Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er så urettferdig! Og håpet sånn at det skulle være en tullete lege sist som målte 😢 jeg synes så det er din tur nå!❤️ Jeg har ikke ord ! Vil bare gi deg en klem, og har veldig dårlig samvittighet for å sammenligne min historie med din og se det mørke i veien, håper du skjønner at det var ment som en forbredelse for deg hvis det skulle ende sånn😢 for vet hvor forferdelig det er! Bare at du må igjennom ting om igjen og ikke har barn! Derfor var det så din tur nå! Håper du får skikkelig hjelp nå så de kan finne ut av hvorfor dette skjer så du slipper dette igjen, for det er bare så forferdelig å igjennom !! 😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt asså!! 😢💔

Men kva sa legen? Er alt håp ute?

eg trudde ikkje ein kunne forvente å høyre hjertelyd så tidlig, berre sjå.

Klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilmimo skrev (46 minutter siden):

Dritt asså!! 😢💔

Men kva sa legen? Er alt håp ute?

eg trudde ikkje ein kunne forvente å høyre hjertelyd så tidlig, berre sjå.

Klem til deg ❤️

Vi hørte hjertelyden med datteren vår 6+1,  så det er mulig å høre hjertelyden så tidlig - og tidligere 😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var utrolig leit å høre 😥 men er det virkelig sånn at alt håp er ute nå? Jeg mener, det ER jo liv der inne. Og 8-11 mm er vel ikke så langt bak? Leste at i uke 7 er embryo 9-14 mm. Håper du får snakke med noen som kan gi deg svar og som vet hva de snakker om. Sender deg en god klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg ❤️
Hva er planen videre? Er det helt sikkert at det ender dårlig? 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (25 minutter siden):

Vi hørte hjertelyden med datteren vår 6+1,  så det er mulig å høre hjertelyden så tidlig - og tidligere 😢

Jeg hadde ultralyd i uke 8 og fikk beskjed om at det ikke pleide å lytte etter hjertelyden så tidlig. Rart med så forskjellige beskjeder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde ultralyd i uke 8 og fikk beskjed om at det ikke pleide å lytte etter hjertelyden så tidlig. Rart med så forskjellige beskjeder. 

Hmm 🤔 lett i både uke 5 og 6 her  🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei! Så sinnsykt urettferdig og hjerterått dette er💔Ord blir så vanvittig meningsløse nå, kjære Neutral😣 Vil bare sende deg masse kjærlighet og gode tanker, skulle ønske det var mer vi kunne gjøre❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...