Sovia Skrevet 22. april 2021 #1501 Del Skrevet 22. april 2021 Masse lykke til i dag! Stor klem 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 22. april 2021 #1502 Del Skrevet 22. april 2021 Lykke til 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1503 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg ble helt satt ut når jeg leste inne her før jeg skulle inn til timen 😭 det kom en tåre eller to da! Takk ❤️ det har vært ufattelig mange nedturer og herregud som jeg har tømt hjertet og sinn inne her, tusen takk til alle som viser omsorg for meg ❤️ ENDELIG en ultralyd der ALT målte normalt 😭❤️ crl 6 mm og fine hjerteslag! Legen har jeg god kjennskap til. Han er skikkelig gammel og for så vidt grei, men han er dansn, han forstår jo ikke hva jeg sier! I alle fall ikke med maske på. Ville gjerne høre hjertelyden, men orket ikke spørre engang. Måtte ha hatt oversetter i så fall 😂 siden jeg skal til Trondheim på mandag tar jeg slike "koseting" der kommer også til å spørre om blødningene mine i Trondheim. Det er en sped start, men et er en start. Jeg har aldri før hatt en ultralyd der alt ser normalt ut, det er så sykt befriende og deilig. Heldigvis vil lokalsykehuset følge meg opp og kommer til å ha en ultralyd om to uker igjen ❤️ Seee lille bønne daaaa! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 22. april 2021 #1504 Del Skrevet 22. april 2021 Ååå, så utrolig bra at alt ser bra ut! For en søt liten bønne 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. april 2021 #1505 Del Skrevet 22. april 2021 Jaaa, så godt å komme inn hit å lese 💞 Det er absolutt en utfordring når språk og munnbind står i veien, men det viktigste kom i alle fall frem, at ingenting ser urovekkende ut😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. april 2021 #1506 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) Åååå, sjå på den bønna!!! 😭 ❤️ Gratulerer med vellykket ultralyd! Dette var ordentlig gledelige nyheter 😍 Nå må du ✨nyte✨ dagen ❤️ Endret 22. april 2021 av SUPERMIRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 22. april 2021 #1507 Del Skrevet 22. april 2021 Ååååå så fantastisk!😍 Gratulerer❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 22. april 2021 #1508 Del Skrevet 22. april 2021 Fantastiske nyhete❤️❤️❤️😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 22. april 2021 #1509 Del Skrevet 22. april 2021 Hei lille bønne 👋🏻👋🏻 Dette gjorde dagen min! Fantastiske nyheter 😍 Nå må du hjem og feire med mannen i kveld 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1510 Del Skrevet 22. april 2021 EXB1987 skrev (24 minutter siden): Ååå, så utrolig bra at alt ser bra ut! For en søt liten bønne 😍😍 Ja, at noe så lite betyr så mye 😍 det føles helt fantastisk bra ut, tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 22. april 2021 #1511 Del Skrevet 22. april 2021 Åhh, så fantastisk å høre! Gratulerer med de gode nyhetene ❤️ Også den lille bønna da😭 Har aldri blitt rørt av et UL-bilde før, men nå ble jeg faktisk litt snufsen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1512 Del Skrevet 22. april 2021 Godis skrev (22 minutter siden): Jaaa, så godt å komme inn hit å lese 💞 Det er absolutt en utfordring når språk og munnbind står i veien, men det viktigste kom i alle fall frem, at ingenting ser urovekkende ut😍 Absolutt, det er det aller viktigste 😍🥰 tusen takk gode Godis! Skjønner det er kjipt med kvalme, men sånn sett et veldig "betryggende" symptom å ha også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1513 Del Skrevet 22. april 2021 SUPERMIRI skrev (22 minutter siden): Åååå, sjå på den bønna!!! 😭 ❤️ Gratulerer med vellykket ultralyd! Dette var ordentlig gledelige nyheter 😍 Nå må du ✨nyte✨ dagen ❤️ Takk taaaaakkk Supermiri 🥰😍 jeg svever på en sky! Nå senket skuldrene seg skikkelig! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. april 2021 #1514 Del Skrevet 22. april 2021 Gratulerer med første vellykkede UL - det er magisk! Så glad for at du endelig fikk oppleve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. april 2021 #1515 Del Skrevet 22. april 2021 Neutral90 skrev (Akkurat nå): Absolutt, det er det aller viktigste 😍🥰 tusen takk gode Godis! Skjønner det er kjipt med kvalme, men sånn sett et veldig "betryggende" symptom å ha også ❤️ 🥰🥰 Det er liksom ingen tvil om at jeg er gravid, jeg hang over doskåla og kastet opp tidligere i uka, og samboer bare: "du er gravid i alle fall, trenger ikke være bekymret for noe annet" 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1516 Del Skrevet 22. april 2021 Hopptimisten skrev (19 minutter siden): Ååååå så fantastisk!😍 Gratulerer❤️❤️ Tuuusen takk ❤️ jeg er så glad for at du har vært åpen om din reise, fordi du gir absolutt håp for oss som har hatt en litt lei vei 💐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1517 Del Skrevet 22. april 2021 Ilmimo skrev (14 minutter siden): Fantastiske nyhete❤️❤️❤️😍 Jaaaa, Taaakkk kjære deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 22. april 2021 #1518 Del Skrevet 22. april 2021 Hurra!! For noen fantastiske nyheter! ❤❤ 😍 Så glad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1519 Del Skrevet 22. april 2021 Sovia skrev (6 minutter siden): Hei lille bønne 👋🏻👋🏻 Dette gjorde dagen min! Fantastiske nyheter 😍 Nå må du hjem og feire med mannen i kveld 💖 Du er så god, Sovia 💐 tusen takk ❤️ jeg flyr på en sky 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. april 2021 Forfatter #1520 Del Skrevet 22. april 2021 Annabel skrev (4 minutter siden): Åhh, så fantastisk å høre! Gratulerer med de gode nyhetene ❤️ Også den lille bønna da😭 Har aldri blitt rørt av et UL-bilde før, men nå ble jeg faktisk litt snufsen her. Jaaa seee da 😭😭😭 at noe så lite kan bety så mye! Håper virkelig at dette holder helt inn 😭 du er så god ❤️ tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå