Gå til innhold

Hva er galt med sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er intimt, og noen av oss vil gjerne vite litt om personen og ikke minst føle noe for vedkommende. Vi er bare ulike. Vil du ha sex på første date, så ha det. Det er ditt liv og du gjør som du vil. Bare du har sex for at du vil, og ikke føler at det er forventet av deg. Det er viktig, men du gjør akkurat som du ønsker selv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempebra med sex på første date jeg, har fått alt med bibelen litt opp i halsen så gjør ting på trass 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig vs. verdifull. En bestemmer selv sin egen verdi.

Anonymkode: 63f99...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man kjemi,så hvorfor ikke 😄

Anonymkode: 80a16...94b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem det, har man lyst har man lov.

Anonymkode: 7a5ce...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del har det ingenting med verken religion eller billig/verdifull å gjøre. Jeg føler jeg vil oppnå en god kontakt først og kjenne at jeg begynner å bli glad i personen og føler meg trygg på han. Vite at vi er på samme sted begge to og vite at vi begge ønsker å bruke tid på å finne ut om vi kan passe sammen og det godt sammen som kjærester på sikt. Jeg har aldri hatt glede av one night stands, og heller ikke glede av sex på første date. Vil begge skal føle seg klare til å ta det steget, gradvis nærme seg hverandre mer og mer. Det er mer pirrende sånn også, syns jeg😊

Anonymkode: 5c165...a85

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gjøre akkuratt som de vil, men for meg så blir tilfeldig sex uten å kjenne hverandre feil. Må kjenne personen og like vedkommende godt. Tror mange av de som har sex på første daten er litt desperate og/eller har en personlighetsforstyrrelse som gjør at de mangler grenser og sunne tilnærmingsprinsipper.

 

Anonymkode: 6d176...318

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting galt med å ha sex på første date hvis man føler seg komfortabel med det. Jeg har ikke møtt noen jeg har vært komfortabel med å ha sex med på første date, og har derfor aldri gjort det. Har ingenting med religion å gjøre. Hvorfor må alle som ikke vil ha sex på første date være noen religiøse trangsynte kjerringer? Det er faktisk ikke sånn

Anonymkode: e8259...420

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe galt i det, så lenge begge har lyst. For min del blir det helt feil med sex med noen jeg ikke kjenner.

 

Anonymkode: 3fd7c...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex en gang i 1993. Verste som har hendt meg.

Anonymkode: de4df...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For min del har det ingenting med verken religion eller billig/verdifull å gjøre. Jeg føler jeg vil oppnå en god kontakt først og kjenne at jeg begynner å bli glad i personen og føler meg trygg på han. Vite at vi er på samme sted begge to og vite at vi begge ønsker å bruke tid på å finne ut om vi kan passe sammen og det godt sammen som kjærester på sikt. Jeg har aldri hatt glede av one night stands, og heller ikke glede av sex på første date. Vil begge skal føle seg klare til å ta det steget, gradvis nærme seg hverandre mer og mer. Det er mer pirrende sånn også, syns jeg😊

Anonymkode: 5c165...a85

Eh mitt inntrykk er at menn er bestandig klare når de ikke kan ta en kaffe å bli kjent uten at d er sex inkludert. Da får i hvertfall jeg nei. Så ja den mannen som sier ja til kaffe uten å forvente noe mer er nok mer interessant for min del. Lengre tør jeg ikke tenke😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite at det blir oss om vi skulle hoppe til køys. Ønsker ikke ha sex, så slå opp for å finne meg en annen. Vil ha sex med kun 1 i livet, så da vil jeg finne den jeg tror er rett før jeg tar det steget 😊

Anonymkode: 258a4...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit med sex på første date. 

Det har jeg gjort sikkert femti ganger, ser ikke problemet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vite at det blir oss om vi skulle hoppe til køys. Ønsker ikke ha sex, så slå opp for å finne meg en annen. Vil ha sex med kun 1 i livet, så da vil jeg finne den jeg tror er rett før jeg tar det steget 😊

Anonymkode: 258a4...ce3

Ja da blir du mest sannsynlig single meste parten av livet. Sånne menn vokser ikke på trær. Ingenting varer livet ut uansett i 2019. Da tror du på julenissen... i hvertfall tror jeg prosenten vil være veldig lav om 20-30 år.

Anonymkode: a86fc...28c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stan skrev:

Det er helt greit med sex på første date. 

Det har jeg gjort sikkert femti ganger, ser ikke problemet. 

Du er mann eller?

Anonymkode: a86fc...28c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn kan tømme seg i hva som helst de bryr seg ikke😂😂😂bare de får grønt lys ett sted

Anonymkode: a86fc...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er mann eller?

Anonymkode: a86fc...28c

Ja, men det er jo ikke de jeg dater... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg skjønte... menn er storforbruker ... damer er mer basert på

at d skal bli noe mer mens en mann er glad for det han får uten og måtte binde seg

Anonymkode: a86fc...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har sex på første date betyr for meg at man bare er interessert i en ons eller et rent seksuelt forhold. Ikke noe galt i det, men jeg dater i håp om å finne en kjæreste, så jeg vil gjerne bli mer kjent med personen før jeg evt har sex med vedkommende. 

Anonymkode: f2b06...17d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...