Gå til innhold

Hva er galt med sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Trådens tema handler om når man har sex, ikke med hvor mange. 

Siden jeg er i et åpent forhold og foretrekker partnere med erfaring, så er det jo også naturlig at jeg ikke dømmer på antall. Dessuten ville det vært særdeles hyklersk mtp at jeg selv har et relativt høyt antall. 

Du tør fortsatt ikke si det altså. Da vet vi det. Du er like ille som mange andre, du dømmer folk ut fra antall.

Debatten er over.

Anonymkode: 63f99...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du tør fortsatt ikke si det altså. Da vet vi det. Du er like ille som mange andre, du dømmer folk ut fra antall.

Debatten er over.

Anonymkode: 63f99...ef1

Du er et særdeles merkelig kverulere det vesen. Du drar inn antall, noe som verken var trådens tema ei det jeg svarte på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Du er et særdeles merkelig kverulere det vesen. Du drar inn antall, noe som verken var trådens tema ei det jeg svarte på. 

Men nå kom du med en påstand om at du ikke dømmer folk ut fra antall. Jeg presset deg for å se om det virkelig var sant, dømmer du ikke de kvinner som har pult en del fra før men sier nei til deg. Gang på gang har du sagt at du ikke dømmer de som har sex med deg. Det var bare det jeg lurte på. Det er over. Du har tilstått at du blir bitter når du ikke får pult.

Anonymkode: 63f99...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Men nå kom du med en påstand om at du ikke dømmer folk ut fra antall. Jeg presset deg for å se om det virkelig var sant, dømmer du ikke de kvinner som har pult en del fra før men sier nei til deg. Gang på gang har du sagt at du ikke dømmer de som har sex med deg. Det var bare det jeg lurte på. Det er over. Du har tilstått at du blir bitter når du ikke får pult.

Anonymkode: 63f99...ef1

Hahaha, jesus. Så det var dét du lurte på? 

Nei, det er ganske naturlig at partnere forsvinner av forskjellige grunner. De går inn i monogame forhold, flytter, travelt liv eller bare mister lysten på meg. Det er naturlig og overhodet ikke noe jeg dømmer folk for eller anser som negativt utover at jeg vil savne mennesket (og sexen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, SoWhat? said:

Sex er intimt, og noen av oss vil gjerne vite litt om personen og ikke minst føle noe for vedkommende. Vi er bare ulike. Vil du ha sex på første date, så ha det. Det er ditt liv og du gjør som du vil. Bare du har sex for at du vil, og ikke føler at det er forventet av deg. Det er viktig, men du gjør akkurat som du ønsker selv. 

Sex er bare intimt fordi du gjør det intimt eller der på det som intimt grunnet sosial indoktrinering. I andre samfunn er dansing intimt og offentlige dansere er som horer. 

Anonymkode: b0d3d...608

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hahaha, jesus. Så det var dét du lurte på? 

Jeg var aldri utydelig.

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Som om ens verdi er bestemt av når man har sex. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på det? Jeg etterlyser et tydelig svar fra deg, som eksempelvis, "det er helt irrelevant hvor mange en har hatt sex med for ens menneskelige verdi, en er uansett like verdifull". Ikke tåkeprat.

Anonymkode: 63f99...ef1

Det var ingenting som var utydelig med innlegget mitt. Jeg visste at du ville tåkeprate. Noe du har demonstrert.

Anonymkode: 63f99...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sex er bare intimt fordi du gjør det intimt eller der på det som intimt grunnet sosial indoktrinering. I andre samfunn er dansing intimt og offentlige dansere er som horer. 

Anonymkode: b0d3d...608

Ok? Hva med at jeg gjør det intimt? Er det et problem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen problemer med det. Det er jo greit å vite om man passer sammen seksuelt før et evt forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe moralsk betenkelig ved å ha sex på første date. Men for den svake parten er det en sikkerhetsrisiko; det er ikke til å komme fra. Det er i alle fall ikke lurt å bedrive BDSM ved første møte.

Anonymkode: aa358...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Noen tenker sikkert at dama knuller alle på første date og er billig

Jeg tenker heller at hvis kjemien er der og hun er gira så kjører jeg på

Syns hele greia med å leke kostbar virker tragisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg og mine kompiser har diskutert i flere år, og hovedforklaringen våres er følgende:

Har man sex på første date er noe av spenningen borte, og vi synes det er mye mer spennende å flørte med kvinnen og bli virkelig kjent med henne før man har hatt sex enn etter. 

Det vil altså si at hvis man ikke er forelsket i kvinnen i det man har sex, er sjansen mindre for at forholdet utvikler seg og man oppdager de gode egenskapene som gjør at man ønsker å bygge et forhold med henne.

Og ja, jeg forstår at dere her på kvinneguiden ser på oss som umodne guttevalper som kun er ute etter sex, men vi er altså ca 10 menn som er alt fra arbeidsledig til eiendomsmeglere og ingeniører så føler vi en gruppe med mange forskjellige personligheter, men akuratt dette er vi da altså enige i. 

Men husk nå at alle er forskjellige, så selvfølgelig gjelder ikke dette alle menn, men våres erfaringer med sex på første date er at dette i mange tilfeller rett og slett kan drepe spenningen. Og spenningen i et nytt forhold er særdeles viktig, og jo lengre man klarer å holde spenningen oppe, desto bedre. 

Anonymkode: 6fd5a...8b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Noen tenker sikkert at dama knuller alle på første date og er billig

Jeg tenker heller at hvis kjemien er der og hun er gira så kjører jeg på

Syns hele greia med å leke kostbar virker tragisk

Billig? Hva mener du med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, SoWhat? said:

Billig? Hva mener du med det? 

At hun er løs og sikkert ligger lett med andre menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, ThotSlayer skrev:

At hun er løs og sikkert ligger lett med andre menn

Og? Skal ikke kvinner få ha sex med hvem de vil, når de vil? Er vi "løse" om en velger å ha sex om en har lyst?  

For et kvinnesyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, SoWhat? said:

Og? Skal ikke kvinner få ha sex med hvem de vil, når de vil? Er vi "løse" om en velger å ha sex om en har lyst?  

For et kvinnesyn. 

Les det opprinnelige innlegget flere ganger så ser du at jeg er enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer said:

At hun er løs og sikkert ligger lett med andre menn

På samme måte som menn er det da, når de ligger med kvinner på første date? Eller er det forskjell på menn og kvinner, mener du (og andre menn som svarer her)?

Anonymkode: 8d3e6...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På samme måte som menn er det da, når de ligger med kvinner på første date? Eller er det forskjell på menn og kvinner, mener du (og andre menn som svarer her)?

Anonymkode: 8d3e6...5b3

Det er forskjell på en nøkkel som kan åpne mange låser og en lås som kan åpnes av mange nøkler, ja.

Anonymkode: 63f99...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i veien for der så lenge begge parter samtykker. Ikke noe jeg ville gjort, men ser ikke noe galt i det for de som vil ha sex på første date. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av at noen her inne synes det er litt "galt" med sex på første date? Hvorfor? 

Anonymkode: 5d765...ebb

Ser ikke problemet

Gjort det 2 ganger 

Har blitt gift med de samme 2 mennene 

1) 12 år

2) Hadde 7års dag i går

Anonymkode: e2190...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...