Gå til innhold

Malama sine skrablerier


Malama

Anbefalte innlegg

Takk for at dere minner meg på at vi må finne på en gave til den dåpen!

Til søstrenes konfirmasjon har vi rett og slett gitt dem penger, men et dåpsbarn bør vel gjerne få en GAVE ja. Vi må vel bare bestemme oss for hva det skal koste, og hva det skal være. Og handle, før tida løper fra oss.

Venter fortsatt på å få vite om min mann kommer hjem i kveld eller ei. Men han har visst uansett tenkt å jobbe i morgen, så jeg håper inderlig han kommer hjem.

Og flammene "mine" har tatt seg opp igjen, det brenner fint nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg tror vi har bestemt oss for å kjøpe barnebestikk og barneservise til den lille gutten jeg. Det vil han jo også ha glede av i lang tid fremover.

Så var det julegavene da. Vi har tenkt MASSE jeg og min mann, for å klare å komme på en fornuftig ønskeliste. Vi fikk jo det meste vi trenger til bryllupet. Så jeg var innom tanken på å si "noen meter minefri skolevei og ei geit". Men hverken farmor eller min gu'mor ville vært helt overbevist av den lista, så vi tenke litt til, og kom da på noen ting vi faktisk ikke finn, samt noe jeg har tenkt på en stund: Brettspill! Vi har et eneste brettspill, og det er jo kjekt det, men det er jo greit at man kan velge hva mna skal spille... Ikke at vi spiller så ofte alene, det er stort sett når vi har besøk. Og spillet er kjekt nok aktså, men greit med litt variasjon. Så, var ikke det en kjekk ting å sette på ønskelista da? (Og gjerne mange "spillbesøk" også, det setter vi vel enda mer pris på enn spillene i seg selv, men slik som vi bor er ikke flertallet av våre bekjente så aktuelle for det da...)

Jaja.. å komme på hva man ønsker seg er nå en ting. Å kjøpe gaver til alle andre er en annen... Vi har det dog litt greit i år, det blir en del bryllupsbilder. Og de er i alle fall bestilt.

Men, liste, så jeg holder oversikt, etter inspirasjon fra Linn3c

Mamma og pappa: Bilde

Engleuro. Må lages. (har delene, om jeg bare finner igjen glassenglene)

Min bror: Ingen anelse, men har fått ønskeliste

Farmor: Bilde

Gu'mor og Guffen: "3D-puslespill"-snømann

Svigermor: Bilde

Svigerfar: Bilde

Svigerinne T: Aner ikke... bøker kanskje? Eller noe annet?

Svigerinne M: Aner ikke, bøker og/eller musikk? Eller noe annet?

Svoger E: Brannsmukk og liten ball med brann-logo, og noe mer vi ikke vet enda... Eventyrbok eller klær sikkert, eller noe lekegreier, men han er så liten enda...

(Mannen fikk høre at han får Lillestrømsmukk av noen andre, derfor ble det "Brannbutikken neste!"

Mannens mormor: bilde

Mannens farfar: Bilde

Min forlover: bilde

Mannens forlover: Bilde

Og så er det *Hemmelig* da hva som skal leveres til Linn3c m/familie, for det skal jo være spennende å åpne julegaver... (også, ehh, er det ikke kjøpt enda...)

Det er med andre ord våre søsken, og den *hemmelige* gaven som ikke er kjøpt enda.

Pluss at jeg i alle fall ikke har kjøpt til mannen enda, men jeg har en ide om hva jeg skal se etter, i alle fall... Om han har anelse om hva jeg skal få, vet jeg ikke.. Han sier den ikke er kjøpt, så jeg må bare komme med ønsker...

Og tida går... under en måned til jul.

Grunnet lange dager på jobb i ukene, og helger som går bort til barnedåp etc, så tok vi en runde i går, og fikk i alle fall i hus noen av gavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mamma og pappa: Bilde

Engleuro. Må lages. (har delene, om jeg bare finner igjen glassenglene)

Min bror med samboer: Skål til middagsserviset deres

Farmor: Bilde

Gu'mor og Guffen: "3D-puslespill"-snømann

Svigermor: Bilde

Svigerfar: Bilde

Svigerinne T: Bok og film innkjøpt

Svigerinne M: Bok og film innkjøpt

Svoger liten ball med brann-logo, og 356 godnatthistorier-

(Mannen fikk høre at han får Lillestrømsmokk av noen andre, derfor ble det "Brannbutikken neste!" men smokk får han allerede til dåpen nå på søndag da)

Mannens mormor: bilde

Mannens farfar: Bilde

Min forlover: bilde

Mannens forlover: Bilde

Og så er det *Hemmelig* da hva som skal leveres til Linn3c m/familie, for det skal jo være spennende å åpne julegaver... (også, ehh, er det ikke kjøpt enda...)

Da er det den *hemmelige* som ikke er innkjøpt enda, pluss at jeg ikke har bestemt meg for hva min mann skal få. Men vi er kommet til 7. desember, og vi har en gave igjen, pluss hverandre, DET er ikke ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde en "runde" i går. Men nå er det jo mange som får bilder da, så det gjorde det hele litt enklere. Jeg må fortsatt LAGE den greia til mamma da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jotakk, vi hadde en flott juleferie.

Og fikk anledningen til å fortelle familien en stor (om enn enda ganske så liten) gledelig nyhet.

Jeg har nok løyet litt for dere her inne en stund, noe som har endt opp med liten aktivitet de siste ukene...

Men nå har vi fortalt det til familien, og sprer det også her.

Malama skal bli mamma!

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...