Gå til innhold

Hva er galt med sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva skjer etterpå? blir dere sammen?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Kommer jo an på kjemien det vettu.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etterpå blir det ungeskrik.

Anonymkode: 63f99...ef1

Nope, hvorfor skulle det det? Man bruker jo kondom når man har sex med noen man ikke er i forhold med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Jolene skrev:

Kommer jo an på kjemien det vettu.

møttes på baren i hovedsak?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

møttes på baren i hovedsak?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg ville gjort, men eom folk er lite kresne på hvem de ligger med så er det deres valg. 

Anonymkode: 97359...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stan skrev:

Det er helt greit med sex på første date. 

Det har jeg gjort sikkert femti ganger, ser ikke problemet. 

Problemet er at du er promiskuøs og har liten selvrespekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg var ute etter et seriøst forhold, og har gått på smell med å møte folk som viste seg å bare være ute etter en FF. Så etter å ha lært litt, holderman seg gjerne litt tilbake og blir kjent, for å se om han evt er seriøs.

Det sagt, har jeg venninner som møtte kjæresten på tinder, og det først og fremst for å bare ha seg. Og så ble det full match og felles leilighet etterpå.. så sier ikke det er helt feil. 

Men for min del er det en slags føre var/forsvarsteknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et tegn på at det ikke skal mye til for å få deg til sengs.

Og det kan igjen føre til at en mann/kvinne ikke vil se på deg som kjærestematerialet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt drøyt å se musa hennes første date, merkelig fenomen.

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
18 minutter siden, OPIgirl skrev:

Problemet er at du er promiskuøs og har liten selvrespekt.

Nei, problemet er at du ikke eier folkeskikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, OPIgirl skrev:

Problemet er at du er promiskuøs og har liten selvrespekt.

Ja gjerne, til det første, overhodet ikke til det andre. Ser ikke problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Jeg tråkker ikke ned noen som helst, men nevnte rett og slett det som er realiteten i dag. Det er ikke å "tråkke" på folk og fortelle statistikk.

Men samtidig legger du kun vekt på de 50% som skiller seg..det er akkurat like mange som ikke skiller seg. Det er altså like normalt å forbli gift, som det er å skille seg. Jeg oppfattet det som at du syns det var litt komisk at den du siterte hadde troen på å holde sammen hele livet. Meget mulig jeg tolker feil, men det er en gjenganger her inne at man ikke skal ha tro på kjærligheten, og det syns jeg er trist. Man kan kalle meg naiv, men for meg er kjærlighet den fineste ingrediensen livet har å tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Vera skrev:

Men samtidig legger du kun vekt på de 50% som skiller seg..det er akkurat like mange som ikke skiller seg. Det er altså like normalt å forbli gift, som det er å skille seg. Jeg oppfattet det som at du syns det var litt komisk at den du siterte hadde troen på å holde sammen hele livet. Meget mulig jeg tolker feil, men det er en gjenganger her inne at man ikke skal ha tro på kjærligheten, og det syns jeg er trist. Man kan kalle meg naiv, men for meg er kjærlighet den fineste ingrediensen livet har å tilby.

De 50% som ikke skiller seg vil nok gå drastisk ned de neste 20-25 årene ser jeg for meg

Anonymkode: a86fc...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De 50% som ikke skiller seg vil nok gå drastisk ned de neste 20-25 årene ser jeg for meg

Anonymkode: a86fc...28c

Jeg tror det handler mye om innstilling. Vil man at noe skal gå bra, jobber man ræva av seg for å få det til..da tar jeg selvsagt utgangspunkt i gode forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lenge vi blir pratende sammen, men kommer kjemien så raskt etter kun en date? da har man virkelig stål kontroll. 

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Mitt syn på det er at det er for spesiellt og fint til å dele med en på en første date. 

Endret av Madeleine2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er totalt meningsløst, særlig når man kommer fra hver sin pc. 

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe jeg og mine kompiser har diskutert i flere år, og hovedforklaringen våres er følgende:

Har man sex på første date er noe av spenningen borte, og vi synes det er mye mer spennende å flørte med kvinnen og bli virkelig kjent med henne før man har hatt sex enn etter. 

Det vil altså si at hvis man ikke er forelsket i kvinnen i det man har sex, er sjansen mindre for at forholdet utvikler seg og man oppdager de gode egenskapene som gjør at man ønsker å bygge et forhold med henne.

Og ja, jeg forstår at dere her på kvinneguiden ser på oss som umodne guttevalper som kun er ute etter sex, men vi er altså ca 10 menn som er alt fra arbeidsledig til eiendomsmeglere og ingeniører så føler vi en gruppe med mange forskjellige personligheter, men akuratt dette er vi da altså enige i. 

Men husk nå at alle er forskjellige, så selvfølgelig gjelder ikke dette alle menn, men våres erfaringer med sex på første date er at dette i mange tilfeller rett og slett kan drepe spenningen. Og spenningen i et nytt forhold er særdeles viktig, og jo lengre man klarer å holde spenningen oppe, desto bedre. 

Anonymkode: 6fd5a...8b4

Stemmer nok for mange dette. Tror nok kvinner har lett for å havne i en ‘lettvint sex’-skuff der de er lite aktuelle for forhold mens de mer ‘eksklusive’ kvinnene i større grad holder interessen oppe og blir ansett som aktuelle for forhold. Er nok litt lignende hvordan menn fort kan havne i ‘friend zone’.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Synes det er greit hvis begge er åpne for en ons eller et kort forhold. Siden det ble brudd i forholdet for snart to år siden har jeg blitt litt bitt på denne sjekke&og ha sex(om ikke annet få en bj), alt overstått på en kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storebror

Har ikke noe imot å ha sex på første date, men jeg er ikke naiv. Har hun sex med meg på første date så er hun lett på tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...