Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Sofagris skrev (På 6.6.2023 den 20.35):

Hvorfor har hun fylt leppene nå?

Det ser jo helt rart ut, hun var så fin fra før🤨

Det er så trist! Den nydelige damen og så gjør hun sånt med utseendet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lekemoped i 2-årsgave, som nettavisen har skrevet om. Er enig med Kristina at det er det samme som de lekebilene unger kjører rundt i (om enn litt farlige mtp fall). Men å si at det er en gave som ikke er dyr blir vel litt feil?

Hun skjemmer bort ungene hele tiden, men har ikke lyst å innrømme det... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PistolStar skrev (1 time siden):

Lekemoped i 2-årsgave, som nettavisen har skrevet om. Er enig med Kristina at det er det samme som de lekebilene unger kjører rundt i (om enn litt farlige mtp fall). Men å si at det er en gave som ikke er dyr blir vel litt feil?

Hun skjemmer bort ungene hele tiden, men har ikke lyst å innrømme det... 

problemet er at hun nå blir tatt på det. Og da må krokodilletårene frem. Hun fronter et ekstremt materialistisk behov hos de ungene. Nye leker, klær osv. flere ganger i uka. Hun har et ekstremt behov for å vise soverommene, lekene osv. døgnet rundt. Null privatliv hos de ungene. Hvorfor hun viser frem gaver og ting hun kjøper til ungene er en gåte, men klikk gir penger. Fillers i leppene ser ikke ut, skjønner ikke hvorfor hun gjør sånt med utseendet sitt. Ikke en snap uten filter heller. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

problemet er at hun nå blir tatt på det. Og da må krokodilletårene frem. Hun fronter et ekstremt materialistisk behov hos de ungene. Nye leker, klær osv. flere ganger i uka. Hun har et ekstremt behov for å vise soverommene, lekene osv. døgnet rundt. Null privatliv hos de ungene. Hvorfor hun viser frem gaver og ting hun kjøper til ungene er en gåte, men klikk gir penger. Fillers i leppene ser ikke ut, skjønner ikke hvorfor hun gjør sånt med utseendet sitt. Ikke en snap uten filter heller. 

Ganske patetisk at hun liksom-griner fordi hun får respons på noe hun har lagt ut på bedriftskanalen sin. Hvorfor har hun i det hele tatt delt bilder fra barnets bursdag hvis hun ikke ønsker kommentarer og muligens kritikk på det hun viser frem? Hvis det er så personlig og privat så ikke vis det frem på den samme IG-kontoen som brukes som inntektskilde. Skill av snørr og bart. Her kan hun takke seg selv, og rent umiddelbart tenker jeg det er hinsides å gi en to-åring et elektrisk kjøretøy. Når de er så små er det mer enn godt nok med trehjulssykler, løpesykler og andre analoge leker som bidrar til å utvikle balanse, kroppskontroll og øye-hånd-koordinasjon. Elektriske leker som biler og mopeder gjør barna langt mer passive, men for all del hvis man tenker at det hadde vært gøy så står man selvsagt fritt til å velge det for barna sine – men i det man deler det valget på inntektsførende IG-kontoer kan man ikke kreve at folk ikke har en mening om det 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PistolStar skrev (3 timer siden):

Lekemoped i 2-årsgave, som nettavisen har skrevet om. Er enig med Kristina at det er det samme som de lekebilene unger kjører rundt i (om enn litt farlige mtp fall). Men å si at det er en gave som ikke er dyr blir vel litt feil?

Hun skjemmer bort ungene hele tiden, men har ikke lyst å innrømme det... 

Blir aboslutt feil å si at denne lekemopeden ikke er dyr vil jeg si, når den koster nesten 2600 kroner. Lå jo et par pakker til ved siden av denne mopeden også, så totalsummen er nok ihvertfall 3000 kr. Det er svinmye penger å gi til en toåring altså. Vår sønn fikk faktisk lekemoped i 2 års gave han også, men den var betydelig mindre i størrelse og kosta vel rundt 500 kr den gangen, litt over ti år siden. Problemet her er jo ikke hva hver enkelt velger å gi til barna sine, men at det blir frontet på sosiale medier som en slags normalitet. Presset stiger i takt med disse hodeløse innleggene, noe som er fryktelig synd. Ungen til Kristina bryr seg jo ikke døyten om stil, farge eller prislapp på denne mopeden, det er mor som må kjøpe noe som kan passe inn i influenserhjemmet og i feeden på instagram. Og igjen, for all del - folk får kjøpe hva de vil. Men å si "dette er så urettferdig, for denne gaven er abolsutt ikke dyr", det blir feil. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (8 minutter siden):

Blir aboslutt feil å si at denne lekemopeden ikke er dyr vil jeg si, når den koster nesten 2600 kroner. Lå jo et par pakker til ved siden av denne mopeden også, så totalsummen er nok ihvertfall 3000 kr. Det er svinmye penger å gi til en toåring altså. Vår sønn fikk faktisk lekemoped i 2 års gave han også, men den var betydelig mindre i størrelse og kosta vel rundt 500 kr den gangen, litt over ti år siden. Problemet her er jo ikke hva hver enkelt velger å gi til barna sine, men at det blir frontet på sosiale medier som en slags normalitet. Presset stiger i takt med disse hodeløse innleggene, noe som er fryktelig synd. Ungen til Kristina bryr seg jo ikke døyten om stil, farge eller prislapp på denne mopeden, det er mor som må kjøpe noe som kan passe inn i influenserhjemmet og i feeden på instagram. Og igjen, for all del - folk får kjøpe hva de vil. Men å si "dette er så urettferdig, for denne gaven er abolsutt ikke dyr", det blir feil. 

For oss hadde ikke dette vært en dyr gave, og kanskje er det heller ikke dyrt i deres omgangskrets? Dette er storm i et vannglass. Kjenner flere barn som har fått slike sykler og biler til bursdagen sin. Hadde jeg vært influencer og noe som var ment som en fin gave blir omgjort til reportasje og hat, så hadde jeg også blitt frustrert. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var feil å blande inn K.A og en elektrisk lekemoped inn i samme artikkel  som Pilotfrue. Kan ikke sammenlignes med en motorbåt! 
Forøvrig kan man mene mangt og mye om K.A, men please - hun lever et aktivt og og jordnært liv ( joda, mer bemidlet enn gjennomsnittet sikkert) , men likevel et kvantesprang fra Pilotparets hverdag. 
 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PistolStar skrev (7 timer siden):

Lekemoped i 2-årsgave, som nettavisen har skrevet om. Er enig med Kristina at det er det samme som de lekebilene unger kjører rundt i (om enn litt farlige mtp fall). Men å si at det er en gave som ikke er dyr blir vel litt feil?

Hun skjemmer bort ungene hele tiden, men har ikke lyst å innrømme det... 

tenker ikke det blir feil, for den er jo ikke spesielt dyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mocca1 skrev (3 timer siden):

For oss hadde ikke dette vært en dyr gave, og kanskje er det heller ikke dyrt i deres omgangskrets? Dette er storm i et vannglass. Kjenner flere barn som har fått slike sykler og biler til bursdagen sin. Hadde jeg vært influencer og noe som var ment som en fin gave blir omgjort til reportasje og hat, så hadde jeg også blitt frustrert. 

Enig , å samme ligne den med å gi båt so. Pilotfrue blir bare latterlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de publiserer hva barnet får i gave i det hele tatt! Følgerne skal ikke få se ansiktet (vel og bra det)  men det er ikke så farlig å vise barnerommet, gaver, klær osv… Internett glemmer aldri, og jeg ser for meg at dette sikkert kommer til å bli flaut å finne på nettet når poden blir eldre. 
 

Influenserne frontet et vanvittig både fasade- og kjøpepress, og jeg tror det er bra at noen setter fokus på det. Det sto vel hellet aldri i den artikkelen at det var en ekte moped slik KA fremstiller det på story? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (17 timer siden):

Ganske patetisk at hun liksom-griner fordi hun får respons på noe hun har lagt ut på bedriftskanalen sin. Hvorfor har hun i det hele tatt delt bilder fra barnets bursdag hvis hun ikke ønsker kommentarer og muligens kritikk på det hun viser frem? Hvis det er så personlig og privat så ikke vis det frem på den samme IG-kontoen som brukes som inntektskilde. Skill av snørr og bart. Her kan hun takke seg selv, og rent umiddelbart tenker jeg det er hinsides å gi en to-åring et elektrisk kjøretøy. Når de er så små er det mer enn godt nok med trehjulssykler, løpesykler og andre analoge leker som bidrar til å utvikle balanse, kroppskontroll og øye-hånd-koordinasjon. Elektriske leker som biler og mopeder gjør barna langt mer passive, men for all del hvis man tenker at det hadde vært gøy så står man selvsagt fritt til å velge det for barna sine – men i det man deler det valget på inntektsførende IG-kontoer kan man ikke kreve at folk ikke har en mening om det 

Er så enig! Men, denne taktikken har KA brukt i alle år. Inntatt offerrollen, og hvis andre gjør noe som i hennes øyne ikke er galt går hun til angrep og blir utrolig barnslig og usaklig. Lite utvikling på den dama der. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudaisies skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor de publiserer hva barnet får i gave i det hele tatt! Følgerne skal ikke få se ansiktet (vel og bra det)  men det er ikke så farlig å vise barnerommet, gaver, klær osv… Internett glemmer aldri, og jeg ser for meg at dette sikkert kommer til å bli flaut å finne på nettet når poden blir eldre. 
 

Influenserne frontet et vanvittig både fasade- og kjøpepress, og jeg tror det er bra at noen setter fokus på det. Det sto vel hellet aldri i den artikkelen at det var en ekte moped slik KA fremstiller det på story? 

Det sto heller ikke at det var en lekemoped og når det står i samme artikkel som en båt sp tror folk det er ekte..Flere kommentarer med: hva skal de led det, er jo 15 år til den kan brukes osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudaisies skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor de publiserer hva barnet får i gave i det hele tatt! Følgerne skal ikke få se ansiktet (vel og bra det)  men det er ikke så farlig å vise barnerommet, gaver, klær osv… Internett glemmer aldri, og jeg ser for meg at dette sikkert kommer til å bli flaut å finne på nettet når poden blir eldre. 
 

Influenserne frontet et vanvittig både fasade- og kjøpepress, og jeg tror det er bra at noen setter fokus på det. Det sto vel hellet aldri i den artikkelen at det var en ekte moped slik KA fremstiller det på story? 

Det er dette jeg også tenker. Har man ikke lyst at folk skal kommentere noe, så bør man unngå å legge det ut. Det er veldig bra at hun ikke viser ansikt, men trangen til å lage content av både leker, rom, bursdag og klesinnkjøp er åpenbar. Barna er en del av denne plettfrie verden på Instagram, om de vil det eller ikke.

Nå er ikke jeg influencerer, men jeg har også barn, som jeg så klart er veldig stolt av. Men jeg har aldri postet et eneste bilde noen steder. Verken av barn eller av barnerom, eller noe som har med dem å gjøre. Av og til får jeg skikkelig lyst, men da er det greit å huske at motivasjonen er egoistisk.

La barn og deres liv være offline. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

https://m.facebook.com/kristinaandersen.no/videos/markedets-mest-omtalte-tøfler-/3489372011380944/

Fikk opp denne annonsen på fb i dag. Ganske interessant lesning i kommentarfeltet, nesten alle har dårlige erfaringer. Synes det sier litt om hvor lite kvalitetssikring influencere, i dette tilfelle Kristina, driver med før de går god for å promotere produkter og merker.  

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie skrev (På 29.4.2023 den 11.53):

Ja det er min oppfatning også. Det er nok gode grunner til stedet for at Kristina skaper det bilde hun gjør av relasjonen med bonusdatteren 

Nei, S bor 50% hos K Og P og bor 50%  hos sin mamma C👍 K flyttet også inn i boligen C og P bygde da S ble født. Boligen er langt fra så eksklusiv som K beskriver den🫢 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken.strøken skrev (23 timer siden):

Nei, S bor 50% hos K Og P og bor 50%  hos sin mamma C👍 K flyttet også inn i boligen C og P bygde da S ble født. Boligen er langt fra så eksklusiv som K beskriver den🫢 

På hvilken måte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jolanda skrev (2 timer siden):

På hvilken måte? 

Tenker du huset? Vel det er overhode ikke så fint som det ser ut på bilder. De bor rett i ett vei kryss med veien 2 meter fra huset. Huset er ganske lite!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken.strøken skrev (Akkurat nå):

Tenker du huset? Vel det er overhode ikke så fint som det ser ut på bilder. De bor rett i ett vei kryss med veien 2 meter fra huset. Huset er ganske lite!

Hun har vel sagt at det er 500 kvm stort. Det er vel ikke lite. Har du vært der ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (35 minutter siden):

Hun har vel sagt at det er 500 kvm stort. Det er vel ikke lite. Har du vært der ?

Er overhode ikke 500 kvm🤣 ja har vært der. Bor i området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken.strøken skrev (1 time siden):

Er overhode ikke 500 kvm🤣 ja har vært der. Bor i området.

Skal dette være en troverdig kilde?

Og å si at huset deres er stygt,lite eller ligger dårlig til er uansett bare smålig og irrelevant.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...