Gå til innhold

Hva er galt med sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Storebror skrev:

Har ikke noe imot å ha sex på første date, men jeg er ikke naiv. Har hun sex med meg på første date så er hun lett på tråden. 

Godt sagt, ikke bra i det hele tatt, trodde skulle være vanskeligere å få kjæreste, her velger mange kvinner dra ned buksa. 

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Storebror said:

Har ikke noe imot å ha sex på første date, men jeg er ikke naiv. Har hun sex med meg på første date så er hun lett på tråden. 

Men det er ikke du?

Anonymkode: 8d3e6...5b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Storebror skrev:

Har ikke noe imot å ha sex på første date, men jeg er ikke naiv. Har hun sex med meg på første date så er hun lett på tråden. 

Men det er vel du og om du er klar for sex første date? ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VinterRose skrev:

Men det er vel du og om du er klar for sex første date? ;) 

hvordan var din første date?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan var din første date?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Fin ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VinterRose skrev:

Fin ;) 

deilig det da. Det beste er at man vil begge to, ikke vil utfordre hverandre som ikke fører til noe som helst.

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting galt med det, så lenge begge har lyst og er modne nok til å kunne ta selvstendige avgjørelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storebror
1 minutt siden, VinterRose skrev:

Men det er vel du og om du er klar for sex første date? ;) 

Nei, jeg er ikke lett på tråden.  Hører med til historien at jeg ser ut som Quasimodo og dater kun damer som ser ut som Esmeralda.  Så  ligger jeg med en dame på første date så er jeg jo fortsatt superkresen på hvem jeg ligger med. Faktisk så kresen at jeg er heldig om jeg får pult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Storebror skrev:

Så  ligger jeg med en dame på første date så er jeg jo fortsatt superkresen på hvem jeg ligger med. Faktisk så kresen at jeg er heldig om jeg får pult. 

Du tar det for gitt at det kun gjelder deg? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VinterRose skrev:

Du tar det for gitt at det kun gjelder deg? ;) 

Gjaldt det deg også? Da kan du ikke annet enn å bare være deilig.

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjaldt det deg også? Da kan du ikke annet enn å bare være deilig.

Anonymkode: f3c1b...bb9

👍💵💵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storebror
3 minutter siden, VinterRose skrev:

Du tar det for gitt at det kun gjelder deg? ;) 

Skjønner ikke helt hva du spør om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Gjør som dere vil. Det er ikke "galt". Men galt å forvente sex på første date og bli sur om man ikke får. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Storebror skrev:

Nei, jeg er ikke lett på tråden.  Hører med til historien at jeg ser ut som Quasimodo og dater kun damer som ser ut som Esmeralda.  Så  ligger jeg med en dame på første date så er jeg jo fortsatt superkresen på hvem jeg ligger med. Faktisk så kresen at jeg er heldig om jeg får pult. 

Du vet ikke noe om henne enn at hun vil ha sex på første date med akkura. Resten bare antar du. 

Anonymkode: af2dd...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 12.07, Ikke ta imot jesus skrev:

Synes det er kjempebra med sex på første date jeg, har fått alt med bibelen litt opp i halsen så gjør ting på trass 😂

Har tanken aldri slått deg at det ikke er eneste grunnlaget for å la være?

Anonymkode: 77371...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 14.12, Million skrev:

Halvparten av alle ekteskap i de fleste moderne land ryker. De var ikke livet ut. Du har ingen som helst garanti, uansett hva dere står og lover i kirken, at det ekteskapet deres vil vare. Det er 50% sjanse for at det vil gå dukken, og du vil befinne deg som singel igjen etter noen år. Så å si at du kun vil ha sex med èn person i løpet av livet høres....stusselig ut. 

Når mannen din kommer hjem fra jobben en dag og sier "beklager, men jeg har forelsket meg i en kollega og vi er blitt kjærester, så jeg vil skilles fra deg. Jeg går og pakker en koffert nå", så er det ikke så mye du får gjort med saken. Sånt skjer daglig.

Du er naiv hvis du tror du er garantert et ekteskap som varer livet ut, bare fordi det "føles riktig" når du blir kjæreste med fyren. De aller fleste føler seg stormforelsket og at "dette er for livet" når de gifter seg, men halvparten tar altså feil. Noen blir lei, noen finner seg en ny partner, og noen blir som hund og katt og krangler så mye at de skilles pga ulikheter. Hundre grunner til skilsmisse.

Ingen er garanter at ekteskapet varer livet ut. Det er noe som krever at begge vil det, og begge jobber for det.

Anonymkode: 77371...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det er en stygg historie å ta med seg når livet er slutt

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Fordi sex er noe som er veldig intimt som mange ikke klarer å nyte uten at de har følelser for vedkommende og kjenner et menneske godt. Så florerer det med kjønnssykdommer der ute, så litt kritisk blikk er det all grunn til å ha. Det er lite så er så "turn off" billig kjip ONS. Sex skaper følelser og første date? Så blir det ikke mere skaper vonde følelser og kan ødelegge for mange som holder på med. Helt greit lek feltmadrass du, jeg foretrekker litt mer "klasse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 12.07, Ikke ta imot jesus skrev:

Synes det er kjempebra med sex på første date jeg, har fått alt med bibelen litt opp i halsen så gjør ting på trass 😂

Det står i Bibelen at du ikke skal slå i hjel også. Du skal ut og drepe på trass nå da? Si meg en ting hvor "enkel" er det mulig å fremstå ? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tanken aldri slått deg at det ikke er eneste grunnlaget for å la være?

Neppe, for her det det snakk om en meget lys blondine :) Pappa sier at jeg ikke skal slikke på en frossen jernstang. Hva gjør jeg? Jo jeg gjennomfører det bare på trass :) ha ha ha man skal høre mye før ørene detter av og man flytter inn i en trang enroms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...