Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

33 minutter siden, Carjo4 skrev:

Måtte lese gjennom 12 sider siden sist jeg var her inne, det har skjedd så utrolig mye! Jeg rakk jo aldri gratulere deg sist men jeg tar sjansen denne gangen! 

Gratulerer 😍 jeg ser tydelig blå strek og denne gangen skal spiren sitte 💕

Takk 😍😍 jeg krysser alt jeg har! Det er enmå tidlig, men jeg har håp 🥰

12 minutter siden, Love90 skrev:

Ååååh! Huurrra😃😃👏🏻👏🏻👏🏻 Dette er jo helt sykt! Er du helt sikker på at du har tette eggledere?😂 Dette er jo helt fantastisk! Uten tvil positiv! Blå og fin🤩 og du har jo fått to positive så dette er nok til å stole på ja🥰 gratulerer så mye! Nå må spiren klore seg godt fast😃😃❤️

Nei vet du hva, det er nok 100% tilbakevist at jeg har tette eggledere 😂😂 På en måte litt surt også og jeg lurer på hva som har skjedd. Kanskje vi har gått gjennom disse årene med ivf uten grunn? Uansett, jeg tar hva jeg får og er bare så utrolig lykkelig over mine to blå streker 😍😍😍 Takk! ❤️

11 minutter siden, Noldi skrev:

Jeg ser tydelig blå farge ja!💙 Gratulerer så mye🥰

Uøææ det er nesten ikke til å tro! 😭😭 Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg!!!🤩👏🏼❤️ Jeg er sååå glad på dine vegne! Det er så sinnsykt fortjent med noen gode nyheter nå!! Håper du får god oppfølging av lege/jordmor slik at dette blir et godt svangerskap for deg❤️ Gleder meg til å følge med videre🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud!!! 🤩 Jeg måtte titte innom her i dag, selv om jeg opprinnelig skulle ha en 2 ukers pause. Greide ikke å vente 14 dager for å vite om du fikk 2 streker eller ei! Men gurimalla så fantastisk!! 😍 Gratulerer så mye! ❤️ Måtte denne spiren klore seg fast! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaaaaagisk :mynona:
Ingen tvil om at det er en strek. Alt for sterk og fargerik til å være skyggestrek! Det er din tur til mirakler nå ❤️
Hvilken test er den der med blå strek forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pillowtalk skrev:

Omg!!!🤩👏🏼❤️ Jeg er sååå glad på dine vegne! Det er så sinnsykt fortjent med noen gode nyheter nå!! Håper du får god oppfølging av lege/jordmor slik at dette blir et godt svangerskap for deg❤️ Gleder meg til å følge med videre🤩

Taaaak gode deg! 😍 Jeg flyver rundt på en sky, håper håper denne holder løpet ut! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

Herreguuud!!! 🤩 Jeg måtte titte innom her i dag, selv om jeg opprinnelig skulle ha en 2 ukers pause. Greide ikke å vente 14 dager for å vite om du fikk 2 streker eller ei! Men gurimalla så fantastisk!! 😍 Gratulerer så mye! ❤️ Måtte denne spiren klore seg fast! 

Du er så god du, takk❤️ jeg håper på det beste for deg og meg 😍😍 godt med en pause inni mellom 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Maaaaaagisk :mynona:
Ingen tvil om at det er en strek. Alt for sterk og fargerik til å være skyggestrek! Det er din tur til mirakler nå ❤️
Hvilken test er den der med blå strek forresten?

Jaaaa det er nesten for godt til å være sant! 🙈🥰 

Det er clearblue early detection 👍 kjøpte en a1 test også, men vet clearblue er å stole på så gikk for den i dag. 

Håper på utslag på 25 mlu test i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si! Dette er så utrolig ❤️ nå må denne spira virkelig klore seg fast 🤞❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Godis skrev:

Åååå hurra kjære dere, gratulerer så masse 🥰🥰 Vel fortjent 😍

Takk gode deg 😍🥰 det føles litt uvirkelig ennå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Ååh, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si! Dette er så utrolig ❤️ nå må denne spira virkelig klore seg fast 🤞❤️

Ja, helt surrealistisk 😅 så utrolig uventa... Så takknemlig. Takk! Håper veldig på at det er vår tur nå ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette gjør meg så vondt å skrive. Jeg kan ikke tro at jeg tillot en slik glede når jeg vet hvor usikkert det er før ikm. 

Nesten usynlig strek i dag. 

Urinen er veldig gul pga et kosttilskudd, tok de for sent i går så det farger fortsatt av. Det gjør det litt vanskelig å se, men vil tro en rød strek ville vært synlig gjennom uansett. 

10 mlu a1 test

IMG_20200918_062838.thumb.jpg.48efeba5cc5c71125387a6dd62a4bfb9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei! Dette var veldig kjedelig Neutral90! Kanskje noe galt med testen? Ta en ny!? Vi så jo alle streken i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åneii! Jeg også så streken uten problemer i går! Hadde iallfall tatt en ny i morgen, for å være sikker på enten det ene eller det andre. Lykke til❤️ Krysser fingrene for deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...