Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Jeg har opplevd kort topp før selv, ved tidligere prøverunder. Måtte teste ooofte for å få den med meg. Helt sykt. Og nå sitter jeg med positiv test for fjerde dagen på rad, at det er mulig! Hadde vært så mye lettere om alle kvinner var standard her. Alle har positiv test to dager, og sånn er det 😂

Ja, det hadde gjort det meste litt lettere 🙄 håper at den er negativ i dag 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi!!😍🥳 Så gode nyheter! Helt nydelig og helt fortjent å rekke et innsett til i år! Måtte dette være innsettet hvor alt fungerer og en spire begynner å gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Jippi!!😍🥳 Så gode nyheter! Helt nydelig og helt fortjent å rekke et innsett til i år! Måtte dette være innsettet hvor alt fungerer og en spire begynner å gro

Jaaaa det var såååååå fint å få gode nyheter nå 😄 takk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det blir innsett! Masse lykke til på onsdag 🥰 Jeg er ikke her inne så ofte lengre, men må innom og lese dagboka di 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dovendyr1 skrev (2 timer siden):

Så bra det blir innsett! Masse lykke til på onsdag 🥰 Jeg er ikke her inne så ofte lengre, men må innom og lese dagboka di 😊

Dovendyr1. Du blir satt så høyt pris på :) takk for at du er så god som du er. God klem til deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegasus skrev (1 time siden):

Masse lykke til med innsett på onsdag 💕 Så glad for at du får det! 

Takk! Det betyr mye 🥰

Det føles så rart. Det svinger så raskt i denne verden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo

Jeg hadde litt hetta på fredag, gitt 😅 fikk heldigvis positiv digital lørdag morgen, negativ ettermiddag og negativ i dag. Så er nok 1/2 dpo nå. 

Tok første cyclogest nå. Er veldig fornøyd med å starte på den i dag, 3 dager før innsett. Tror det er interessant å prøve det. Før har st Olavs instruert meg til å starte samme dag som pos eggløsningstest. Det er bra å starte i dag fordi da får vi faktisk prøve hjemme også, egen eggløsning blir ikke ødelagt av ( den for tidlige) tilførselen av progesteron. Og så tror jeg det er mer naturlig timing å starte i dag. 

Krysser fingre for onsdag 🤞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende tid du går inn i nå! Krysser virkelig fingrene for at du får en levedyktig spire i julegave i år og at det blir en 2021 baby på dere endelig!❤️🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ei spennende jul i vente! Julafta blir vel tidlig å vite noko, men eg håpar inderlig du og mannen får starte det nye året med baby-spire på gong 🤞🏻🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ilmimo skrev (7 timer siden):

Du går ei spennende jul i vente! Julafta blir vel tidlig å vite noko, men eg håpar inderlig du og mannen får starte det nye året med baby-spire på gong 🤞🏻🤞🏻❤️

Er 13 dpo juleaften, så har tenkt å ta test den dagen 😍 skal holde meg til da og håper på en super julegave 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende å følge med her inne nå😀 Jeg håper du får verdens beste julegave i år :gravid:💕 Jeg heier på sidelinja! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sååå spennende!! Jeg fikk positiv test på julaften i fjor - og håper du får oppleve det samme i år ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, gode dere 🥰

5 dpo

Innsett gikk veldig greit. Litt vanskelig for de å se livmora i dag, men det kjentes ut som de var på rett plass iaf. 

Jeg har greid å gå ned 7 kg. Siden jeg fikk beskjed om vekten 2 okt og frem til nå har jeg ikke spist godteri. Som premie til meg selv i dag kjøpte jeg smågodt 😎 orket 10 biter før jeg ble kvalm 😂 spiste også en goood porsjon thaimat og har lagt inn bestilling på kringle og lammerull til kvelds 😅 

Målet er å gå ned 6 kg til. Da er jeg på trivselsvekta mi. Men, det blir ikke før i januar :)

Sykepleieren sa at det beste jeg kan gjøre for meg og for frøet er bare å kose meg masse. Og det skal jeg si jeg har :) jeg raidet IKEA i dag tidlig og har fylt bilen med 289 kg garderobemøbler til soverommene. Etter IKEA var jeg en tur på julemarkedet i Trondheim og kjøpte de siste små gavene til jul :) i bilen har det vært allsang og jeg har bare kooost meg! Nå er den harde og usikre jobben gjort, nå er det bare å la dagene gå frem til test ❤️

Jeg har tre timer undervisning igjen før juleferie og da skal jeg baaare kose meg videre 🥰

Endret av Neutral90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at innsettet gikk bra! Nå er det bare å håpe på en fantastisk julegave 💛 Når er første testdag ved innsett? 🤗

Så bra du unner deg kos og godt! Det er jo tross alt det julen handler om 🤩Strengere kosthold osv får man ta på nyåret hoho. 

Klem til deg 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (4 minutter siden):

Så godt å høre at innsettet gikk bra! Nå er det bare å håpe på en fantastisk julegave 💛 Når er første testdag ved innsett? 🤗

Så bra du unner deg kos og godt! Det er jo tross alt det julen handler om 🤩Strengere kosthold osv får man ta på nyåret hoho. 

Klem til deg 💛

Takk ❤️ jeg tenker å teste juleaften 😬 da er jeg 13 dpo. Offisielle testdato er ikke før 30 desember, men om jeg ikke er gravid vil nok mensen ha kommet før da uansett, selv om jeg står på cyclogest :)

Klem til deg også, håper du og spire har det godt 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...