Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

J.. skrev (31 minutter siden):

Skal dette være en troverdig kilde?

Og å si at huset deres er stygt,lite eller ligger dårlig til er uansett bare smålig og irrelevant.

Da kan du få mene det👍 men huset ikke fint i det hele tatt, er mange andre hus der som er mye finere enn dette. Ville aldri bygd midt i ett veikryss uansett jeg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken.strøken skrev (18 minutter siden):

Da kan du få mene det👍 men huset ikke fint i det hele tatt, er mange andre hus der som er mye finere enn dette. Ville aldri bygd midt i ett veikryss uansett jeg. 

 

At andre hus er finere betyr ikke at det ikke er fint. Hun har jo lagt ut bilder, det er åpenbart ikke stygt liksom. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonseblemme der ja, vise telefonnummeret sitt i samarbeid for merkelapper til klær😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at fremstilles utelukkende er fint og flott. Det blir for rosenrødt for meg, det er ingen som har det perfekt hele tiden. Og det å si at man har nytt hvert sekund at 6 uker 24/7 med barn.. Da er hun alene om det i så fall. Jeg koser meg med ferie med barna men synes og det er deilig med hverdag og litt me-time igjen. 
 

Jeg synes og det blir for klysete å si at man ”bare” har hatt 6 uker ferie og at man har spist ute hver dag.. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 31.7.2023 den 11.38):

Synd at fremstilles utelukkende er fint og flott. Det blir for rosenrødt for meg, det er ingen som har det perfekt hele tiden. Og det å si at man har nytt hvert sekund at 6 uker 24/7 med barn.. Da er hun alene om det i så fall. Jeg koser meg med ferie med barna men synes og det er deilig med hverdag og litt me-time igjen. 
 

Jeg synes og det blir for klysete å si at man ”bare” har hatt 6 uker ferie og at man har spist ute hver dag.. 

Hun har jo flust av me-time i hverdagen, så behovet er kanskje ikke det samme som hos dem som jobber utenfor husets fire vegger. Dessuten har de to barn med stor aldersforskjell, regner med hun eldste er flink med yngste og at det er mer harmoni der enn hos dem som har flere barn på samme alder. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg henger etter men hvor ble det egentlig av den første hunden hun hadde? Lever den enda? 🥺 følte den bare forsvant helt plutselig når hun fikk den hun har nå 🤷🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J_1990 skrev (23 timer siden):

Mulig jeg henger etter men hvor ble det egentlig av den første hunden hun hadde? Lever den enda? 🥺 følte den bare forsvant helt plutselig når hun fikk den hun har nå 🤷🏻‍♀️

Hun hadde dem begge ei god stund. Husker ikke når den eldste døde, men husker at hun fortalte om det og var veldig lei seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde ikke den første hunden hos hennes foreldre etter at hun ble samboer? Mener hun fortalte noe om at hunden ikke gikk så godt sammen med barn. Men kan være jeg ikke husker detaljene rett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også at den yngste hunden ble omplassert til familien pga babyen. Den eldste måtte hun avlive fordi den var gammel og syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (6 timer siden):

Jeg husker også at den yngste hunden ble omplassert til familien pga babyen. Den eldste måtte hun avlive fordi den var gammel og syk. 

De har jo hund nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (8 timer siden):

De har jo hund nå? 

Jeg vsr helt sikker på at cockeren ble avlivet før sommeren. 😅 Kanskje det var den andre de omplasserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (11 timer siden):

Jeg vsr helt sikker på at cockeren ble avlivet før sommeren. 😅 Kanskje det var den andre de omplasserte.

Målte lever jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (På 9.8.2023 den 6.08):

Jeg vsr helt sikker på at cockeren ble avlivet før sommeren. 😅 Kanskje det var den andre de omplasserte.

Hun hadde en liten hund fra før, som hun har hatt i mange år - men det var visst noen hendelser med han og eldste barnet i familien(var ikke vant til barn, så mye kan skje da). Da fikk han bo hos moren hennes for å ha det godt🥰 Den måtte avlives for en god stund siden pga alder/sykdom. Cocker Spanielen, Målte, lever i beste velgående sammen med de🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parv skrev (13 timer siden):

Skrev hun noe mer om hyttebyggingen? Hadde gledet meg til inspo på den fronten.. 🤔 ble det ikke noe av?

Skulle tro hun leste her inne. Nå har hun skrevet på instastory at det er satt på pause pga grunner hun ikke fortelle om nå 😅 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (17 minutter siden):

Skulle tro hun leste her inne. Nå har hun skrevet på instastory at det er satt på pause pga grunner hun ikke fortelle om nå 😅 

Leser nok her ja 🙈 husker hun skrev i en story at hun skulle skrive litt om hytteplanenene i forbindelse med at mange spurte om det. Akkurat nå er vel ikke hytte det man burde prioritere rent økonomisk om man skal investere i noe. Dyrt å bygge nytt for tiden, spesielt om man plutselig bestemmer seg for å bygge hus, flytte eller skal investere i noe annet stort. 
Er selv i gang med hytteprosjekt, og den blir mange hundre tusen dyrere enn prisen tilsa for bare et år siden. Og det er før vi i det hele tatt har startet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Åååå, blir så sliten av denne dama her. Så snapstory nå, alt med barn er elsk og kan ikke skjønne at noen syns at småbarnsfasen er slitsom. Jeg syns hun fremstår SÅ nedlatende. Altså hun er blogger, kan jobbe når hun vil. Hun aner ikke hvordan småbarnslivet er for oss som har jobber der vi er bundet opp mellom 8-16 fem dager i uka, og faktisk ikke kan hente tidlig i barnehagen akkurat når vi vil. Også skriver hun stadig at det ikke er bra for barn å være lenge i barnehagen, bla bla bla.. Bra at hun vet best! Hun kritiserer jo indirekte andre hver eneste dag, men gud forby om hun får noe kritikk selv. Når hun fikk kritikk for bursdagsgaven til sønnen så gråt hun for det var så urettferdig! Orker ikke se på det skværer der mer. Sånn, frustrasjon ute. Takk for meg 😅

  • Liker 36
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel i slike innlegg det blir tydelig at noen år på skolebenken eller i ordinært arbeidsliv hadde gjort seg. Jeg velger å tro at hun mener godt med å dele hvor fint de har det. Men evnen til å sette seg inn i andres situasjon er fullstendig fraværende. Særlig i disse dyrtider er det færre og færre som har mulighet til å gi barna korte dager i barnehagen, og som generelt opplever et høyt stressnivå på grunn av økonomiske vanskeligheter. Noe som igjen fører til økning av psykiske vansker og familievold. Så kan hun lure på hvorfor følgerne irriterer seg over at hun påfører andre skam mens hun tilsynelatende har tid til å få unna henting/levering, jobb og putefluffing ila korte 6t.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...