Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Gratulerer med første vellykkede UL - det er magisk! Så glad for at du endelig fikk oppleve det :hug:

Tusen takk 😍 ja det føles nesten uvirkelig! En del av meg har vært veldig redd at det aldri ville skje! Første steg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snurk skrev (2 minutter siden):

Hurra!! For noen fantastiske nyheter! ❤❤ 😍 Så glad på deres vegne!

Tusen takk kjære deg ❤️😍 det føles så deilig å endelig ha gode nyheter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow gratulerer 🥰 :kghjerte:!! Har sniklest her og fulgt med en stund, endelig sitter den🥳 Fint at lokalsykehuset følger deg tett opp fremover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere delt nyheten med nokon i familien/venner, eller velger dere å holda korta tett til brystet ei stund til? 😊

Praktisk timing i forhold til at ein slepp å måtte dikte opp unnskyldningar for at ein ikkje tar seg eit glas på fest då i det minste 🙈😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var fantastisk å høre, blir så rørt og glad på dine vegne 😭❤ 

Ikke lett med dansk lege nei 🙈 Men godt det ikke er så lenge til neste mulighet. Tenk å høre hjertet til den lille ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "snik lest" dagboken din en liten stund, endelig din tur! Gratulerer med vellykket ultralyd!! :strix: Tenk så liten, men allikevel så perfekt! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott ultralyd 🥰 har fulgt deg en stund, men jeg husker ikke om jeg har lagt igjen noe her fra før. Endelig din tur! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fikk frysninger når jeg leste her inne nå 😍 Gratulerer med vellykket ul og bankende hjerte ♥ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

For en velskapt liten bønne❤️ å så glad jeg ble nå! Dette er ikke annet enn helt fantastiske nyheter! Gratulerer så mye! ❤️🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye med lille bønne❤️🥰 Så utrolig godt å høre at de nye medisinene virkelig har noe for seg!😍 Og så godt at du beholdt begge timene, så du kan spørre mer «kosespørsmål» til noen som faktisk skjønner hva du spør om😅 Nå håper jeg dagene dine er fylt med glede, kjærlighet og positiv fremgang❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula skrev (19 timer siden):

:strix::hoppendeglad:

Jippi jaaa 😄❤️ 

Lissygloss skrev (18 timer siden):

Wow gratulerer 🥰 :kghjerte:!! Har sniklest her og fulgt med en stund, endelig sitter den🥳 Fint at lokalsykehuset følger deg tett opp fremover 

Så hyggelig at du legger igjen spor! Tusen takk ❤️ Veldig glad for ekstra oppfølging, det føles trygt :)

Mumlehumle skrev (18 timer siden):

Så fantastisk. Endelig er det din tur. 

❤️ Takk! Jeg håper så inderlig du har rett 🌻

Ilmimo skrev (18 timer siden):

Har dere delt nyheten med nokon i familien/venner, eller velger dere å holda korta tett til brystet ei stund til? 😊

Praktisk timing i forhold til at ein slepp å måtte dikte opp unnskyldningar for at ein ikkje tar seg eit glas på fest då i det minste 🙈😂 

Før dette innsettet så bestemte jeg meg for å være ærlig når det kom opp naturlig i samtale, altså bare si at da og da skal vi til trondheim for innsett. De som fikk vite at vi skulle til innsett har også spurt hvordan det gikk og fått et ærlig svar. Dette gjelder en venninne og noen familiemedlemmer. De er veldig glade alle sammen :) Det føles trygt at flere vet, i tilfelle det ikke går bra! 

Atticmess skrev (18 timer siden):

Dette var fantastisk å høre, blir så rørt og glad på dine vegne 😭❤ 

Ikke lett med dansk lege nei 🙈 Men godt det ikke er så lenge til neste mulighet. Tenk å høre hjertet til den lille ❤❤

Tusen takk, kjære deg ❤️ Veldig glad det bare er tre dager til neste møte 😄 

Smashy skrev (17 timer siden):

Har "snik lest" dagboken din en liten stund, endelig din tur! Gratulerer med vellykket ultralyd!! :strix: Tenk så liten, men allikevel så perfekt! :babysmokk:

Jeg har lest din også, når du var prøver 😄 Håper dere har det bra! ❤️ Tusen takk!

Marisana skrev (17 timer siden):

Gratulerer med flott ultralyd 🥰 har fulgt deg en stund, men jeg husker ikke om jeg har lagt igjen noe her fra før. Endelig din tur! 🤗

Veldig koselig er det at du legger igjen spor i alle fall ❤️ Tusen hjertelig takk! Er du prøver selv?

Waldfee skrev (15 timer siden):

Fantastisk, nå ble jeg kjempeglad🥰🥰🥰

Takk kjære Waldfee, endelig kanskje følger jeg etter ❤️ 

Dovendyr1 skrev (14 timer siden):

Åh, fikk frysninger når jeg leste her inne nå 😍 Gratulerer med vellykket ul og bankende hjerte ♥ 

❤️ Tusen takk! Det var veldig spesielt å kunne gråte fordi jeg var letta og ikkje fordi jeg var knust 😂 Håper du og llle har det fint!

Sibirstjerne skrev (13 timer siden):

For en velskapt liten bønne❤️ å så glad jeg ble nå! Dette er ikke annet enn helt fantastiske nyheter! Gratulerer så mye! ❤️🤗

Tusen hjertelig takk ❤️ Det føles så godt! Håper det holder inn :)

Noldi skrev (12 timer siden):

Gratulerer så utrolig mye med lille bønne❤️🥰 Så utrolig godt å høre at de nye medisinene virkelig har noe for seg!😍 Og så godt at du beholdt begge timene, så du kan spørre mer «kosespørsmål» til noen som faktisk skjønner hva du spør om😅 Nå håper jeg dagene dine er fylt med glede, kjærlighet og positiv fremgang❤️ 

Tusen takk ❤️ Ja, jeg er superletta! Jeg har tenkt litt på det, om det var samme utvikling denne gangen da hadde jeg blitt temmelig motløs tror jeg. Ville følt at alt hadde vært prøvd, uten noen forandring, om du skjønner. Heldigvis, bank i bordet, så går det bedre denne gangen ❤️ Jeg er absolutt fylt med glede og optimiske, gleder meg mye til ny ultralyd mandag! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt rørt, dere! Så mange gode mennesker som finnes her ❤️ Ingen av dere kjenner jo meg på ekte, så å gi av sin tid til å skrive gode ord, det setter jeg så utrolig stor pris på. Dere er unike, alle som en :smilyblomst:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

ldig koselig er det at du legger igjen spor i alle fall ❤️ Tusen hjertelig takk! Er du prøver selv?

Nei, jeg fikk mitt andre barn i februar, så jeg er ferdig med mine 🤗 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekreftet ny MA

Kan egentlig ikke fatte at vi må gjennom dette på nytt. Vet ikke helt hvordan jeg skal greie det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... 😭 Kjære deg jeg er så lei for at det ikke gikk nå. Ord blir fattige rett og slett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...