Luise Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 15. juni 2005 Forpulade dataskrammel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har brukt mesta av dagen åp å få "det" til å virke med Windows, kunne ikke se regionsTV, kunne ikke skrive ut, kunne ikke bruke homebanking - kort sakt kunne nesten ikke noe av det som Windows kunne - å så gikk jeg fullstendig amok :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 15. juni 2005 #142 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei, slenger bare innom for å si; Hei :-) ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #143 Del Skrevet 15. juni 2005 Lillemy skrev: Hei, slenger bare innom for å si; Hei ! Du er ALTID velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 16. juni 2005 Bare ei kjedelig dag hvor mange saker har tullet meg, men jeg vill ikke tape humøret og likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. juni 2005 #145 Del Skrevet 16. juni 2005 Det er godt du kan smile allikevel, Blondinen Håper dagen i morgen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. juni 2005 #146 Del Skrevet 16. juni 2005 Hej med dig! Du vet hva man sier "det kommer en dag i morgen" - og den har jeg bestilt til å bli god for Blondinen fra Struer! Merk deg mine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 16. juni 2005 imsevips og Brunhilde Jo det er korrekt, jeg fikk dataen til å fungere NESTEN etter hensikten å jeg laget aftale om å kjøbe scooterbil - altså å se på den - å jeg er lite mer optimist nå, tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 17. juni 2005 JIPPIIIIIII jeg skal se på scooterbil imorgen Denne dagen har vert veldi fin UTEN NOEN DATATULL!! Jeg ventaer bare på ett par passwords som jeg vet er unnerveis, så det er SÅ bra HAVE A NICE WEEK END - ALL OF YOU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. juni 2005 #149 Del Skrevet 17. juni 2005 Der ser du! Alt ordner seg for snille piker. Jeg liker så godt det danske uttrykket at "noe går i kox" - det må ha vært slik dagen din var i går, eller også hadde du en Tycho Brahe dag... Ha en fin kveld, ha en fin lørdag, ha en fin søndag.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juni 2005 #150 Del Skrevet 18. juni 2005 Bra du fikk ordnet det med dataen! Ha en god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 18. juni 2005 Det skal jeg, Fighter (i scooterbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 19. juni 2005 Har "døbt" scooterbilen "Brum brum" for sånn siger det inne i kabinen. Hon kjører kjempebra, må jeg sige, men absolut ikkje mer enn hon må. Det tar like lite tid fra hon starter till hon vill kjøre, men så kjører hon osse superbra, søtt liten maskine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. juni 2005 #153 Del Skrevet 20. juni 2005 Håper du har hatt en fin mandag Og så greit å ha en liten brum-brum som kan kjøre deg rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. juni 2005 #154 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg tror du må ta et bilde og legge inn i albumet så vi får se vidunderet ditt! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #155 Del Skrevet 20. juni 2005 :bukke: Det er veldi bra, men dei er jo 5 år gammel så der er lite småting som må lages før dei er på toppen. (Henta dei lørdag middag å har nå kjørt 600 km.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. juni 2005 #156 Del Skrevet 20. juni 2005 Gratulerer med ny "Brum-brum". Nå blir det Norgestuuuuuur på Blondinen. (Ikke sant, ja?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. juni 2005 #157 Del Skrevet 20. juni 2005 Oj, nå har jeg vært inne og "snik-kikket" på Brum-brum. Søkte på nettet og fant den på en tysk bruktbilside. Eller jeg tror i allfall det var den. Kopierte navnet fra den andre dagboka di og søkte på Google. Kjempetøff liten sak. Hvilken farge har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. juni 2005 #158 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan går det med deg, blondinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 21. juni 2005 Cata skrev: Kjempetøff liten sak. Hvilken farge har du? Det er Cross Country modellen som er rød og har radio og styrtbøile, ja det er en tøff liten sak Lillesky skrev: Hvordan går det med deg, blondinen? Takker, det går veldi bra, spesielt etter jeg har kjøpt "Brum brum" Hva med deg, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 21. juni 2005 Sikke en dag: starter med at sola våkner meg, siden skal jeg kjøre till nabobyn REGN, TORDEN, HAGL :veldigsur: men "Brum brum" er da likegla og kjører igjennem uværet som hadde det vert solskin, å motoren synger nog så gla Fikk prøvet defrosteren å det verket osse veldi bra, ikke dug på ruda. Etter middag skulle jeg kjøre med sodavand å "B-B" slepte lystigt 20 kasser. kjempegøy å se folk når man kommer racenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg