Amatariel Skrevet 26. oktober 2020 #701 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ojj så spennende!! Jeg klarer ikke se noe, men jeg har en dårlig jobb pc-skjerm her. Syns det høres spennende ut for det er akkurat slik beskrivelsen av mine 9 dpo-tester har vært de gangene jeg har vært gravid. At det jeg ser er ubeskrivelig, og vanskelig å fange på kamera. Men at det er noe der. Nå kan jeg ingenting om hysteroskopi, men er det slik at du ikke kan ta det om du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. oktober 2020 Forfatter #702 Del Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Ojj så spennende!! Jeg klarer ikke se noe, men jeg har en dårlig jobb pc-skjerm her. Syns det høres spennende ut for det er akkurat slik beskrivelsen av mine 9 dpo-tester har vært de gangene jeg har vært gravid. At det jeg ser er ubeskrivelig, og vanskelig å fange på kamera. Men at det er noe der. Nå kan jeg ingenting om hysteroskopi, men er det slik at du ikke kan ta det om du er gravid? Ja, nei jeg ser selv at jeg har gode strekøyne som ser noe etter at bildet er lastet opp 😂 men, det er noe. Håper bare det blir sterkere! Ja, hysteroskopi er i effekt en utskrapning. Så det kan ikke gjøres om jeg er gravid. Håper selvsagt på å kunne avlyse 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 26. oktober 2020 #703 Del Skrevet 26. oktober 2020 Så spennande! Ikkje lett å sjå noko strek på bildet, men syns eg kan skimte noko på den øverste 🤞🏻 Kva går hysteroskopien ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 26. oktober 2020 #704 Del Skrevet 26. oktober 2020 Gløm spørsmålet mitt om hysteroskopi, ser du svarte på det over her 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. oktober 2020 Forfatter #705 Del Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, Ilmimo skrev: Så spennande! Ikkje lett å sjå noko strek på bildet, men syns eg kan skimte noko på den øverste 🤞🏻 Kva går hysteroskopien ut på? Det blir temmelig ræva kvalitet når det lastes opp her 😅 håper selvsagt på en skikkelig strek i morgen 🤞🤞 takk så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 26. oktober 2020 #706 Del Skrevet 26. oktober 2020 Dette er spennende! 😬👏 Synes jeg kan skimte noe på den øverste testen, men jaggu ikke godt å si. 🤔 Krysser fingrene for sterkere strek i morgen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 26. oktober 2020 #707 Del Skrevet 26. oktober 2020 Masse lykke til imorgen, krysser fingrene for to streker😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2020 #708 Del Skrevet 27. oktober 2020 Spent på hvordan testen ser ut i dag..!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #709 Del Skrevet 27. oktober 2020 Det var nok en lurestrek 😭 det blir ikke julibaby på oss.... Føler vi er så ufattelig langt unna målet og er usikker på hvor mye mer jeg orker. Reiser til Trondheim i kveld, hysteroskopi i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 27. oktober 2020 #710 Del Skrevet 27. oktober 2020 6 minutter siden, Neutral90 skrev: Det var nok en lurestrek 😭 det blir ikke julibaby på oss.... Føler vi er så ufattelig langt unna målet og er usikker på hvor mye mer jeg orker. Reiser til Trondheim i kveld, hysteroskopi i morgen. Så synd 😕 Ønsker deg lykke til i Trondheim. Håpar alt går fint og smertefritt for seg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2020 #711 Del Skrevet 27. oktober 2020 Så utrolig kjedelig med lurestrek!! 😪 Det fortjente du virkelig ikke! Lykke til i Trondheim! Godt iallefall at du får foretatt den hysteroskopien, slik at ting faktisk går fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 27. oktober 2020 #712 Del Skrevet 27. oktober 2020 Så leit... Håper hysteroskopien hjelper så det sitter ei spire neste pp ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter #713 Del Skrevet 28. oktober 2020 Takk, alle dere skjønne ❤️ Har vært noen travle 10 timers dager på jobb mandag og tirsdag. Kom til Trondheim sent i går. Gjett hvem som voknet til rosa slim, da? På 11 dpo i tillegg da! Det er normalt nok for meg, men kroppen har vært så uforutsigbar etter MAen at jeg tør ikke stole på at mensen ikke kommer i dag Snakket med st Olavs og de sier spotting er ingen hindring. Her 🤞 vi for at det ikke øker på og vi får gjennomført hysteroskopi etter lønsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. oktober 2020 #714 Del Skrevet 28. oktober 2020 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 28. oktober 2020 #715 Del Skrevet 28. oktober 2020 Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 28. oktober 2020 #716 Del Skrevet 28. oktober 2020 Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter #717 Del Skrevet 28. oktober 2020 47 minutter siden, Amatariel skrev: Lykke til i dag!! 43 minutter siden, vegasus skrev: Lykke til ❤️ 41 minutter siden, babycodex skrev: Lykke til ❤️ Så gode dere er, takk Dere er helt unike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 28. oktober 2020 #718 Del Skrevet 28. oktober 2020 Lykke til💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 28. oktober 2020 #719 Del Skrevet 28. oktober 2020 Masse lykke til! Håper alt går som det skal og at du er raskt tilbake😁❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 29. oktober 2020 #720 Del Skrevet 29. oktober 2020 Tenker på deg, @Neutral90 💖💖 For ei dame- Du er beintøff!! God klemmer sendes til deg i Trondheim💖💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå