Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Altså, hvor mange ganger har hun vist frem bassenget utenfor den nye kjærestens hus nå? 

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tulleruska
2 timer siden, Liljeb skrev:

Altså, hvor mange ganger har hun vist frem bassenget utenfor den nye kjærestens hus nå? 

Hun er vel stolt av det da. Er det så feil? Hadde jeg bodd så fint hadde jeg vært veldig glad og fornøyd, og hadde nok hatt et behov for å vise det frem selv i disse SoMe-tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for henne at hun har fått seg hus og kjæreste. Veldig glad på hennes vegne, og hun er nok veldig lykkelig! Ingenting galt med det. Men for en elendig blogger hun har blitt.. få andre yrker hvor man kan nærmest slutte å jobbe bare fordi man er forelsket 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hippyskippy skrev:

Tilper han plutselig ble mye mer interessant når hun fant ut at han har fint hus. 

Så smålig en kommentar. Hun virker superforelska i fyren, og alt tyder på at han er skikkelig bra for henne. Og hva så om hun knipser bilder av bassenget? Hun er vel neppe den eneste som legger ut bilder av sånt på sommeren.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også skrytt og kost meg uhemmet på en sånn plass 😍 Så vilt deilig!! De solsengene... Asså.. Og den utsikten fra soverommet... Så luftig og deilig det må være å stå opp til 🙏

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer mer på hvorfor hun tilsynelatende ikke var i utdrikningslaget til Belinda..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, msrussell skrev:

lurer mer på hvorfor hun tilsynelatende ikke var i utdrikningslaget til Belinda..

Hvem er Belinda?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ville skrytt så fælt, hva er behovet? Skjønner meg ikke på sånt jeg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Clara80 said:

Dere som ville skrytt så fælt, hva er behovet? Skjønner meg ikke på sånt jeg. 

Er vel for å vise andre fattige hva de aldri kommer til å få i guess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Er vel for å vise andre fattige hva de aldri kommer til å få i guess.

No sånt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, smalls skrev:

Hvem er Belinda?

De to hadde podcast sammen fra i fjor sensommer/tidlig høst og til og med i mai i år. Andersen og Jakobsen het den

Endret av Ast
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.7.2019 den 14.47, msrussell skrev:

lurer mer på hvorfor hun tilsynelatende ikke var i utdrikningslaget til Belinda..

Er det den samme Belinda som Kristin Gjeldsvik er så god venn med, og var i utdrikningslaget til? Hvordan kjenner i så fall Kristina og Belinda hverandre? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella3 skrev:

Er det den samme Belinda som Kristin Gjeldsvik er så god venn med, og var i utdrikningslaget til? Hvordan kjenner i så fall Kristina og Belinda hverandre? 

Ja, det er det. Kristina og Belinda har kjent hverandre i 10 år. De hadde podcast sammen fra i fjor sensommer/tidlig høst og til og med mai i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.7.2019 den 22.34, Ast skrev:

De to hadde podcast sammen fra i fjor sensommer/tidlig høst og til og med i mai i år. Andersen og Jakobsen het den

Ok. Har Belinda en blogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Ok. Har Belinda en blogg?

Ja, om planter. Plantemagasinet.no tror jeg den heter. Hun heter Belinda Jakobsen på instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset ser jo kjempefint ut, og må være så deilig å ha basseng og en så nydelig uteplass! Syns også det er sååå fint at hun har funnet en hun trives så godt med og er forelska i. Er jo virkelig drømmen!!

Meeen, savner bloggingen hennes. Nå har hun jo vært helt elendig til å blogge og instagramme i måneder, så spørs dessverre om hun klarer å hente seg inn igjen. Tror hun har skuffa veldig mange lesere med fraværet sitt, og at hun i tillegg "beskylder" folk for å ikke unne henne kjærlighet osv når lesere kommenterer manglende blogging fremstår jo veldig provoserende. For hun har jo faktisk vist seg ekstremt lite på SoMe i flere måneder -og IKKE bare i sommerferien-, og når det er jobben hennes så er det jo ikke rart i at trofaste lesere reagerer på det. Føler også at de få gangene hun blogger er det enten reklame, filmtips eller at hun skal ta seg ferie eller velfortjent fri fra bloggen osv. Så blir spennende å se hva som skjer til høsten igjen, og om hun klarer å opprettholde bloggingen og insta. Men er vel sikkert et bevisst valg fra hennes side da at hun kan klare seg fint med få innlegg dette halvåret for å bare nyte livet, og da er hun jo ekstremt heldig som kan gjøre det!

Men ja, lurer også på om ikke Belinda og Kristina er så gode venner lengre og hva som har skjedd der. Trist isåfall, de virket jo så utrolig glad i hverandre.. Men nå aner vi jo ikke hva Kristina driver med da, siden hun hverken blogger eller legger ut på stories.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazydoglady

Gjetter på at hun er gravid.. Uansett så skinner det igjennom at hun er drittlei jobben sin så hun burde definitivt legge ned og få seg en annen jobb - men da må man jo faktisk jobbe og ikke bare planlegge å jobbe 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...