Gå til innhold

Hva er galt med sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på en nøkkel som kan åpne mange låser og en lås som kan åpnes av mange nøkler, ja.

Anonymkode: 63f99...ef1

:klaske:

Anonymkode: 8d3e6...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:

Anonymkode: 8d3e6...5b3

Det var du som var dum. Han du siterte skrev tydelig at han ikke hadde de holdningene som de som mener at noen er "løs" har. Jeg sparker tilbake fordi du ikke følger med.

Anonymkode: 63f99...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Halvparten av alle ekteskap i de fleste moderne land ryker. De var ikke livet ut. Du har ingen som helst garanti, uansett hva dere står og lover i kirken, at det ekteskapet deres vil vare. Det er 50% sjanse for at det vil gå dukken, og du vil befinne deg som singel igjen etter noen år. Så å si at du kun vil ha sex med èn person i løpet av livet høres....stusselig ut. 

Når mannen din kommer hjem fra jobben en dag og sier "beklager, men jeg har forelsket meg i en kollega og vi er blitt kjærester, så jeg vil skilles fra deg. Jeg går og pakker en koffert nå", så er det ikke så mye du får gjort med saken. Sånt skjer daglig.

Du er naiv hvis du tror du er garantert et ekteskap som varer livet ut, bare fordi det "føles riktig" når du blir kjæreste med fyren. De aller fleste føler seg stormforelsket og at "dette er for livet" når de gifter seg, men halvparten tar altså feil. Noen blir lei, noen finner seg en ny partner, og noen blir som hund og katt og krangler så mye at de skilles pga ulikheter. Hundre grunner til skilsmisse.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er om å gjøre og tråkke ned folk som ønsker å ha en positiv innstilling til ekteskap? Man kan velge å tenke at glasset er halvfullt, eller man kan velge å tenke at glasset er halvtomt..hvem tror du får det beste livet? Det er klart man går på trynet hundrevis av ganger i livet, men om man skal slutte å føle håp og glede, hva i all verden sitter man igjen med da? Jo, en bitter person. Har en bitter person et bra og innholdsrikt liv? Nix.

Du glemmer å ta med deg at 50% IKKE skiller seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SoWhat? said:

Ok? Hva med at jeg gjør det intimt? Er det et problem? 

Når du sier at sex er intimt mener jeg at det ikke er logisk gyldig å si. Det er intimt for deg, men sex er kun intimt grunnet kulturell innflytelse. 

Anonymkode: b0d3d...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jolene skrev:

Ser ingen problemer med det. Det er jo greit å vite om man passer sammen seksuelt før et evt forhold.

Hvilke date i rekkefølge ønsker du sex?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier at sex er intimt mener jeg at det ikke er logisk gyldig å si. Det er intimt for deg, men sex er kun intimt grunnet kulturell innflytelse. 

Anonymkode: b0d3d...608

Alt er kulturellt. Absolutt alt. For MEG er sex intimt. Jeg kan ikke ha sex med en fyr, se ham i øynene og lure på hvem han er. Det blir veldig rart for MEG. Hva andre gjør og vil er helt opp til dem. Kutt ut den logikken hele tiden. Jez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var du som var dum. Han du siterte skrev tydelig at han ikke hadde de holdningene som de som mener at noen er "løs" har. Jeg sparker tilbake fordi du ikke følger med.

Anonymkode: 63f99...ef1

Det du skrev om nøkkelen og låsen har jeg lest flere ganger før her inne og det er noe av det dummeste jeg leser. Derfor den emojien.

Dessuten kan det være greit å feie for egen dør (for din del) når det gjelder å følge med på hva andre i tråden (Katten) skriver før man svarer dem. 

Anonymkode: 8d3e6...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Alt er kulturellt. Absolutt alt. For MEG er sex intimt. Jeg kan ikke ha sex med en fyr, se ham i øynene og lure på hvem han er. Det blir veldig rart for MEG. Hva andre gjør og vil er helt opp til dem. Kutt ut den logikken hele tiden. Jez

Hadde vært spennende med en person helt uten kulturell innflytelse. Type Mowgli. 

Anonymkode: de4df...d84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du skrev om nøkkelen og låsen har jeg lest flere ganger før her inne og det er noe av det dummeste jeg leser. Derfor den emojien.

Dessuten kan det være greit å feie for egen dør (for din del) når det gjelder å følge med på hva andre i tråden (Katten) skriver før man svarer dem. 

Anonymkode: 8d3e6...5b3

Han skrev at han ikke dømmer de som har sex med han. Jeg ville ha et tydelig stillingstakende til om han dømmer folk ut fra antall, uavhengig av om de har sex med han, eller ikke. Det ville han ikke komme med. Så da er den debatten over.

Jeg vet den er tåpelig. Akkurat som din påstand at han du svarte skulle ha skrevet noe han ikke skrev. Du anklaget han uten grunn. Dumt og ufortjent.

Anonymkode: 63f99...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært spennende med en person helt uten kulturell innflytelse. Type Mowgli. 

Anonymkode: de4df...d84

Hvem skulle den personen vært? Hvem er Mowgli?? Eh.. Er det en jeg burde vite hvem er? 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
30 minutter siden, AnonymBruker said:

På samme måte som menn er det da, når de ligger med kvinner på første date? Eller er det forskjell på menn og kvinner, mener du (og andre menn som svarer her)?

Anonymkode: 8d3e6...5b3

Det er jo likt, alt annet ville vært hyklersk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

galt? tenk om han utnytter deg og sier i neste sms : nei, du er visst ikke noe for meg. Hva tenker du da? ja, jeg tror noen kvinner trenger en liten oppvåkning til å fortelle det dem egentlig driver på med.

 

Anonymkode: f3c1b...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Vera skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det er om å gjøre og tråkke ned folk som ønsker å ha en positiv innstilling til ekteskap? Man kan velge å tenke at glasset er halvfullt, eller man kan velge å tenke at glasset er halvtomt..hvem tror du får det beste livet? Det er klart man går på trynet hundrevis av ganger i livet, men om man skal slutte å føle håp og glede, hva i all verden sitter man igjen med da? Jo, en bitter person. Har en bitter person et bra og innholdsrikt liv? Nix.

Du glemmer å ta med deg at 50% IKKE skiller seg.

Jeg tråkker ikke ned noen som helst, men nevnte rett og slett det som er realiteten i dag. Det er ikke å "tråkke" på folk og fortelle statistikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke date i rekkefølge ønsker du sex?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Når man føler for det, og stemningen er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Jolene skrev:

Når man føler for det, og stemningen er der.

hjemme hos deg eller hjemme hos han?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hjemme hos deg eller hjemme hos han?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Det er ikke nøye egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jolene skrev:

Det er ikke nøye egentlig.

hva skjer etterpå? blir dere sammen?

Anonymkode: f3c1b...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva skjer etterpå? blir dere sammen?

Anonymkode: f3c1b...bb9

Etterpå blir det ungeskrik.

Anonymkode: 63f99...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...