Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg vet jo at om jeg får pos eltest ettermiddag, så er den også positiv morgenen etter. Likevel synes jeg det er artig å teste så da gjorde jeg det 🙈 uten tvil positiv! Tror jeg aldri har hatt sterkere strek. 

Oi den var utrolig fin!! Hurra!! Hvilken type test er det? Tror aldri jeg har sett en kontrollstrek så svak før. Men det sier kanskje mest om hvor sterk teststreken her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Amatariel skrev:

Oi den var utrolig fin!! Hurra!! Hvilken type test er det? Tror aldri jeg har sett en kontrollstrek så svak før. Men det sier kanskje mest om hvor sterk teststreken her 😁

Make sure! Tok en til i ettermiddag, samme kontrollstrek så de er nok bare slik. Noen år siden sist jeg brukte dette merkets eggløsningstester, men er generelt veldig happy med make sure. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊

Har fulgt med på dagboka di ei stund og syns du er veldig flink å formidle.

kryssar så inderlig fingrane for at det snart blir baby på deg 🤞🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ilmimo skrev:

Hei 😊

Har fulgt med på dagboka di ei stund og syns du er veldig flink å formidle.

kryssar så inderlig fingrane for at det snart blir baby på deg 🤞🏻

 

Takk 🌞❤️ for begge deler. Prøver du selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Neutral90 skrev:

Takk 🌞❤️ for begge deler. Prøver du selv? 

Nei, har tre barn og er ferdig 😅

Men heier på alle som jobber med saken! 😊 Forstår godt kor «altoppslukende» det blir og eg blir imponert over alle som har ei så konstruktiv tilnærming til prosessen som det du har.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ilmimo skrev:

Nei, har tre barn og er ferdig 😅

Men heier på alle som jobber med saken! 😊 Forstår godt kor «altoppslukende» det blir og eg blir imponert over alle som har ei så konstruktiv tilnærming til prosessen som det du har.
 

Det er bare tidvis konstruktivt, det må jeg ærlig innrømme 😅 Det føles som et realt skudd i baugen til min eksistens innimellom. 

Takk for heiarop 🌺 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Noldi skrev:

Jeg krysser også fingrene for at det går din vei denne gangen🤞🏼 Det fortjener du nå❤️

Tskk❤️ likeså! Jeg har troa på letrozol jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene var mye svakere, men fortsatt positiv i dag morges (det vil si kl 04.30 når jeg vokna og måtte på do...). Litt overraskende, men antar at når jeg tar en i ettermiddag så er den negativ :hoppendeglad: ff mener i dag er 1dpo, og det kan jeg være enig i dersom kveldens test er negativ. Time will show. 

Vi har lagt inn godt med aksjer, så da er det bare å håpe på det beste :enig:

Har ikke hatt elslim 🤔 Bruker å ha det, så litt rart. Ellers så kom eggløsningskvisa dagen etter første pos test,altså i går. Vurderte å bruke den som tegn på når jeg bør teste, hvis neste syklus også blir lang. 

Uansett om egget slippes ila morgenen nå, så tror jeg at jeg fint vil få et testresultat på onsdag 28 som er til å stole på. Vil da være 11 eller 12 dpo. 

Endret av Neutral90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i ettermiddag som var såvidt negativ. Ble litt usikker, men oppdaget en liten blødning når jeg var på do. Så da har jeg plutselig begynt å fått små blødninger når eggløsning er! Tror nesten det var likt forrige syklus også. Greit å vite 👍 kommer til å ta en test til senere, bare for å se at streken blir ennå svakere. 

Edit: fikk rett etter litt feberfølelse og skikkelig hodepine. Tok tempen og er 1, 2 grad høyere enn i morges og 1.5 høyere enn basaltemp. Dette er lovende for et kroppen faktisk har sluppet egget 👍

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare sende deg en klem ♥️ Dere har vært gjennom så mye, en utrolig lang og krevende reise. Håper snart ønsket deres går i oppfyllelse ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Neutral90 skrev:

Tok en test i ettermiddag som var såvidt negativ. Ble litt usikker, men oppdaget en liten blødning når jeg var på do. Så da har jeg plutselig begynt å fått små blødninger når eggløsning er! Tror nesten det var likt forrige syklus også. Greit å vite 👍 kommer til å ta en test til senere, bare for å se at streken blir ennå svakere. 

Edit: fikk rett etter litt feberfølelse og skikkelig hodepine. Tok tempen og er 1, 2 grad høyere enn i morges og 1.5 høyere enn basaltemp. Dette er lovende for et kroppen faktisk har sluppet egget 👍

Har hørt at litt blodspor i EL-slim/i forbindelse med EL er tegn på ekstra fruktbarhet!
Spennende at tempen er på lag også - masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Vil bare sende deg en klem ♥️ Dere har vært gjennom så mye, en utrolig lang og krevende reise. Håper snart ønsket deres går i oppfyllelse ♥️

Takk, gode du ❤️ håper du har det fint og nyter maks 🌺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Amatariel skrev:

Har hørt at litt blodspor i EL-slim/i forbindelse med EL er tegn på ekstra fruktbarhet!
Spennende at tempen er på lag også - masse lykke til!

🤞🤞 Krysser fingre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig virkelig du blir gravid snart! Nå må ventetiden deres snart være over! Er ikke noe godt å gå å vente så lenge på en graviditet som skal holde og det å bli gravid i det hele tatt! Det tærer på psyken og livet! Og ser du har vært veldig nedenfor for litt siden!❤️ 
 

ser du fikk litt blodspor i forbindelse med EL det har jeg også hørt skal bety super fruktbarhet😃 så det er jo kjempe positivt! Håper du blir gravid nå🤞🏻 Det hadde du virkelig fortjent! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Love90 skrev:

Håper virkelig virkelig du blir gravid snart! Nå må ventetiden deres snart være over! Er ikke noe godt å gå å vente så lenge på en graviditet som skal holde og det å bli gravid i det hele tatt! Det tærer på psyken og livet! Og ser du har vært veldig nedenfor for litt siden!❤️ 
 

ser du fikk litt blodspor i forbindelse med EL det har jeg også hørt skal bety super fruktbarhet😃 så det er jo kjempe positivt! Håper du blir gravid nå🤞🏻 Det hadde du virkelig fortjent! 

Takk, kjære deg 🥰 Det har absolutt ikke vært noe dans på roser. Bare tanken på hvor nær vi var i sommer 😒 

Det blir forhåpentligvis vår tur snart 🌞🥰 

Godt å lese det er et godt tegn med blødning, tar i mot alle gode tegn som er 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har faktisk hatt litt brunlig slim i dag også 🤔 leser på nett at eggløsningsblødning kan være inntil to dager, så bare håper det er det. Har egentlig vært litt dårlig i magen og hatt murringer, om jeg ikke visste bedre ville jeg trodd mensen var på vei 😬 Samtidig var testene 100% positive så kan ikke forstå annet enn at det er eggløsning... Blir så usikker når det kommer til egen situasjon og kroppslige tegn 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til å bli gal av når kroppen gir så masse forskjellige tegn som man ikke skjønner seg på!🙄 Men som du sier var den el-testen du la ut bilde av så positiv som den kan bli, så jeg skjønner heller ingenting hvis du får mensen nå😅 Er vel bare kroppen som lurer deg litt, satser på at den slutter med det snart!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og høyrt at el-blødning er eit godt tegn😊 Kryssar fingrane for knallsterk EL og heimalaga baby denne månaden 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo øverst, 8 dpo nederst. 

Ville nok ikke testet så tidlig hvis jeg ikke skal til Trondheim for hysteroskopi på onsdag. 

Det ER ikke strek, men det er NOE 😬 

Jeg er godt kjent med merket, jeg kan "alltid" se skyggestrek. Altså at jeg ser den renna der streken skal være. Dette er ikke det, men det er ikke ensbetydende med at jeg er gravid heller. 

IMG_20201026_065907.thumb.jpg.9bd0f7a7921aa6c963b293bb530be8b8.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...