mammahjarte Skrevet 23. februar 2021 #1221 Del Skrevet 23. februar 2021 Uff så dumt ❤️ Eg også synest babyplan sine testar er kjempedårlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 24. februar 2021 #1222 Del Skrevet 24. februar 2021 💗💗💗💗💗💗💗 til deg, det er så kjipt at du må gjennom så mye!! 😡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #1223 Del Skrevet 25. februar 2021 3 dpo, tror jeg. Babyplan gir fortsatt de samme dumme strekene. Til og med mannen ser de 🙄 men de øker ikke i styrke så vet godt at det bare er skygge. For å nå innsett før påske må jeg ha eggløsning på dag 13 og mensen kan ikke være sen. Virker ikke uoppnåelig, men da må jeg øke letrozol. Hadde jo egentlig meldt ifra til st Olavs at mensen kom til å komme mandag 1 mars, så da måtte jeg dessverre gi kontrabeskjed om en ukes utsettelse 😒 venter på svar fra de må om jeg får lov til å øke letrozol og kaaaanksje nå innsett. Dette var jo samme situasjon jeg var i før jul. Da nådde jeg det med to dagers margin. Så regner litt med at flaksen ble brukt opp i desember 😛 vi får se! Skuffende er det i alle fall, men jeg har jobbet knallhardt for å ikke gå helt i kjelleren. Så langt har jeg greid det. Jeg bare gjør ting som er koselig og som jeg vil gjøre, utenom litt jobb nå og da i korte perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #1224 Del Skrevet 25. februar 2021 Tror absolutt ikke du har brukt opp flaksen tvert i mot! Nå er det meningen at du skal være gravid altså, og satser på at kroppen skjønner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #1225 Del Skrevet 25. februar 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Tror absolutt ikke du har brukt opp flaksen tvert i mot! Nå er det meningen at du skal være gravid altså, og satser på at kroppen skjønner det. 🥰 Krysser fingrene for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. februar 2021 #1226 Del Skrevet 25. februar 2021 Ånei, dette var kjedelig å lese 😔 Håper virkelig du rekker innsett slik som du ønsker 🤞 Så teit med skyggestreker.. Og litt rart? 🤔 Men er vell som noen nevner at de slår ut på el 🤷♀️ Sender deg en digital klem, også håper jeg veldig at dette ordner seg for dere kjapt ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #1227 Del Skrevet 26. februar 2021 Atticmess skrev (17 timer siden): Ånei, dette var kjedelig å lese 😔 Håper virkelig du rekker innsett slik som du ønsker 🤞 Så teit med skyggestreker.. Og litt rart? 🤔 Men er vell som noen nevner at de slår ut på el 🤷♀️ Sender deg en digital klem, også håper jeg veldig at dette ordner seg for dere kjapt ❤ Jeg tror det var en dårlig batch, for strekene vedvarte flere dager etter eggløsningstestene ble negative så jeg har bestilt meg make sure igjen, stoler på de testene 😅 Takk for god klem ❤️ og ligeså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #1228 Del Skrevet 26. februar 2021 4 dpo St Olavs har ennå ikke svart de har slitt en stund med kapasiteten og jeg har til og med fått utskrevet medisin av en lege som ikke tilhører fertilitetsseksjonen 😬 forstod det var manko på sykepleiere, men kanskje de har få leger til stede også? Forstår jo at det er en presset tid, men hallo, å ta 4 dager (minst 6 dersom jeg ikke får svar før helga) til å svare på enkle spørsmål er så unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 26. februar 2021 #1229 Del Skrevet 26. februar 2021 Neutral90 skrev (3 timer siden): Jeg tror det var en dårlig batch, for strekene vedvarte flere dager etter eggløsningstestene ble negative så jeg har bestilt meg make sure igjen, stoler på de testene 😅 Takk for god klem ❤️ og ligeså Jeg får alltid en svak skyggestrek på tidligstrimlene fra babyplan. Hver måned tror jeg at jeg skimter noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 26. februar 2021 #1230 Del Skrevet 26. februar 2021 Kjære deg ❤️ Jeg har lest gjennom dagboken din, og må si at selv vet jeg ikke om jeg hadde vært sterk nok psykisk til å holde ut det du har vært gjennom. Har hatt lyst å kommentere her flere ganger, men følte aldri jeg kunne bidra med noe ettersom du virker såpass reflektert og oppegående, at ord gjerne kommer til kort. Du er veldig flink til å formidle hva du tenker og føler, og mange ganger skinner det gjennom hvordan du har det ❤️ Som en helt fremmed på nett, føler jeg at du treffer med formidlingsevne og jeg har mange ganger fått lyst til å gi deg en skikkelig klem! Håper du en dag snart får drømmen oppfylt, det unner jeg deg virkelig! 🤞 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #1231 Del Skrevet 26. februar 2021 Ms.Sommerfugl skrev (2 timer siden): Kjære deg ❤️ Jeg har lest gjennom dagboken din, og må si at selv vet jeg ikke om jeg hadde vært sterk nok psykisk til å holde ut det du har vært gjennom. Har hatt lyst å kommentere her flere ganger, men følte aldri jeg kunne bidra med noe ettersom du virker såpass reflektert og oppegående, at ord gjerne kommer til kort. Du er veldig flink til å formidle hva du tenker og føler, og mange ganger skinner det gjennom hvordan du har det ❤️ Som en helt fremmed på nett, føler jeg at du treffer med formidlingsevne og jeg har mange ganger fått lyst til å gi deg en skikkelig klem! Håper du en dag snart får drømmen oppfylt, det unner jeg deg virkelig! 🤞 😭 For en utrolig fin melding, tusen takk! ❤️ Det med å være prøver over så lenge går hardt ut over selvtilliten. Hvorfor får ikke kroppen min til det som "alle" andre får til? Tenker alle at jeg er mindre dame fordi jeg ikke får til det jeg er skapt til å få til? Så det å lese noe så fint som det du skriver, det gir en real boost ❤️ Ikke minst så blir io dagboken brukt til å ventilere dumme tanker, ofte før de er peosessert skikkelig 😂 det blir veldig rått, ofte rotete og ikke minst nokså sytete. Så at du gir meg spppas mye credit som du gjør, det takker og bukker jeg for ☺️ Håper vi begge lykkes snart 🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 26. februar 2021 #1232 Del Skrevet 26. februar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): 😭 For en utrolig fin melding, tusen takk! ❤️ Det med å være prøver over så lenge går hardt ut over selvtilliten. Hvorfor får ikke kroppen min til det som "alle" andre får til? Tenker alle at jeg er mindre dame fordi jeg ikke får til det jeg er skapt til å få til? Så det å lese noe så fint som det du skriver, det gir en real boost ❤️ Ikke minst så blir io dagboken brukt til å ventilere dumme tanker, ofte før de er peosessert skikkelig 😂 det blir veldig rått, ofte rotete og ikke minst nokså sytete. Så at du gir meg spppas mye credit som du gjør, det takker og bukker jeg for ☺️ Håper vi begge lykkes snart 🌺 Jeg tenker ikke det om deg i det hele tatt. Det jeg tenker er at du har vært maks uheldig i denne prosessen og ingenting er galt med deg ❤ Du fortjener å oppfylle drømmen som alle andre. Jeg kjente igjen historien din fra en annen jeg fulgte på YouTube (skal linke med en gang jeg er på pc) og følte du hadde ganske lik historie. Jeg syns det er fint å lese det som er litt rått, og følsom fordi det får fram mange følelser og tanker som mange kan kjenne seg igjen i. Syns du skal forsette med det 😊❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 27. februar 2021 #1233 Del Skrevet 27. februar 2021 Det er ikke rart at du bruker dagboken som ventilering i det hele tatt, man blir jo helt gal hvis man ikke skal få tømt seg noe sted! Jeg gjør litt det samme selv jeg!😅 Også er det noe eget med å dele med så mange, hvor man kan se at det er flere der ute som kan finne støtte i hverandre!❤️ Jeg synes du er ufattelig sterk! Å gå igjennom det du har gjort i så lang tid nå, og fortsatt gjør gjør deg ikke til en syter og et sinna menneske! Det er slik sorg ser ut for mange av oss kjære deg❤️ Det gjør deg heller til et sterkere og mer empatisk menneske!❤️ Fortsett å stå på og ikke mist motet, vi er mange her som heier på deg!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #1234 Del Skrevet 27. februar 2021 Ms.Sommerfugl skrev (21 timer siden): Jeg tenker ikke det om deg i det hele tatt. Det jeg tenker er at du har vært maks uheldig i denne prosessen og ingenting er galt med deg ❤ Du fortjener å oppfylle drømmen som alle andre. Jeg kjente igjen historien din fra en annen jeg fulgte på YouTube (skal linke med en gang jeg er på pc) og følte du hadde ganske lik historie. Jeg syns det er fint å lese det som er litt rått, og følsom fordi det får fram mange følelser og tanker som mange kan kjenne seg igjen i. Syns du skal forsette med det 😊❤ Takk for at du har tatt bryet med å legge igjen disse sporene, det betyr mer enn du tror ❤️ det er så lett å miste seg selv i denne prosessen at jeg hiver meg over enhver bekreftelse det er å få. Takk igjen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #1235 Del Skrevet 27. februar 2021 Hopptimisten skrev (13 timer siden): Det er ikke rart at du bruker dagboken som ventilering i det hele tatt, man blir jo helt gal hvis man ikke skal få tømt seg noe sted! Jeg gjør litt det samme selv jeg!😅 Også er det noe eget med å dele med så mange, hvor man kan se at det er flere der ute som kan finne støtte i hverandre!❤️ Jeg synes du er ufattelig sterk! Å gå igjennom det du har gjort i så lang tid nå, og fortsatt gjør gjør deg ikke til en syter og et sinna menneske! Det er slik sorg ser ut for mange av oss kjære deg❤️ Det gjør deg heller til et sterkere og mer empatisk menneske!❤️ Fortsett å stå på og ikke mist motet, vi er mange her som heier på deg!🥰 Du vet jo godt selv hvor tungt dette er 😒 å ikke vite hvor lenge ventetiden varer er så utrolig tungt. Takk for gode ord, de veier tungt ❤️ Jeg håper jeg følger etter deg snart ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #1236 Del Skrevet 1. mars 2021 7 dpo Ingen mensen ennå, i dag/morgen ville vært ikm dersom egget slapp første gangen jeg trodde jeg hadde eggløsning. Belager meg derfor på at i dag er 7 dpo. Endelig ringte st Olav, de holder heldigvis åpent til og med 30 mars så jeg rekker innsett dersom ikke noe mer går skeis ❤️ DET er godt det. Skulle egentlig bort i påska, men nå tør jeg ikke bestille flybilletter ennå. Dette er velkjent problem, spesielt for vi med ivf. Må liksom ha alle muligheter åpne fordi det er klinikken og syklus som bestemmer alt. Kan ikke planlegge alt for mange ukene fremover. Uansett er det jo gode nyheter at etter kalenderen å bedømme så lår vi innsett! Så lenge kroppen spiller på lag 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars 2021 #1237 Del Skrevet 1. mars 2021 Neutral90 skrev (55 minutter siden): Endelig ringte st Olav, de holder heldigvis åpent til og med 30 mars så jeg rekker innsett dersom ikke noe mer går skeis ❤️ DET er godt det Åå det var godt ja!! Kjempegode nyheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #1238 Del Skrevet 2. mars 2021 8 dpo Det går opp og ned i denne prosessen. Der er mye som skal balanseres, samtidig som at man står på klinkekuler og egentlig aldri får ha balanse. Det er dessverre slik at jeg bor på min manns hjemplass og ikke har en god relasjon til hans familie. Spesielt svigermor og svigerinne er ikke noe greie. Det er små samfunn så man sees daglig, i alle fall på avstand. Får liksom aldri et pusterom. På torsdag er det begravelse. Bare tanken på å måtte være med alle de i X antall timer, inkl middag etterpå, gjør meg helt kvalm. Det kommer jo til å gå bra. Men jeg sliter med at jeg blir sårbar rundt de. Og så blir jeg sårbar på forhånd fordi jeg blir redd for å være sårbar 😂 psyken er en finurlig ting som kan legge felle for seg selv. Torsdag er jeg også 10 dpo så da har jeg fått en endelig negativ test også, det er kanskje det jeg er redd for. DEN skuffelsen for så en hel dag med DE 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. mars 2021 #1239 Del Skrevet 2. mars 2021 Uff, ikke enkelt å ha et slikt forhold til svigerfamilien nei. Er det noe spesielt som har skjedd som gjør det slik, eller er det bare kjemien som ikke er på plass? Trist med en begravelse, men åååå så fint om du kunne få en spennende nyhet den dagen da. Virkelig et symbol på livets to kontraster ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #1240 Del Skrevet 2. mars 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Uff, ikke enkelt å ha et slikt forhold til svigerfamilien nei. Er det noe spesielt som har skjedd som gjør det slik, eller er det bare kjemien som ikke er på plass? Trist med en begravelse, men åååå så fint om du kunne få en spennende nyhet den dagen da. Virkelig et symbol på livets to kontraster ❤️ Har nok ikke noe forhåpninger for positiv test, dessverre 😕 Det har nok med mannen min og deres forhold å gjøre. Det har alltid vært forskjellsbehandling i familien hans mellom søskene. Det tok meg flere år før jeg forstod hvorfor han ikke ønsket så mye kontakt med familien sin, men forskjellsbehandling gjennom hele oppveksten forårsaker det. Ikke noe graverende alvorlig, men hele tiden, konstant forskjellsbehandling som nok stikker dypt. Så jeg har nok aldri blitt godtatt eller anerkjent som god nok, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå