Hirondelle Skrevet 7. juli #1381 Skrevet 7. juli Hvaaaaa skjer på snappene fra bilen fra i går?? Det må ha skjedd noe galt med filtrene hun bruker eller???
Variert skydekke Skrevet 7. juli #1382 Skrevet 7. juli Hirondelle skrev (3 minutter siden): Hvaaaaa skjer på snappene fra bilen fra i går?? Det må ha skjedd noe galt med filtrene hun bruker eller??? Ser ut som en vanlig 35-åring som ikke har fikset på utseende sitt. 1 1
Rotekopp2021 Skrevet 8. juli #1383 Skrevet 8. juli Jeg er overrasket over at hun har kjøpt seg en blandingsdoodle jeg, mtp. at hun hevder å ha brukt såååå lang tid på å bestemme seg for hund. Jeg trodde faktisk hun ville gå for en renraset hund fra en seriøs oppdretter. Skuffende at hun gikk for noe sånt, og påvirker andre til å gjøre det samme. 1
solsikke90 Skrevet 9. juli #1384 Skrevet 9. juli Rotekopp2021 skrev (17 timer siden): Jeg er overrasket over at hun har kjøpt seg en blandingsdoodle jeg, mtp. at hun hevder å ha brukt såååå lang tid på å bestemme seg for hund. Jeg trodde faktisk hun ville gå for en renraset hund fra en seriøs oppdretter. Skuffende at hun gikk for noe sånt, og påvirker andre til å gjøre det samme. Hvorfor er det skuffende? Jeg spør av nysgjerrighet, vet ikke noe om dette.
Alex_rude Skrevet 9. juli #1385 Skrevet 9. juli Rotekopp2021 skrev (18 timer siden): Jeg er overrasket over at hun har kjøpt seg en blandingsdoodle jeg, mtp. at hun hevder å ha brukt såååå lang tid på å bestemme seg for hund. Jeg trodde faktisk hun ville gå for en renraset hund fra en seriøs oppdretter. Skuffende at hun gikk for noe sånt, og påvirker andre til å gjøre det samme. Dette blir for dumt. Fordi om de enda ikke er godkjent som rasehund, er det ikke noe galt med disse hundene. så lenge hun har kjøpt av noen seriøse mennesker syns jeg det er helt greit. Å det tror jeg nok hun har. For øvrig har rasehunder mer sykdommer og problemer enn blandingshunder. Å dette sier jeg som har en rasehund selv. Nydelig liten hund hun har kjøpt seg. Å jeg gleder meg til å følge og se han vokse🥰 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå