, men du må være litt tålmodig i dette dessverre. Sammenfallende med dette er også en bedre økonomi. Jeg ser ingenting "svart" fremover for deg, det ser derimot veldig lyst ut, men det er avgjørende at du klarer være tålmodig. 

Du har ikke møtt vedkommende enda, nei - dette er i forbindelse med at du må flytte på deg. 

Jeg kan dessverre ikke svare ang barn, men ja, gift blir du, og når du skal gifte deg er du så sikker som du aldri før har vært på noe. Gled deg :)

Slikt kan jeg ikke, dessverre. Ser ikke ting som er borte, mistet osv. Beklager. Jeg er mer på det emosjonelle enn det praktiske. 

Han liker deg men er usikker på hvor han har deg. Du gir litt tvetydige signaler. Vil du noe mer, må du våge å flørte litt mer. 

Gryende følelser. Du har ikke bedt meg gi råd, så da skal jeg være forsiktig med det, men i dette tilfelle vil jeg bare si: Vit hva du begir deg ut på. Jeg tror du forstår hva det betyr, eller så vil det bli klart for deg. Men som svar på det du spør om, ja, begynnende...og det er ikke bare innbilning nei. 

1, Eksen din er en god mann, han har et varmt hjerte. Han er derimot ikke så lykkelig som det kan se ut som, han gikk videre for fort og har angret seg på det, men syns det er en vanskelig situasjon å være i. Han liker denne nye, men tankene hans sneier innom deg rett som det er. Han holder avstand fordi han ikke ønsker rippe opp i smerten, han ønsker ikke påminnes det han egentlig ønsket seg av hele sitt hjerte. Om det var dumt av deg å gå, det vet du best selv. jeg ser dere kunne vært gode for hverandre fortsatt, men det må være kjærlighet fra begges side. Du valgte slippe han, dersom du angrer på dette,bør du snakke med ham om dette, nokså raskt. 

2.Denne drømmen vil oppfylles, men det vil gå noen år. Se fremover og vær optimistisk, for det er det all grunn til. 

Jeg skal være helt ærlig med deg her, og selv om jeg syns det er ubehagelig, så tenker jeg at siden du spør, så får du svar. Jeg kjenner på storm, en voldsom storm i livet ditt. Den vil stå på en stund og jeg klarer ikke helt å sile ut hva det handler om, men det er noe som vil skje som vil være omveltende for deg, noe som vil føles som om det rokker ved dine grunnvoller og setter deg ut av spill. Jeg velger å ikke tolke hva det er, men det vil gjøre deg noe redd og usikker, men du skal ikke frykte, for du kommer til å stå støtt i dette. Stormer varer heller ikke evig og det vil igjen roe seg for deg, men jeg ville bare si at dette er noe som kommer og du kan være litt forberedt mentalt om ikke annet. Så kommer det også lange perioder med mye glede, varme og solskinn og jeg ser deg lykkelig. Ser at du ikke er alene i den lykken, men sammen med en du er glad i. En som du gir hjertet ditt til. 

Takk. Det du nevner om endring, sammenfaller med hva jeg kjenner på. Endring for deg, i tiden fremover, vil være gode valg. Du har grunnet på dette en stund og du vet hva du bør gjøre, for at du skal få det bedre. Jeg råder deg til å følge hjertet ditt, utfallet blir bra for deg.Jobbmessig har du lenge tvilt, men du holder på å lande og det er fornuftig det du tenker. Bytter du beite, så gjør du lurt i det. Også ifht økonomi. Du er familiekjær og gla i dem rundt deg. Jeg syns det er litt uklart hva du kommer til å lande på mår det gjelder familien, er det noe du kverner på som ikke klarer helt å bli sikker på? 

Men som svar på spørsmålet - ja, det blir endringer. Ja, de blir av det gode for deg. 

Nå fikk jeg gåsehud, og jeg tar gjerne råd... Jeg tror jeg skjønner omrisset. Bør jeg trekke meg unna? Tusen takk.

Endret av Stjernetåka
Skrevet

Dame 51

1. jeg og kjæresten er både like og ulike , men hvilken framtid ser du for oss? 

2. Jeg trives ikke topp i jobben og drømmer om andre ting. Vil jeg lykkes med å få jobbe mer med det og hvordan skal jeg best nå målet mitt innen jobben? 

3. Ser du noe ang forholdet til mine naboer? Om det blir bedre eller verre ? 

Anonymkode: 2372a...889

Skrevet

Jente 30,

Har noen få spørsmål:

1. Nettopp giftet meg - kommer dette til å vare livet ut?

2. Kommer jeg til å få flere barn - og medfører dette eventuelle komplikasjoner hos meg?

3. Bør jeg beholde jobben jeg er i i dag?

4. Hvordan ser den økonomiske fremtiden min ut?

Håper på svar😊

Anonymkode: a1dc4...fea

Skrevet

Kvinne 40. Gift, et barn. 

Kan du se om det er noen negative energier eller hva det kan være rundt meg? Eller er det bare noe galt med meg? Er mye sjuk og sliten.

Kan du se noe om meg og mannen min? 

Det hender at en person fra min ungdom dukker opp i tankene mine. Kan du se noe om det? 

Håper på svar! ☺️

Anonymkode: c4e43...f12

Skrevet

Jobbintervju i dag:) hvordan gikk det? Vet at det kan ta litt tid før jeg får svar. Det er et firma som hadde passet meg perfekt 😊

Anonymkode: b4491...5ca

Skrevet
På 10.9.2019 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 53 år. Har en del utfordringer for tiden, lurer på om du fornemmer noe om dette og hvordan det eventuelt går?

Anonymkode: a73ec...2ad

Utsatt helse, lavt immunforsvar, ...ikke sikkert dette er riktig men det føles som om det er noe med kroppen din. Får også opp tanker rundt familie, er det noe som plager deg...? Helsen din kan jeg ikke gå nærmere inn på, men dersom det er et aktuelt tema for deg, så vil jeg i allefall si at du har mye styrke i deg og det vil bli bedre for deg på sikt. Spør igjen evt, helst så konkret som mulig. 

På 10.9.2019 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om sjelevennen min tidligere i tråden. K 34. Nå lurer jeg på et helt annet tema, aner ikke om du kan se noe på det? Og hvis du vil prioritere noen andre, så gjør det;-) Familiehytte. Sted med sjel og som mange er glad i. Ser du han som bygget det? Det føles som han er der fortsatt. Hvem ender opp der? Storfamilien? Paret? Alle? Eller går den rett og slett ut i salg? 

Anonymkode: ade3e...c6d

Ja, det husker jeg. Familiehytten du nevner er et sårbart tema. Er det din bestefar som bygget hytten? Jeg er usikker, men en robust, humoristisk kar. Han er ikke der, han er reist "hjem", men han våker over dere alle :) Hytten snakkes mye om i de forskjellige relasjonene du nevner. Noen ønsker salg, men det skal dere ikke gjøre. Den er verdifull i form av affeksjonsverdi og minner. Det blir en sorg å selge. Hvem som ender opp der...jeg tror ikke det blir hverken den ene eller andre, men "alle" i form av en "rullering", der dere har den på omgang. Det vil også være en god løsning for alle parter. 

På 10.9.2019 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Hei TS.

Dette har jeg aldri forsøkt før så jeg prøver meg. Er kvinne, 30 år og mor til to barn.

For fem år siden forlot jeg pappaen til våre to barn. Tiden etter har vært preget av barnefordelingssaker og barnevernsmeldinger. Dette har vært fars måte å håndtere at jeg forlot han på. Han har også utøvet vold flere ganger mot meg. Jeg er sliten av en pågående livskrise over flere år.

I begynnelsen av neste år skal vi inn i en ny runde med barnefordelingssak, barna har bosted hos meg. Jeg lurer på om du kan formane hvordan veien videre vil bli, vil far roe seg ned, og vil han slutte å forvirre (informere) barna?

Mvh sliten mamma

Anonymkode: 7a67a...b77

Kjære deg, dette var vond og trist lesning og jeg kjenner smerten din på kroppen. Før jeg går innpå far, vil jeg si at jeg kjenner på en angst som brer seg i min egen kropp når jeg leser om deg. Har dette gitt deg mye angst, uro og søvnløshet? Du er fryktelig sliten og hadde hatt godt av tre uker på en strand langt av gårde. Hvile. Du trenger hvile. Hvordan kan du få det? Du er i konstant beredskap og kroppen din er anspent og det tærer på alt av muskler og ledd og hjernen din er overfylt. Jeg får skikkelig vondt av deg. Frykten din er åpenbar. Har du noen å snakke med? Jeg må på det sterkeste anbefale at du får hjelp, dersom du enda ikke har funnet en samtalepartner. Men jeg ser en god advokat som blir avgjørende i dette. Du har mange gode mennesker på din side og du vil få stort støtte i denne saken.

Far ....jeg ser dessverre ikke at han roer seg med det første, og hvis saken går slik jeg tror, vil det en periode eskalere. Ikke frykt, allier deg med politi, be om besøksforbud. Mulig dette er avklart, siden jeg tenker på det, men hvis ikke, sørg for det. Barn som blir forvirret av sin egen pappa er skadelig. De trenger noen å snakke med. Jeg ser at den minste sliter veldig med en slags "innesperret" sorg. Du gjør alt du kan og er en god mamma. Jeg ønsker deg av hjertet alt godt og lykke til. Og du? selvom du kanskje ikke tror det nå...jeg ser en sterk kjærlighet til en annen mann, en veldig snill mann som bare ønsker deg godt og ikke kan få gitt deg nok omsorg. Ta i mot når hendene rekkes mot deg. Mulig du allerede har møtt ham. 

På 10.9.2019 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Hei, kvinne 36 år her.

Lurer mest på hva som skjer med forholdet mitt. Jeg er sammen med en mann, men vi har nesten ikke sett hverandre i hele sommer pga jobb og andre utfordringer. Jeg mangler følelser, men er usikker på om det er fordi jeg aldri ser ham eller fordi jeg ha mistet dem fullstendig.

Vil vi komme oss gjennom dette eller er det på tide å avslutte?

Anonymkode: 3d621...4c8

Det er på tide å bruke tid sammen, kjenne etter og deretter ta en skikkelig prat. Skjønner du tegninga? Du må velge, og lov meg å bruke hjertet ditt i dette - ikke bare fornuft. 

På 10.9.2019 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Hei - jeg har det siste året hatt et turbulent liv på mange måter, spesielt emosjonelt, mistet noen jeg var veldig glad i til kreft, funnet ut at noen jeg ikke trodde likte meg liker meg masse, såret en jeg er veldig glad i, forsøkt ivareta familien over meg selv og gått på akkord med egne følelser for å tekkes en partner med depresjon oppi det hele..

spørsmålet mitt nå er blir det bedre og valgte jeg riktig?

Anonymkode: 0b699...615

Kjære deg, så mye vondt du har stått i - og samtidig har det vært lyspunkter som holder deg oppe. Men å miste en du er glad i, kjenne på at du har såret noen, gått på akkord med egne følelser...vel, det tærer på kropp og sjel. Når henter du deg inn? Og oppi alt står du fast hos en partner som er deprimert. Jeg reagerer på at du skriver "tekkes". Du gjør ikke dette av ren kjærlighet, du gjør det av plikt og en følelse av å ikke ha noe annet valg. Du har et annet valg og innerst inne vet du det. Du vet også hva/hvem du har valgt bort og jeg kan ikke si annet enn at du ville vært lykkelig om du hadde valgt annerledes. Det vet også du innerst inne. Om du valgte rett, vel, du gjorde det du trodde var rett der og da. I ettertid kan du stille deg selv dette spørsmålet, det er naturlig, og jeg vil ikke være den som svarer på dette, for du kan bestemme selv og det har du gjort. Men du ville vært lykkelig - og du kan fortsatt bli det :) ønsker deg alt godt. 

På 10.9.2019 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Denne mannen A var jeg ulykkelig forelsket i for mange år siden. Var overbevist om at han var min store kjærlighet.... så opp igjennom alle år så streifer tankene mine innom han. Jeg vet ikke hvor i verden han befinner seg, tror han bor på en annen kant av landet. Jeg lurte egentlig bare på om jeg en gang i blant dukker opp i han sine tanker. Ikke mer enn det.....;)

Forstår det. Svaret er ja, han tenker på deg av og til. 

På 10.9.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Hei. Takk for svaret ditt. Dame her som har hatt kontakt med en mann i 3 mnd, vi møttes sist søndag. Du spurte hvordan det gikk. Føler uro etter møte, vet ikke hva han føler nå. Mann av få ord, tror at han har opplevd å bli såret. Noe jeg også har, på en veldig stygg måte. Dette gjør at jeg blir usikker på menn, og selvtilliten er litt lav. Syns denne mannen er utrolig fin, og den første jeg føler mye for etter 3 år alene.Kan du gi meg noen svar? På forhånd takk💚

Anonymkode: 2a3a7...e13

Å, kjære deg, så rart og så fint på en gang, å føle for et annet menneske igjen etter så lang tid. Men du vet, kommunikasjon er alfa og omega i et godt forhold, og ja, dere har begge dype sår. Begge trenger leges. Dere kan være gode for hverandre, men dere må begge våge å gi litt mer, sette ord på litt mer. Dere er begge i tenkeboksen nå. Han er usikker, vet ikke om han tør, vet ikke om han en gang tør å føle noe som helst. Har du kontakt med ham nå i ettertid? Vær ærlig med han, og med deg selv. Du har alt å vinne på det. Du selv styrer dette, og kan ta valg ut fra hjertet ditt. Jeg har sagt hva jeg ser, han er en god mann. 

På 10.9.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Interessant! Takk igjen for svar ❤️ Tenker du i forbindelse med reisen jeg har vært på? Tenker meg nemlig tilbake dit på nyåret. Eller tenker du i forbindelse med flytting pga. skolegang? Da skal jeg slutte å spørre, hehe. 

Anonymkode: 88d82...b4d

I forbindelse med kommende flytting ;)

På 10.9.2019 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Takk, dette stemmer, og mentalt er jeg nok "på vei ut" men konsekvenser for barna (en ungdom, resten voksne) holder meg igjen og jeg hater hvor knust mannen vil bli.. Dame 46

Anonymkode: 6f666...987

Og du vil bli desto mer knust når du går på akkord med deg selv og hjertet ditt. Barna er store, de vil forstå med tiden og tilpasse seg. Men om det nå blir slik, så gå forsiktig frem. Du har rett i at mannen blir knust, det blir også du, men du skal være glad og tilfreds, ikke leve på en løgn. Kjenn godt etter. Hva vil DU?

På 10.9.2019 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Du hadde rett❤️

Anonymkode: dc11a...308

Ååå...nå ble jeg glad!! :)

På 10.9.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Åh, tusen tusen takk for denne meldingen! ❤️ Du aner ikke hvor lettet og glad jeg ble nå😃😃 Ikke noe å beklage, jeg vet ikke hvorfor jeg tolket det som jeg gjorde, men er veldig glad jeg nevnte det, og veldig glad for denne oppklarende meldingen fra deg❤️😊

Å det var godt å høre. Tusen takk. Jeg måtte bare få dette av hjertet med en gang. Igjen, beklager om jeg sådde frykt i deg, det var ikke meningen. Hold fast på at bedre tider kommer til deg, snart :)

På 10.9.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Meg igjen her;) hva mener du med st han muligens ikke matcher mine verdier?? Ble veldig nysgjerrig på nettop deg:)

Jeg mener at du har andre verdier enn ham - både når det gjelder dine tanker og ønsker for fremtid, familie, barn og ift hvordan man lever livet. Du har "høyere standard" enn ham, om du forstår meg rett. 

På 10.9.2019 den 21.36, lille_fiol skrev:

Prøver jeg også. Kvinne28, hvordan vil det gå med studiet, vil jeg fullføre og vil jeg noen gang få en jobb jeg trives i? Er barn noe som vil ligge langt frem i tid eller tidligere enn det jeg tror? Vil jeg ende opp med å bo der jeg ønsker?

Bosted styrer du i høy grad selv. Har du et sterkt ønske om å bo et spesielt sted, så ta sikte på det. Det kan skje, om du jobber for det. Og ja, du vil fullføre studiet, men det vil oppleves noe strevsomt for deg. Men du klarer det. Ikke gi opp nå. Og jobb får du også :) barn kan jeg ikke gå inn på dessverre....

På 10.9.2019 den 23.26, Baremegmor skrev:

Jeg mistrives så vannvittig på jobben..

Jeg vil bytte jobb men er ikke lett og tror jeg vil prøve noe helt nytt.

Hva ser du?

Har vært gjennom en omveltende situasjon som bremset denne jobbsøke situasjonen en stund, er alt Ok og er det grønt lys, bare å søke?

Du både bør og skal bytte jobb. Der du er nå vil du på sikt bli syk av dersom du ikke gjør noe med det. Snakk med legen om mulig sykemelding. Jo du kommer til å bytte jobb. Mulig du bør spe på med noe mer utdanning/kurs for å få dette nye du ønsker deg. Vær åpen, det vil løse seg selvom det ikke føles slik nå. 

Alt er forøvrig nesten ok - du får snart svar på det, men søk. Du har vært satt ut av spill lenge nok, så søk gå med friskt mot. 

På 10.9.2019 den 23.31, Stjernetåka skrev:

Nå fikk jeg gåsehud, og jeg tar gjerne råd... Jeg tror jeg skjønner omrisset. Bør jeg trekke meg unna? Tusen takk.

Ja du forstår hva jeg sier og hva jeg ser. Jeg vil ikke gi deg et absolutt råd på dette, da jeg mener at man i høy grad kan styre ting selv. Jeg ser hva som er bra for deg, kan se hva andre personen føler, hvordan ting kan gå, men du har din egen påvirkningskraft i dette. Jeg vil bare si, igjen, at det er noen ting, kall det gjerne en "hindring" som du skal tenke nøye gjennom. Makes sense?

På 10.9.2019 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Dame 51

1. jeg og kjæresten er både like og ulike , men hvilken framtid ser du for oss? 

2. Jeg trives ikke topp i jobben og drømmer om andre ting. Vil jeg lykkes med å få jobbe mer med det og hvordan skal jeg best nå målet mitt innen jobben? 

3. Ser du noe ang forholdet til mine naboer? Om det blir bedre eller verre ? 

1. I deres tilfelle er det slik at "motsetninger tiltrekker hverandre". Dere finner ut av det på en god måte, selvom du kan bli frustrert av og til og rive deg i håret over hvor annerledes han tenker. Men alt i alt ser jeg dere er en god match, tross alt. 

2. Knytt kontakter og plei dem. Du er avhengig av gode støttespillere for å komme der du vil. Men du vil klare det. 

3. naoboene dine er .....vel, jeg skal ikke skrive det her...men kan man kalle dem "en prøvelse"? Makan til styrete mennesker....Jeg ville holdt litt avstand, ikke gått inn i noe med dem, men gitt det tid og ro. Det kan bli bedre, men utspill fra deg/dere, kan forverre det. Trø varsomt. 

På 10.9.2019 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Jente 30,

Har noen få spørsmål:

1. Nettopp giftet meg - kommer dette til å vare livet ut?

2. Kommer jeg til å få flere barn - og medfører dette eventuelle komplikasjoner hos meg?

3. Bør jeg beholde jobben jeg er i i dag?

4. Hvordan ser den økonomiske fremtiden min ut?

Håper på svar😊

Anonymkode: a1dc4...fea

1. Kjære deg, gratulerer! I utgangspunktet har dere en solid grunnmur å bygge på. Dere er lykkelige og fornøyde, men prøvelser vil, som hos alle andre ektepar, komme. Det gjelder å bestemme seg, hver eneste dag, for at dette skal lykkes. Du kan være med på å avgjøre hvordan dette går. Jeg sier "i utgangspunktet ja" - også vet både du og jeg at livet kommer, og kan få oss til å erfare ting vi ikke trodde var mulig på et tidligere tidspunkt. Og det er ikke alt vi skal vite alt om heller. Men igjen, ja. Ønsker du at du det skal vare livet ut? Jeg antar ja - Jobb for det :)

2. Dette kan jeg ikke gå inn på dessverre

3. Foreløpig ja, på sikt nei. Du får tilbud om noe annet. 

4. Den ser lovende ut, faktisk :) Du har mye godt i vente i livet ditt fremover. Nyt det. 

På 11.9.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Kvinne 40. Gift, et barn. 

Kan du se om det er noen negative energier eller hva det kan være rundt meg? Eller er det bare noe galt med meg? Er mye sjuk og sliten.

Kan du se noe om meg og mannen min? 

Det hender at en person fra min ungdom dukker opp i tankene mine. Kan du se noe om det? 

Håper på svar! ☺️

Anonymkode: c4e43...f12

Det er ikke noe galt med deg, tvert i mot, du er som du skal være, helt unik. Men du er sliten og tappet for krefter og du skal ta deg en tur til legen for en helsjekk. Det er relativt "enkelt" å rette på det som du opplever feiler deg. Snakk med legen og sørg for å avtale med mannen hvordan dere kan gi hverandre mer hvile. Det trengs. Du tar altfor mye ansvar hjemme og ellers. Du tar på deg så mange bekymringer og det tapper deg for energi. Men du er godt likt, det finnes ikke noe galt. 

Du og mannen, det føles som om det er litt avstand mellom dere til tider. Er dere uenige om et tema eller faller dere inn i et litt negativt spor noen ganger, som gjør like vondt hver gang? Jeg ser også at dere har et sterkt fundament, vært gjennom en del sammen, og det knytter dere sammen. Men dere bør snakke skikkelig ut om noe. Dere har alle forutsetninger for at ting kan bli bra (les: bedre enn det er nå).

Får ikke opp så mye rundt denne personen fra ungdommen. Oppleves som et slags bånd mellom dere...?

På 11.9.2019 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Jobbintervju i dag:) hvordan gikk det? Vet at det kan ta litt tid før jeg får svar. Det er et firma som hadde passet meg perfekt 😊

Det gikk bra. Du er en god kandidat og de har også andre gode kandidater. Vent og se, men jeg tror du blir innstilt som nr 2. Det betyr at du vel så gjerne kan ende opp med å få den. Ønsker deg lykke til :)

Og der var jeg antakelig gjennom for i kveld? Noen jeg har glemt - ? spør igjen. 

Minner om: Jeg svarer IKKE på spørsmål som angår GRAVIDITET, FØDSLER, BARN, SYKDOM, DØD, eller spørsmål som oppleves uetiske. 

Skrevet

Takk for svar :) de skal ansette 2 stykker, så da har jeg vel kanskje mulighet 🌸

Skrevet

dame 51. 

Takk for gode svar som ga meg håp og tro på at jeg er på rett vei og tenker rett :) 

Et spørsmål til ; hvordan ser økonomien min ut framover? 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I forbindelse med kommende flytting ;)

Veldig takknemlig for at du tar deg tid, OJ! 💌 Takk. Det blir spennende å se om du har rett.

Om du ønsker litt mer tilbakemelding kan jeg si at angående mitt nåværende forhold er det turbulent for tiden (det har det vel vært litt av og på hele veien), så det du sa tidligere om at vi må rydde opp i noe gruff dersom vi skal være sammen, stemmer på en prikk. Men det jeg har undret meg over i årevis er HVA som ligger der - hva som er gruffen, det er usikker på. Tidligere når vi har snakket om forlovelse, så har jeg følt at noe ikke stemmer helt. Å leve uten ham føles feil det også, men dersom vi skal vare må de store følelsene må tilbake ... Ikke krangel og bråk. Ooooog jeg må få roet ned spenningssøkenen min. Vanskelig. 

Anonymkode: 88d82...b4d

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det husker jeg. Familiehytten du nevner er et sårbart tema. Er det din bestefar som bygget hytten? Jeg er usikker, men en robust, humoristisk kar. Han er ikke der, han er reist "hjem", men han våker over dere alle :) Hytten snakkes mye om i de forskjellige relasjonene du nevner. Noen ønsker salg, men det skal dere ikke gjøre. Den er verdifull i form av affeksjonsverdi og minner. Det blir en sorg å selge. Hvem som ender opp der...jeg tror ikke det blir hverken den ene eller andre, men "alle" i form av en "rullering", der dere har den på omgang. Det vil også være en god løsning for alle parter. 

Herlighet, du treffer så sykt bra! 👏🏼👏🏼 Ja, bestefaren min som bygget den🤗 Og det føles som han våker over oss:) Jeg lette etter noe i verkstedet hans, har vel knapt brukt det redskapet jeg lette etter, men trengte det for å reparere. Spurte høyt ut i lufta om han hadde noe sånt, og bare sekunder senere så åpnet jeg akkurat riktig eske. Du beskriver han godt. Kan du se noe mer på han? En spesiell interesse eller flere? (Hvis du vil «øve deg», for det er jo noe jeg har mer fasit på enn spørsmål om fremtiden, så jeg føler at jeg gir noe tilbake også😉)

Håper det kommer en god løsning for hytta. Jeg tror det er litt sårt for alle. Jeg håper det skjer uten konflikter og at alle ivaretar vedlikehold osv:) 

Anonymkode: ade3e...c6d

Skrevet

Så spennende TS. Jeg opprettet en bruker for å prøve meg, lusker ellers bare rundt og stort sett leser på forumet her. Derfor jeg ikke har noen poster. Krysser fingrene for at det kan være noe for deg her!

Spørsmålet mitt handler om kjærlighet. Jeg er 25 år. Nylig fått meg jobb etter studiet, og stortrives. Har ofte gjort suksess på det karrierremessige, men sliter med kjærligheten. Nå har jeg møtt en mann som jeg får sommerfugler i magen av! Har ikke truffet ham lenge, men lenge nok til at jeg har så lyst at det skal gå bra.

Men, som sikkert ikke er uvanlig, sitter det en skikkelig usikkerhet i meg. Jeg når et punkt hvor jeg blir så fryktelig usikker på meg selv, på ham, på alt! Det kjennes så vondt, og jeg lurer altså på om du har noen formening om det er noe grobunn i denne usikkerheten denne gangen - eller om det er annerledes? 

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt. Føler at du har så rett. Skjønner at kommunikasjon er viktig, men syns det er vanskelig å komme innpå han. Vi har kontakt nå også, så jeg får fortsette å prøve å prate med han. Jeg er sikker på at han er en god mann, men har sår som ikke har grodd. 

Anonymkode: 2a3a7...e13

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
På 10.9.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Å det var godt å høre. Tusen takk. Jeg måtte bare få dette av hjertet med en gang. Igjen, beklager om jeg sådde frykt i deg, det var ikke meningen. Hold fast på at bedre tider kommer til deg, snart :)

Heisann, bare meg igjen😊

Du er helt fantastisk, du har fantastisk god intuisjon og klarsyn, og en utrolig fin og empatisk måte å formidle på❤️ Tusen takk igjen for all den gode hjelpen! Jeg har spurt deg tre ganger nå, og fått tre skikkelig gode svar. Jeg har mer på hjertet, har lyst å spørre igjen, så jeg slenger på litt flere spørsmål😄 Men er det mulig å kontakte deg på en annen måte etter hvert? Mot en liten betaling, kanskje? Jeg har kontaktet en veldig god klarsynt tidligere noen ganger, men han er veldig dyr, så det er egentlig håpløst økonomisk sett å fortsette å spørre han. Så jeg leter etter noen jeg kan kontakte som er litt rimeligere. Nå gjør jo du dette helt gratis her inne, og det er helt fantastisk av deg, du bruker jo mye av tiden din på å svare. Men jeg spør igjen, så kan du se om du orker å svare meg flere ganger, og/ eller om det på sikt er mulig å kontakte deg et annet sted og betale litt for tjenesten du utfører☺️💛

1. Jeg vet du ikke svarer på spørsmål ang sykdom, men jeg lurer på om jeg kan spørre likevel, og om du kan gi noen råd ang veien videre i forhold til dette, fordi legene vet ikke råd. Jeg har mange plager, og mye vet jeg hva er, andre ting vet jeg og legene enda ikke hva er. Sistnevnte gjelder bl.a en veldig dårlig lukt som kommer og går, fra munn/nese, føles det som, to ulike, rare og vonde lukter som gjør at jeg ikke vil være i nærheten av andre. En klarsynt sa at det var endringer i hjernen som var årsaken, og at ingen rundt meg kjente dette. Han har rett i dette? Fin MR, alt bra hos øre/nese/hals, bakterieprøver og blodprøver er fine.. fastlegen vil avslutte utredning, men jeg plages veldig..

2. Nytt helsespørsmål, hva er årsaken til smertene på venstre side av halsen? Ultralyd viser knute, celleprøver av knuten var fin. Så hvorfor smerter? Legene avslutter utredning her også..

3. Hvorfor er det kluss i menstruasjonen nå for tiden? Fastlegen mener det ikke er vits å bry seg om enda, kanskje det er begynnende overgangsalder, kanskje ikke, sier hun.. og hun vil la det ligge. 

- jeg føler det er noe hormonelt som er på bærtur? Kanskje alle disse plagene jeg nevner har hormonelle årsaker? Eller er det ulike ting? Vanskelig når leger ikke vil finne ut av disse tingene. Om du ikke kan være så konkret, kan du si noe likevel? Vil plagene gå over av seg selv?

På forhånd tusen takk igjen❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...