Gå til innhold

Malama sine skrablerier


Malama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs om folk skjønner hva det er nedtelling til ;) Vil ha litt mer sommer før jeg begynner å tenke på jul jeg. Selv om julegavelaging allerede er i planleggingsfasen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, litt mer sommer hadde vært kjekt det, men jeg har på en måte kommet til at jeg innstiller meg på høst nå.

Kommer det mer sommer, tar jeg det som en absolutt gledelig overrakelse, men det er tåke og regn her, og rett og slett ikke noe sommerlig følelse.

Også fikk jeg bare julestemning, fikk lyst til å glede meg til jul..

Men laget nedtellingen såpass "uskyldig" at det ikke egentlig direkte sier at det handler om jul, så bare de som egentlig gleder seg til at juleforumet åpner skjønner det, for de som ikke vil ha det opp før i desember, de tenker ikke "jul" av 1. oktober uansett... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg har sett telleren din mange ganger, og tenkt; Åhh, så herlig! flere enn meg som venter på juleforumet. :fnise:

Hvor er det du flytter fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen reaksjoner (som jeg har funnet i alle fall) på den fine nedtellingsboksen min :)

Joda, du er observert.

Så den for flere dager siden og skulle til å kommentere, men så ble det borte for meg.

Du er ikke alene å vente på juleforumet - jeg har allerede kjøpt noen adventspresanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett telleren din mange ganger, og tenkt; Åhh, så herlig! flere enn meg som venter på juleforumet. :fnise:

Hvor er det du flytter fra?

Flytter jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det ha vært fastlegtråden?

Jeg flyttet nemlig til Arna i fjor sommer jeg... (og da starta jeg den tråden, som har våknet til liv igjen den siste uken)

Har bodd her i et år, og har ingen umiddelbare planer om å flytte videre. (Men før jeg flyttet bodde jeg nær Brann Stadion, så det er der jeg flyttet fra.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

:hoho:

Huff, skjønner det lønner seg å sjekke datoen før man braser ut med flytteplaner ja.. :fnise:

Jaja.. Trives du i Arna da?

Jeg skal flytte til øygarden nå, og gruer meg litt fordi jeg tror det ikke kommer til å skje noe der, men samtidig er det jo ikke så langt unna bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trives utmerket godt her i Arna vi. Det skjer vel ikke så mye, men det savner vi heller ikke. Vi jobber i sentrum, og reiser enkelt med tog til byen hver morgen. Vi går alrdi "på byen", men det gjorde vi ikke før heller, og avstanden er så kort at det er ikke noe problem å gå på kino eller på Brann-kamp selv om vi bor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, det er jo veldig greit! Toget tar vel bare 7 min til byn?

Vi kommer nok til å få det litt mer øde. Men jeg har framdeles vakter i byn, og alle vennene mine er jo herfra, så tror jeg kommer til å være endel i byn, ihvertfall i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Og psssssst....juleforumet ER åpnet ;)

Her sitter jeg og er kjempetolmodig og skal ikke mase i det hele tatt, og DA åpner det før, for en gangs skyld?

Og det oppdager jeg i dag, når sola skinner og jeg ikke føler julehumør i et hele tatt?

Jaja... da må jeg inn og titte litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og psssssst....juleforumet ER åpnet ;)

Her sitter jeg og er kjempetolmodig og skal ikke mase i det hele tatt, og DA åpner det før, for en gangs skyld?

Og det oppdager jeg i dag, når sola skinner og jeg ikke føler julehumør i et hele tatt?

Jaja... da må jeg inn og titte litt :)

Måtte bare innom og sjekke om du hadde fått med deg den store nyheten :nisse:

Ikke veldig julestemning i dag med strålende sol, men det kommer sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi grille på altanen, og det er meldt enda finere/varmere til i morgen.

Så julestemningen lar jeg vente til det begynner med tåke og regn igjen tenker jeg... det er vel ikke lenger enn til helga...

Nå vil jeg nemlig nyte siste rest av sommer. Men ingen tvil, jeg tusler innom juleforumet fra tid til annen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Legne siden jeg har skrevet noe her...

Jeg er stadig inn om KG altså, mange ganger for dagen, både juleforum og andre forum.

Men jeg leser langt mer enn jeg skriver, og egen dagbok har blitt neglisjert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...