Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Åååh 😢 Kanksje det har vært en kjemisk? 😕🙁

Regner med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag (blenda), men det var bortkasta fordi rett etter kom mensen. 

Når vi fikk positiv test booket vi hotell for å kunne reise til navnefesten. Så her sitter vi, med mensen og skal til å pynte oss for å dra i fest. 

Av og til suget livet litt mer enn andre ganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kjære deg så trist 😢 føler med deg og vet så godt hvordan du har det. Jeg dro i bryllup en gang natt til jeg opplevde SA... Verdens støøøørste klem til deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men se det positive i det, du slipper jo egg! Så det vil nok skje ♥️ Bare kjipt det kanskje var kjemisk denne gangen. Har stor tro på at dere blir gravide igjen snart :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så forferdelig 😭 Har så mye medfølelse... Håper navnefesten ikke ble for vanskelig, og at du har en støttende partner ved din side 💕

Endret av Godis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dritt😖! Livet er så j@vla urettferdig!

Men du slipper egg, og tydeligvis møtes egg og sperm🙌🏼 så jeg har trua på en av de neste mnd🥰🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, dere er jammen meg gode å ha ❤️ en uvurderlig støtte. 

Ville bare skrive at det ble en veldig kjekk og fin dag. Kan kanskje fremstå som en smule sur kjærring når jeg skriver om å grue meg til slike events, men det er bare en forsvarsmekanisme. Det bruker heldigvis å bli mye bedre enn fryktet 

Det ER positivt at vi kan bli gravid. Lenge var jo frykten at vi ikke engang kunne bli gravid. Det er bare det at vi aller helst skulle vært gravid for lenge siden som gjør at mensen så er så surt 😅 Det blir vel vår tur. 

Endret av Neutral90
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du fikk mensen og at det ikke gikk veien selv med positiv test! Bra du hadde en fin dag selv om du var veldig nede! Husker jeg selv måtte i dåp der jeg var fadder til venninen min sitt barn. Veldig fint å få være det, men samtidig hadde jeg og mannen vært prøvere siden før de ble gravide med dette barnet vi skulle i dåp hos, så det var veldig sårt også.. var fint og glad på deres vegne men samtidig så dro jeg på meg et smil gjennom hele dagen... så skjønner dette så godt.. veldig godt å være ferdig med en sånn dag😅 

du har jo fått bevis nå på at dere kan bli gravide naturlig for jeg regner med dette måtte være en kjemisk, for begge testene var positive! Så jeg krysser fingrene for at dere blir gravide veldig snart nå! Og at det er deres tur! For det føler man virkelig også på etter en sånn navnefest dag 😬 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes for en berg- og dalbane den siste uka! Håper det går bra med deg ❤️ Sender over massevis av babystøv for denne pp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på st Olavs før helgen. For en nedtur... Avbrutt forsøk og restriksjoner på videre behandling. 

Det er så skammelig... Samtidig så vondt, fordi vi er på mange måter lengre unna et positivt forsøk enn før postitv test i juni...

Har vurdert å bare legge denne dagboken død. Det føles som at sjansen for at vi kommer til å få egne barn er veldig langt unna. 

Det er 1 år siden jeg ba st Olavs om å vurdere om det er flere undersøkelser som bør gjøre. I februar var de enig i å operere, men pga corona ble ikke timen før i august. Da var vi gravid og operasjon avlyst. 

Nå vil de igjen operere. 

Samtidig får vi ikke innsett/videre behandling før jeg går ned X antall kg. Vekta har ikke endra seg siden oppstart, så skulle ønske de hadde kommet med dette under corona. Ikke nå. Nå, når vi endelig kan ha skikkelige forsøk.

Det.er.så.frustrerende. 

Det er 4 kg de ber meg gå ned. Det skal gå fint altså. Det er mer det at vi blir minst en syklus forsinket. 

I tillegg er jeg på cd13 uten tegn til at follikler blir utviklet. Det betyr enda en lang syklus. Forrige syklus ble 52 dager. 

Det er bare så sinnsykt frustrerende. Alt vi ønsker er bare en familie. Tror vi er (en av) de siste på forumet her som har startet omtrent samtidig som ikke har fått barn. Vi er ikke engang gravid. 

Det er det at alt tar så lang tid... Jeg blir gal. 

Det har gått rimelig godt i det siste, men nå føler jeg det er så vanskelig igjen. Jeg var veldig på med det å nyte tiden før baby. Å nyte oss. Men må er alt det på en måte lagt i grus og "desperasjon" er tilbake... 

Det å ikke ha noe tidsperspektiv på behandling er veldig vanskelig. Det blir i alle fall slutten av nov/des før en potensiell innsett. 

Håpløst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, kjære dere 😞😞 Sender mange og store klemmer deres vei ❤️ Skjønner vanvittig godt følelsene og frustrasjonen din. Var det i 2015 dere startet prøvingen? Det er da ikke måte på motgang, og at det nå er både avbrutt forsøk og det ligger an til lang syklus blir jo toppen på kransekaka 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du (dere) har vært så tålmodige! Jeg forstår godt at du føler på håpløshet og desperasjon😔 Det er så forferdelig urettferdig at det skal være SÅ utfordrende for noen, mens andre får det til på et knips. Selv i disse dager kan jeg kjenne på irritasjon (kanskje misunnelse?) over de som planlegger hvilken mnd de ønsker å få en baby, og timer sexen og forventer at det klaffer - også gjør det det🙄 

Jeg kan forstå at du er lei dagbok og kvinneguiden etter så mange år, når du ser de andre prøverne bli gravide en etter en😣 Jeg følte også på det når jeg sto i frustrasjonen! «Alle» de jeg fulgte prøverdagbøkene til ble gravide, men ikke meg. 

Prøv å tenke på at du KAN bli gravid. Til og med på egenhånd💪🏼 Kan det være at du kan få medisiner som Lutinus feks når dere prøver hjemme mens du venter på neste innsett? Det hjelper selvsagt ikke på lange sykluser.. men det virker nesten like (mer?) sannsynlig at dere kan få barn på egenhånd enn via IVF, eller hva tenker du?☺️ Jeg har skikkelig trua på dere!! Hold ut❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er lei.. 😔 Jeg fortsetter å håpe for deg. Sender deg mange varme tanker og klemmer ❤️ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære deg ❤️ 
Så tungt å lese...! Jeg kan godt skjønne at du tenker slik du gjør. Dere har møtt så utrolig mye motgang på veien, all ære til dere for at dere ikke gir opp. Det er utrolig tungt å akseptere at man ikke har en dato for når, eller om, man lykkes. Det må dere akseptere, men dere trenger ikke godta det.  Håper det kommer litt lysere tider fremover ❤️ Jeg følger med deg jevnlig her inne 🌟

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...