Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Noen velger å dele mye. Jeg synes det er flott å se at hun egentlig derer sine bonus slik som hun gjør. Hun vil jo sikkert få fram at hun bryr seg om dem. Ikke vet jeg. Mye er også sikkert for å lage innhold

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hun delt mye om bonusdatteren så hadde det vært galt.

Hadde hun ikke delt noe i det hele tatt, så ville noen sagt at hun ikke brydde seg om henne.

Nå deler hun ting dem gjør sammen og viser at hun bryr seg om bonusdatteren uten å vise henne frem, så er det galt også. Tror ikke hun prøver å ta plassen til moren, men vil heller være en god bonus! Det må være positivt for alle parter.. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt cringe av de twistshake reklamene - merkelig måte å sitte på og hodet er på skakke. Greier ikke å få med meg innholdet for tenker bare det ser så unaturlig ut. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske hun kunne vise mer det normale livet. Det har blitt helt polert nå. Alt skal fremstå perfekt , ikke et bringebær ligger på skakke.. det er akkurat som hun lever livet sitt gjennom filter.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (11 timer siden):

Alt skal fremstå perfekt , ikke et bringebær ligger på skakke..

Hun får nyte det nå, det kommer ikke til å se sånn ut med en toåring i huset 😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baldrian skrev (2 timer siden):

Hun får nyte det nå, det kommer ikke til å se sånn ut med en toåring i huset 😉

Hun kommer garantert til og fremstille det sånn. 
 

Makan til fasade er det lenge siden jeg har sett. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (2 minutter siden):

Hun kommer garantert til og fremstille det sånn. 

Huset er heldigvis så stort at de kan ha egne soner for fotografering og andre soner for å leve i...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (13 timer siden):

Skulle ønske hun kunne vise mer det normale livet. Det har blitt helt polert nå. Alt skal fremstå perfekt , ikke et bringebær ligger på skakke.. det er akkurat som hun lever livet sitt gjennom filter.

Ja, nå har det blitt helt ekstremt faktisk. Finner det ikke inspirerende, heller smått irriterende og teit😆 Så sjukt fasade fasade fasade. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan leve av instagram ref. siste blogginnlegg.
«Der gir jeg virkelig jernet og står skikkelig på». Dette sier hun etter å ha lagt ut 4 bilder på 1 uke.. 🙄 

Skjønner ikke hvordan dette (bortsett fra annonse/reklamen) kan gi henne nok inntekt til livsopphold.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
Kajaaaaaa skrev (15 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan leve av instagram ref. siste blogginnlegg.
«Der gir jeg virkelig jernet og står skikkelig på». Dette sier hun etter å ha lagt ut 4 bilder på 1 uke.. 🙄 

Skjønner ikke hvordan dette (bortsett fra annonse/reklamen) kan gi henne nok inntekt til livsopphold.. 

Hun hadde egentlig tenkt å slutte og blogge, men så ble hun gravid.... Da får man sponset ting vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! KA er verdens beste bonusmamma og det syns mammaen hennes også! Hun påtår seg ikke rollen til S sin Mamma🤣🤣 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kefalinia
Frøken.strøken skrev (På 15.4.2021 den 11.29):

Omg! KA er verdens beste bonusmamma og det syns mammaen hennes også! Hun påtår seg ikke rollen til S sin Mamma🤣🤣 

Hvis du sitter på denne informasjonen, så er det jo veldig bra! :) Ingenting gleder meg mer om alle parter synes godt om hverandre og har et godt samarbeid og relasjon.

Men jeg ser klart og tydelig at hun prøver å vise hele verden at hun er verdens beste bonusmor. Mine venninner med barn poster jo mindre en henne jo, og de er ikke bonusmødre. Det er hun og Pilotfrue som skal vise disse matpakkene hele tiden, som om disse matpakkene er så spesielle. Også det nye barnerommet til bonusdatteren skulle også vises frem og skrytes om. Er alt virkelig så perfekt i hennes liv? Ja, utenom dette bekkenet da. Tror ikke det er lenge til før hun legger ned bloggen. 

Men det verste er jo at hennes SoMe konto egentlig er sykt kjedelig. Det er de samme bildene om og om igjen.  Alt er så picture perfect. Hva er hennes formål? Hva gir hun oss lesere? Før hun fikk denne kjæresten, så hadde hun mye mer variert innhold og var morsommere. Hun sier hun har blitt mer voksen, men endrer man personlighet for det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kefalinia

KA har støtt og stadig spørsmålsrunde på IG-story. Hun svarer så og si ALDRI på private og personlige spørsmål. Hvem fader er interessert i å vite hva hun ser på på tv og hva som er hennes favoritt frokost?  Flere av mine kommentarer har ikke blitt godkjent på bloggen en gang, og de har ikke vært negative en gang, men mer informerende. Hun godkjenner kanskje EN litt kritisk og negativ, for så å få masse støtte fra hennes trofaste lesere. Den dama der irriterer meg så mye at jeg bør nesten vurdere å blokkere henne fra mine kanaler, så jeg slipper å se en blogger som bevisst prøver å vise at "mitt liv er så perfekt og jeg er så overfladisk". "Ikke et hundehår ligger på mine gulv, og jeg kommer til å ha det så ryddig når jeg får barn, fordi jeg allerede har erfaring barn som klarer å holde det ryddig." Som om det ikke er forskjell på en baby og ei jente som går på barneskolen. Blir interessant å se om hun får seg noen åpenbaringer etter hvert ja.

Til og med CBE svarer på kritikk og negative kommentarer, slik at man kan få mer forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

frostrøyk skrev (33 minutter siden):

Og nå har hun fått seg vaskehjelp.

Hun har ganske heftig bekkenløsning, så det høres ut som lur pengebruk. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fju skrev (1 time siden):

Hun har ganske heftig bekkenløsning, så det høres ut som lur pengebruk. 

Helt greit det.

Men har ikke kjæresten hennes armer og bein?

Må huset være striglet og plettfritt 24/7?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frostrøyk skrev (1 time siden):

Helt greit det.

Men har ikke kjæresten hennes armer og bein?

Må huset være striglet og plettfritt 24/7?

Herregud noe å kritisere dem for også da. Det kan jo tenkes at de vil prioritere tiden hans etter jobb annerledes.

Hvis det gir henne en god følelse å ha det rent og ryddig hjemme, så la henne prioritere vaskehjelp?

Det viktigste er jo egentlig at hun tar vare på helsen og at de har det bra. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...