AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #121 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, Tøytigern said: Lavkarbo... Som om det kun er syltetøy som er på glass, med skrulokk. Anonymkode: 1b3bc...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #122 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Lurer på hvor lang denne tråden kan bli. Dette begynner å bli spennendes. Hadde aldri trodd jeg skulle få en så lang tråd på kg av et lite hjertesukk Anonymkode: 65863...ff7 5
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #123 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde aldri trodd jeg skulle få en så lang tråd på kg av et lite hjertesukk Anonymkode: 65863...ff7 Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #124 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Nei. Eller utbrodere at det var uten lokk, matvanene våre, hvor langt det er til naboen osv. Helt merkelig Anonymkode: 65863...ff7 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #125 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg sendte jo barnet mitt med et helt vanlig glass som man kan male på (og som vi faktisk har malt på hjemme før med samme type glass) siden det var det de skulle på skolen. Åpenbart taklet ikke lærern det og jeg fikk glasset i retur. Jeg sa ingenting om det. Barnet mitt brydde seg ikke så veldig mye om dette da hen har laget lyslykter i snart 5 skoleår så hen er ganske lei av det. Jeg lagde ingen større greie ut av dette. Anonymkode: 65863...ff7 Da tok du et valg som var greit for barnet. Læreren fant sikkert på noe som barnet kunne gjøre. Jeg er lærer selv, og i situasjoner der et barn mangler noe så er vi bare kreative og finner på noe i samarbeid med barnet. For noen barn er det leit, men for noen er det helt OK. Hvis det er OK for barnet ditt, så er det vel bare å legge det bak seg. Vi lærere tåler det om det oppstår slike situasjoner i blant. Spesielt om det er helt OK for barnet. Anonymkode: aa151...c86 1
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #126 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som om det kun er syltetøy som er på glass, med skrulokk. Anonymkode: 1b3bc...c8c Jeg svarte bare på hvorfor det er så mange som ikke spiser syltetøy.
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #127 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller utbrodere at det var uten lokk, matvanene våre, hvor langt det er til naboen osv. Helt merkelig Anonymkode: 65863...ff7 Også alle de som ikke fikk med seg at du sendte med et utmerket glass.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #128 Skrevet 14. juli 2019 Ikke greit når en bor i ødemarka og ikke kjenner en kjeft som har ett syltetøyglass, olivenglass eller lignende type glass..... Anonymkode: 5d19a...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #129 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da tok du et valg som var greit for barnet. Læreren fant sikkert på noe som barnet kunne gjøre. Jeg er lærer selv, og i situasjoner der et barn mangler noe så er vi bare kreative og finner på noe i samarbeid med barnet. For noen barn er det leit, men for noen er det helt OK. Hvis det er OK for barnet ditt, så er det vel bare å legge det bak seg. Vi lærere tåler det om det oppstår slike situasjoner i blant. Spesielt om det er helt OK for barnet. Anonymkode: aa151...c86 Tja, spesielt kreativ er verken du eller barnets lærer, all den tid barnet mitt hadde et glass å male på, bare at det ikke var et glass av syltetøy eller pasta Anonymkode: 65863...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #130 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke greit når en bor i ødemarka og ikke kjenner en kjeft som har ett syltetøyglass, olivenglass eller lignende type glass..... Anonymkode: 5d19a...4ee Hvorfor bruker så mange i denne tråden ting på glass? Jeg kjøper nesten aldri noe på glass. Fetaost f.eks kjøper jeg ikke fra arla og ikke på glass. Generelt bruker vi mest friske grønnsaker og ikke så mye hermetisert o.l. Anonymkode: 65863...ff7 1
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #131 Skrevet 14. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke greit når en bor i ødemarka og ikke kjenner en kjeft som har ett syltetøyglass, olivenglass eller lignende type glass..... Anonymkode: 5d19a...4ee Det var bare syltetøysglass som var godkjent. Olivenglass hadde nok kommet i retur... 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #132 Skrevet 14. juli 2019 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Også alle de som ikke fikk med seg at du sendte med et utmerket glass. Det er fordi jeg ikke 'presiserte'i ts at det skulle være uten lokk, så derfor er det min feil at de ikke forstår siden lokket åpenbart er viktig for alle andre her. Anonymkode: 65863...ff7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #133 Skrevet 14. juli 2019 Husker fremdeles verkstedene på skolen som noe jeg virkelig gledet meg til og over på skolen. Ikke sett barnet ditt i en vanskelig situasjon, den dagen er for barnet og ikke deg. Hva du gjør med gaven er opp til deg, men å skulle lage et problem ut av at barna skal kose seg å lage gaver er ikke rett synes jeg. Tror barnet ditt vil synes det er veldig moro å få lage dette, og den gleden er det veldig merkelig å skulle frata barnet bare pga at du ikke spiser syltetøy Anonymkode: 3992b...739 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #134 Skrevet 14. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Tja, spesielt kreativ er verken du eller barnets lærer, all den tid barnet mitt hadde et glass å male på, bare at det ikke var et glass av syltetøy eller pasta Anonymkode: 65863...ff7 Jeg har allerede sagt at jeg er enig i at det var rart at læreren sendte glasset tilbake. Hadde det vært meg, så hadde jeg helt sikkert latt barnet bruke det. Men det virker jo som om det gikk helt fint for barnet likevel, så ting ordnet seg jo. Anonymkode: aa151...c86 1
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #135 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husker fremdeles verkstedene på skolen som noe jeg virkelig gledet meg til og over på skolen. Ikke sett barnet ditt i en vanskelig situasjon, den dagen er for barnet og ikke deg. Hva du gjør med gaven er opp til deg, men å skulle lage et problem ut av at barna skal kose seg å lage gaver er ikke rett synes jeg. Tror barnet ditt vil synes det er veldig moro å få lage dette, og den gleden er det veldig merkelig å skulle frata barnet bare pga at du ikke spiser syltetøy Anonymkode: 3992b...739 Men ungen syntes jo det var helt greit. Han hadde lagd sånne glass i fem år og var igrunnen gått lei, sier TS.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #136 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Husker fremdeles verkstedene på skolen som noe jeg virkelig gledet meg til og over på skolen. Ikke sett barnet ditt i en vanskelig situasjon, den dagen er for barnet og ikke deg. Hva du gjør med gaven er opp til deg, men å skulle lage et problem ut av at barna skal kose seg å lage gaver er ikke rett synes jeg. Tror barnet ditt vil synes det er veldig moro å få lage dette, og den gleden er det veldig merkelig å skulle frata barnet bare pga at du ikke spiser syltetøy Anonymkode: 3992b...739 Absurd svar. Jeg har alltid sendt med syltetøyglass før, denne gangen sendte jeg et vanlig glass som gjør samme nytte. Om noen satte ungen min i en 'vanskelig'situasjon var det lærerinnen og ikke jeg. heldigvis overlever nok femteklassingen dette grusomme tapet av å ikke ha fått laget en lyslykt i år og. Anonymkode: 65863...ff7 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #137 Skrevet 14. juli 2019 2 minutter siden, Tøytigern said: Jeg svarte bare på hvorfor det er så mange som ikke spiser syltetøy. Og syltetøy var bare et eksempel, det skjønte du sikkert. Jeg spiser heller ikke syltetøy, men jeg har da alltid et glass i huset. Hvorfor gjøre et poeng av at mangel på glass er mangel på syltetøyglass. Anonymkode: 1b3bc...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #138 Skrevet 14. juli 2019 Kjenner at ordet syltetøy og syltetøyglass nå ikke gir noen mening for meg lenger😂 ts Anonymkode: 65863...ff7 4
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #139 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og syltetøy var bare et eksempel, det skjønte du sikkert. Jeg spiser heller ikke syltetøy, men jeg har da alltid et glass i huset. Hvorfor gjøre et poeng av at mangel på glass er mangel på syltetøyglass. Anonymkode: 1b3bc...c8c Men hun hadde jo ikke mangel på glass. Hun hadde glass fra IKEA. 1
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #140 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at ordet syltetøy og syltetøyglass nå ikke gir noen mening for meg lenger😂 ts Anonymkode: 65863...ff7 Du må nesten gå igang og skaffe noen til neste år, så du er klar. Det skal være syltetøyglass eller tilsvarende. Uten lokk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå