Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy med positiv test! Jeg måtte le litt da jeg leste at dere hadde hatt sex to ganger i dag på grunn av en krangel. Hørtes ut som oss 😂 Håper det var verdt det 😍 Da ligger vi ganske så likt i syklusen, hvis det viser seg at mine positive tester i dag faktisk betyr eggløsning vel og merke 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sovia skrev:

Så gøy med positiv test! Jeg måtte le litt da jeg leste at dere hadde hatt sex to ganger i dag på grunn av en krangel. Hørtes ut som oss 😂 Håper det var verdt det 😍 Da ligger vi ganske så likt i syklusen, hvis det viser seg at mine positive tester i dag faktisk betyr eggløsning vel og merke 🥰

Spennende at vi er likt i løypa 😄 håper vi begge får 2 steker om noen uker 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 18

Fortsatt positiv eggløsningstest, som forventa, men er likevel skuffa 😂 forventer bare mer og mer av kroppen, kan jeg ikke bare være fornøyd med å faktisk ha fått pos test? 🙈 

Hadde veldig vond eggstokk på høyre side når vi hadde sex i dag og kjenner den godt i dag også. Nesten vondt å tisse. Slik har det alltid vært når vi stimulerer for ivf også, så kjenner godt til denne følelsen. Får lure med meg mannen en gang til i dag 😅

Håper veldig på negativ test i kveld eller i morgen! 

Likevel blir det kanskje knapt for innsett i desember. Hvis el skjer i natt, så må jeg få mensen 12 dpo OG eggløsning cd 14 for å nå innsett. Det kan bli vel knapt med tid... 

Men men, tiden får vise. 

I dag skjedde noe kjipt på jobb. Jeg har lenge bare såvidt greid å holde hodet over vann, men prøver så godt jeg kan fordi vi har mye sykdom og fravær. En kollega er gravid og sykemeldt så da snakket de om hvor glad de var at noen faktisk fikk barn "her ute" og at vi må få flere til å få barn. Jo, nei, hvem burde ta ansvar neste mente kollegiet? Det var kjære meg det, selvsagt. 

Vet ikke hvordan jeg skal reagere når jeg ikke kan vise sinne/irritasjon. Jeg gikk faktisk bare. Flere vet jo om situasjonen vår, så det hele ble nokså kleint. Og jeg ble lei meg, selvsagt. 

IMG_20201116_155938.thumb.jpg.d7eb5e269377eff0adfd0a902a9ce7e8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg kjempegodt, da hadde jeg også blitt lei meg og helt sikkert reagert på akkurat samme måte. Du får prøve å ta det som et kompliment 💖 

Håper testen snart blir negativ og at det skjer akkurat i tide! 🤞🏻💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ny test i kveld. Ville med det blotte øye si testen var positiv, men premom mener den er 0.98. Sååå så godt som positiv, men på vei ned, håper jeg det betyr. Gleder meg til å teste i morgen! 

Screenshot_20201116_212513_premom_eh.com_ehpremomapp.thumb.jpg.3768f7ee66ed2c1a643dc9061984c559.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få det bekreftet, men antar må at el har vært :)

Edit: vi hadde sex igjen i går kveld. 4 ganger på to dager, det er ikke vanlig her til gårds altså 🙈🥴 men da kjente jeg mye mindre press i bukhulen, i går var det smertefullt å ha sex rett og slett. Tok det som en bekreftelse også. 

Screenshot_20201117_071002_premom_eh.com_ehpremomapp.thumb.jpg.36bc531a9ee7ebc9679390e885dd94b2.jpg

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sovia skrev:

Hurra! Som jeg krysser fingrene ♥️🤞🏻 Kan det se ut som at du rekker det da?

Det er på hengende håret altså 🤔 jeg må spørre om å øke dosen letrozol for å være sikker 😄 jeg er fornøyd med litt håp enn å ikke ha håp i det hele tatt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjedde på jobben er ikke greit! Fikk vondt i magen bare av å lese det. De mente det sikkert godt, men det er vel lov av voksne mennesker å tenke seg litt om før man snakker, spesielt hvis noen av de allerede vet om situasjonen din. Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis det var meg.. Håper kroppen din spiller så godt på lag som den kan nå så dere rekker innsett i desember❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Noldi skrev:

Det som skjedde på jobben er ikke greit! Fikk vondt i magen bare av å lese det. De mente det sikkert godt, men det er vel lov av voksne mennesker å tenke seg litt om før man snakker, spesielt hvis noen av de allerede vet om situasjonen din. Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis det var meg.. Håper kroppen din spiller så godt på lag som den kan nå så dere rekker innsett i desember❤️ 

Ja, det var temmelig kjipt!❤️ Tilstede var også ei som har tre barn på kirkegården etter sensborter, det er i alle fall ingen hemmelighet. Så å finne på å si noe sånt foran henne også, nei, jeg synes helt ærlig at det er sært. Veldig sært. 

Jeg er iaf veldig bevisst på at når vi får barn/blir gravid, kommer jeg til å trå varsomt med sånt som annonsering og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip hendelse på jobben😖 Jeg tenker at det er noen mennesker der ute som ikke har en i nær relasjon med noen som er ufrivillig barnløs. Hadde de bare vist sorgen og bekymringene vi bærer med oss, ville de aldri uttalt seg slik. Vi var i et bittelite selskap her i helgen og jeg tok ikke vin til maten fordi jeg har blitt så svimmel av letrozolen og da ville vi ikke sjanse med at jeg kjørte bil, så min samboer takket også nei til øl siden han måtte kjøre og da kom det en kommentar på hvorfor vi ikke drakk. Min mor, av alle personer, kom oss i forkjøp og sa bestemt «Man må ikke alltid spørre folk om hvorfor de ikke drikker!!» og så ble det stille...Da var jeg stolt🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, TiiBii skrev:

Kjip hendelse på jobben😖 Jeg tenker at det er noen mennesker der ute som ikke har en i nær relasjon med noen som er ufrivillig barnløs. Hadde de bare vist sorgen og bekymringene vi bærer med oss, ville de aldri uttalt seg slik. Vi var i et bittelite selskap her i helgen og jeg tok ikke vin til maten fordi jeg har blitt så svimmel av letrozolen og da ville vi ikke sjanse med at jeg kjørte bil, så min samboer takket også nei til øl siden han måtte kjøre og da kom det en kommentar på hvorfor vi ikke drakk. Min mor, av alle personer, kom oss i forkjøp og sa bestemt «Man må ikke alltid spørre folk om hvorfor de ikke drikker!!» og så ble det stille...Da var jeg stolt🥺

Å for en god mamma :klemmer:nei, det er nok ikke onde hensikter bak, jeg trøster meg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så ubehagelig opplevelse på jobben. Enkelte kan virkelig være tankeløse i blant altså! 😖
 

Håper alt går sånn at du rekker innsett i desember! 🤞🏻💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, vegasus skrev:

Så ubehagelig opplevelse på jobben. Enkelte kan virkelig være tankeløse i blant altså! 😖
 

Håper alt går sånn at du rekker innsett i desember! 🤞🏻💕 

Ja, noen bare ikke evner å tenke le gre enn egen nase 😬 

Takk så mye kjære deg 🎀❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Amatariel skrev:

Tenker masse på deg :klemmer:  Antar du er i dpo-land nå! Nå er det virkelig din tur til klaff :heiajente:

Ja i dag regner jeg som 1 dpo 😄 herlig! Jeg håper og håper, men tør samtidig ikke egentlig å håpe... 

Vi er ikke så samkjørte for tiden, leit å høre at du er tilbake på cd 1.stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...