Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

^littletoomuch skrev (1 minutt siden):

Har hun lagt ned bloggen? Noen som vet? 

Ja. Hun har visst det. Satser på insta og snap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skjønner ikke hva det er som gjør at folk følger henne og at hun kan leve av dette. Hun gir absolutt ingenting av seg selv, alt er bare fint og flott og at hun legger ut de samme interiørbildene gang på gang. Helt utrolig! 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hva det er som gjør at folk følger henne og at hun kan leve av dette. Hun gir absolutt ingenting av seg selv, alt er bare fint og flott og at hun legger ut de samme interiørbildene gang på gang. Helt utrolig! 

Helt enig! Det er jo ingenting der som kan kalles innhold? Mat, rydde, baby, hund, shoppe, trille - om og om igjen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hva det er som gjør at folk følger henne og at hun kan leve av dette. Hun gir absolutt ingenting av seg selv, alt er bare fint og flott og at hun legger ut de samme interiørbildene gang på gang. Helt utrolig! 

 

Strikkagenser skrev (25 minutter siden):

Helt enig! Det er jo ingenting der som kan kalles innhold? Mat, rydde, baby, hund, shoppe, trille - om og om igjen

Og jeg aner ikke hvem hun er en gang, men det er vel nok av folk som følger henne slik at annonsører og sponsorer kan gi henne en lønn å leve av 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvaler greia med at hun aldri ser rett inn i kameraet når hun filmer seg selv? Hver gang ser hun til siden for kameraet🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilde444 skrev (2 timer siden):

Hvaler greia med at hun aldri ser rett inn i kameraet når hun filmer seg selv? Hver gang ser hun til siden for kameraet🙈

Hun prøver å skjule at hun skjeler

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lurer på om det siste bildet hun la ut pleier å generere mange klikk. Jeg har ikke fulgt henne på insta så lenge, men det er tredje gang hun poster akkurat det samme bildet (og sletter det hun har lagt ut tidligere) som jeg har fått med meg. Sist var vel en gang i desember😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hun svarer på spørsmål på story på insta nå, eller igår. Det var en som spurte hvordan hun ville taklet en hverdag som de fleste andre med tidsklemma. Hun fremstår litt irritert når hun svarer, men presterer å si at hun så absolutt kjenner på tidsklemma. Ikke noe tid til å slappe av eller se på serie på dagtid for da jobber hun. Men sier like etter at hun kan rydde huset, bake og lage middag i arbeidstiden fordi hun kan lage innhold av det. Altså?! Det er vel dette som menes med tidsklemma! "Vanlige folk" jobber når de er på jobb og må bake, lage middag og vaske huset ETTER jobb 🥲 Helt utrolig at hun enda ikke forstår selv hvor dumt dette fremstår.

  • Liker 42
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (57 minutter siden):

Hun svarer på spørsmål på story på insta nå, eller igår. Det var en som spurte hvordan hun ville taklet en hverdag som de fleste andre med tidsklemma. Hun fremstår litt irritert når hun svarer, men presterer å si at hun så absolutt kjenner på tidsklemma. Ikke noe tid til å slappe av eller se på serie på dagtid for da jobber hun. Men sier like etter at hun kan rydde huset, bake og lage middag i arbeidstiden fordi hun kan lage innhold av det. Altså?! Det er vel dette som menes med tidsklemma! "Vanlige folk" jobber når de er på jobb og må bake, lage middag og vaske huset ETTER jobb 🥲 Helt utrolig at hun enda ikke forstår selv hvor dumt dette fremstår.

Reagerte også på det. De jobber ikke 100%  fra morgen til ettermiddag som andre mennesker gjør med vanlige jobber! Tar for eksempel sykepleier på et sykehjem, der springer du seriøst fra morgen til du er ferdig for dagen. SÅ skal du hjem, hente barn, lage middag, husarbeid osv. Kjenner jeg blir provosert og håper en dag at «bloggerne» slutter å tjene penger på noe så meningsløst! 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest goldlion

Noen som vet hvem er det hun sikter til som har lagt ut offentlig at de skal gi barnet Iphone i kalendergave? Helt enig med Kristina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goldlion skrev (15 minutter siden):

Noen som vet hvem er det hun sikter til som har lagt ut offentlig at de skal gi barnet Iphone i kalendergave? Helt enig med Kristina.

Pilotfrue. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

goldlion skrev (3 timer siden):

Noen som vet hvem er det hun sikter til som har lagt ut offentlig at de skal gi barnet Iphone i kalendergave? Helt enig med Kristina.

Helt sykt. I tidligere i dag så jeg Kristin Gjeldsvik annonsere at hun skal åpne hjemmet sitt for 15 stk som har det vanskelig i jula, hun spanderer mat, selskap og en koselig stund til folk som ikke har noen å feire jul med. Kunne nesten ikke blitt større kontraster når man ser hva som deles og promoteres av disse influencerne 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...

Noen som vet hvem Kristina snakker om i dag som har med baby på afterski?😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikeliten skrev (13 minutter siden):

Noen som vet hvem Kristina snakker om i dag som har med baby på afterski?😪

Karianne Vilde 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Jolanda said:

Karianne Vilde 

Ok. Visste ikke hvem det var, men ser jo litt influenseraktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikeliten skrev (2 minutter siden):

Ok. Visste ikke hvem det var, men ser jo litt influenseraktig ut.

Hun er sammen med sønnen til Spetalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at barn og afterski ikke er bra. Ei heller barn og høy alkoholføring. Men, synes dog Kristina har overdrevet her som vanlig. Så videoen, og de satt i utkanten av området, ikke noe stort afterski område, videoen varte i 10 sekund, ikke fulle foreldre heller. Det er typisk KA å ta alle andre enn seg selv. Hun har hatt en vane i alle år hun har vært influenser der hun skal "ta" andre influencere. Det er viktig for henne å sette seg selv i et godt lys, selvom hun selv har banka opp folk og vært ganske stygg. Det er ikke for ingenting at hun ofte har vært på kant med samtlige influenser "venninner". Når man retter pekefingeren mot andre så retter man fire stk tilbake på seg selv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...