Gå til innhold

Hva er galt med sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Det står i Bibelen at du ikke skal slå i hjel også. Du skal ut og drepe på trass nå da? Si meg en ting hvor "enkel" er det mulig å fremstå ? :)  

Ja jeg skal ut å drepe en maur eller snegle nå kun på trass 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.7.2019 den 14.43, Ikke ta imot jesus skrev:

Ja jeg skal ut å drepe en maur eller snegle nå kun på trass 😉

Nei.😊

Anonymkode: 5d765...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno¨, -om begge vil. ...

Edit... Hu \ Evt. Du tar Seff annsvar for sikker sex. ... ...

-Ser att linja over kan leses FEIL. -IKKE Gæli ment, -seff felles annsvar.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Ikkeno¨, -om begge vil. ...

Edit... Hu \ Evt. Du tar Seff annsvar for sikker sex. ... ...

-Ser att linja over kan leses FEIL. -IKKE Gæli ment, -seff felles annsvar.

a.

Sant. 

Anonymkode: 5d765...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister lett interessen for damer etter sex, det slår aldri feil 

Anonymkode: 3ec0a...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mister lett interessen for damer etter sex, det slår aldri feil 

Anonymkode: 3ec0a...c08

Hvis dere har god sex? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi det tar tid å bli kjent med hverandre,ønsker man kortvarig og mislykket forhold, eller et langvarig kjæresteforhold med innhold og kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greia er at ingen vil se ned på deg om du har vært på 10 000 dates uten å ligge med de før du finner den rette, derimot om...

Endret av Bjørnedyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 20.7.2019 den 6.43, SoWhat? skrev:

Sex er intimt, og noen av oss vil gjerne vite litt om personen og ikke minst føle noe for vedkommende. Vi er bare ulike. Vil du ha sex på første date, så ha det. Det er ditt liv og du gjør som du vil. Bare du har sex for at du vil, og ikke føler at det er forventet av deg. Det er viktig, men du gjør akkurat som du ønsker selv. 

Ja, det er ingenting galt med sex på første date hvis dere begge ønsker det. Seksualitet er ganske subjektiv, og vi lever alle på vår måte.

Klem! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser ikkje problemet med det, folk kan jo gjera kva dei har lyst til. Eg legger meg ikkje opp i det.

Men for meg personlig ser eg ikkje heilt kva eg personlig skulle fått ut av det. Det er bare rart, ikkje fordi eg kunne blitt stempla som eit eller anna. Eg ser bare ikkje vitsen med meiningslaus kroppskontakt. Litt som ville dyr som skal besigre kvar andre eller noke. For min del er det ikkje av interesse.

 

Anonymkode: 3e617...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Let's start at the very beginning
A very good place to start
When you read you begin with ABC


Vær så god.

Anonymkode: ffe03...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke kompatibel med alle og enhver, ikke engang for vennskap og enda mindre til samliv.

Derimot vil man kunne få et godt førsteinntrykk av langt flere enn gruppen man er kompatibel med for lengre samvær.

Dermed om man har sex tidlig så ender man opp med en haug sex partnere og et nokså uryddig sexliv.

Det er uryddig ikke fordi det er skammelig med 50-100 partnere men fordi mennesker bruker hverandre for sex, lyver, manipulerer og er generelt villedende med skjulte intensjoner. Det blir plutselig mye stress og usikkerhet rundt folks intensjoner og udefinerte forhold.

Det å ha sex med "alle og enhver" vil hindre en i å finne gode venner og partnere fordi man kan ikke få i pose og sekk. De som har et ryddig sexliv holder ikke på med flere samtidig, de fokuserer på en person, er oppriktige og ikke har noe å skjule. De havner ikke i kjipe situasjoner pga at de holder på med flere og vil som regel ikke holde på med de som holder på med andre.

De fremstår som mer stabile og attraktive av den grunn og har mer erfaring fra seriøse forhold. Om man begynner å date en slik person så er forholdet forventet å vare lenge. Det gjør de svært attraktive for familiestiftelse.

Derimot hvis man har lett for å ha sex med folk så ender man fort opp med andre mennesker som holder på på samme måten og det blir sex det går i. Plutselig har man så hatt sex med en haug mennesker og tenker at dating er håpløst og det er en håpløs strategi.

Man kan selvfølgelig utdype men det er strategier det går i og det oppstår mange forskjellige situasjoner.

Feks om en person er attraktiv og holder først på med mange for å utforske og så bestemmer seg for at han nå vil stifte familie så kan personen prøve å finne noen som er familie materiale. Men i forhold til andre som konkurrerer om det motsatte kjønn her er han mindre erfaren og mindre attraktiv pga historikk . Personen har gittt seg selv et dårligere utgangspunkt til det han selv nå anser som viktigere.

Dette gjelder spessielt kvinner fordi kvinner vil etablere familie tidligere enn menn og de konkurrer om menn som er etablert med livet på stell som det er en mindre del av. De fleste menn vil ikke være etablert før de er 35 og kvinner kan ikke vente så lenge.

Dermed blir kvinner å konkurrere om de mest attraktive menn og menn som vil gifte seg vil velge fra øverste hylle. Dersom jenten i tillegg til at hun konkurrerer i et stort felt om få plasser gjør seg mindre attraktiv for langtids forhold så er det bare å kaste inn håndklet.

Endret av Bjørnedyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den kjemien vi hadde var det ikke til å unngå. 

Vi er godt voksne og syv år senere er vi fortsatt sammen, og han er like deilig fortsatt. 

Anonymkode: dc6a8...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen skrev så er man kanskje mer interessert i sex og ikke forhold. På første date hadde jeg sex, jeg ville kun ha sex mens han ville egentlig unngå det da han ville noe mer. Vi alle vet at menn ikke greier å motstå så det endte med sex uten noen protester fra hans side, vi ble likevel sammen etter en stund og er fortsatt sammen i dag. Så det kan komme noe ut av det, men ofte så er den ene kun ute etter sex. 

Anonymkode: 2a2e1...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Med den kjemien vi hadde var det ikke til å unngå. 

Vi er godt voksne og syv år senere er vi fortsatt sammen, og han er like deilig fortsatt. 

Anonymkode: dc6a8...161

Kult.

Anonymkode: 5d765...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er rart dere skriver at vi som har hatt sex på første date har hatt 100+ partnere, er jo ikke som at man har sex på hver eneste første date man har vært på, men de man virkelig har kjemi med og sykt lyst på. Ser ikke problemet med det, knipe igjen bena og gå hjem sprengkåt bare for å leke kostbar når jeg har ekstremt lyst på fyren. Hadde sex på første date siste daten jeg var på, før det var det 1 år siden jeg hadde hatt sex siden jeg ikke hadde møtt noen jeg likte siden jeg ble singel. 

Fikk meld da jeg kom hjem om når han kan ta meg med ut igjen ☺️

Anonymkode: 0be40...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...