Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten tur innom forumet. Er på ferie hos foreldrene mine i Bergen (og her regner det...).

Jeg om min kjære har vært og funnet 90 fine steiner som vi skal bruke til bordkort. Så da var det i boks! :)

Og salmene er bestemt sammen med min onkel som skal vie oss. Veldig kjekt å ha det på plass!

Takk for alle hilsener, Fant, Lille My, lucky, Jullan og NurseBetty! Besøker dagbøkene deres når jeg er hjemme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig at du stikker innom i ferien! :D

Bra dere har funnet stener til bordkort, det blir nok kjempefint!

Ha en fortsatt fin ferie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra dere!

Og effektive som dere er da! :-)

Håper været blir bedre, gleder meg til du er tilbake på plass igjen! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å ha funnet og fått i boks bordkortene. :P

Håper været er blitt bedre, kjipt med dårlig vær når man har ferie :-x

Krysser fingre for at dere får sol. Sola er forsvunnet fra nord, kanskje på tur til tommeline på vestlandet? :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å få unna ting til tross for at dere er på ferie,da.

Godt med alt som blir gjort. Kos dere videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bordkortene blir nok kjempe fine... Det er fint i Bergen selv om det regner da:=)

Ja, det er alltid fint i Bergen :Hehe: !

Men litt typisk å komme tilbake til østlandet og jobb, og her er det strålende sommer... Og overtid på jobb første dag etter ferien :evil: Men, men...

Gleder meg nå til å prøve å skrive på alle steinene vi har samlet. :hoppe: Fikk anbefalt noe glassmalingsgreier fra damen i hobbybutikken, så da prøver vi på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, det var visst heller porselensmalingsting... så er det helt riktig her.. :ler: (kan ikke risikere å få noen sinte bruder på nakken som har prøvd på ting jeg skriver feil...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at du er tilbake igjen :P

Vi må få høre hva du synes etter bordkort-prøvingen, alltid spennende med noe nytt man skal prøve ut :ler:

Nå er det leggetid, natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(kan ikke risikere å få noen sinte bruder på nakken som har prøvd på ting jeg skriver feil...).

:hoho: Jeg har ikke peiling iallfall, lover å ikke bli sinna på deg! :ler:

Veldig koselig å ha deg tilbake igjen, Tommeline!

Du må gjerne legge ut bilde av bordkortene etter hvert! :sjenert:

God natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelige hilsener det var fra dere! Her føler man seg i alle fall velkommen tilbake! :blomst_opp:

Spørs om jeg får lagt ut noen bilder, jeg har jo bare gammeldags kamera (les: ikke digitalt) :oops: . Men det kan jo hende det kan bli en ordnings likevel. Men først må bordkortene lages, og det ble ikke i kveld, for jeg ble sittende hos en veninne og slarve i stedenfor. Men det var selvsagt koselig :klem2:

Og så kom jeg på at jeg ikke har skrevet noen om bryllupet jeg var i for 1,5 uke siden.. og det må jo gjøres i en bryllupsdagbok. Men det tror jeg jeg gjør i morgen, for nå venter sengen... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duuu...det var helt tilfeldig, men jeg kom over denne buketten her på KG, og da tenkte jeg straks at det måtte være noe for deg, til bunaden din!

3756blomster1.jpg

Du kan jo gjøre den kortere, hvis du ikke vil ha hengende og sånn da, men det var jo en fin kombinasjon med tanke på grønt og blomster - ikke sant!? Utrolig frisk og sommerlig, ikke minst ser jeg for meg at den kan være veldig fin til bunad! :wink:

Nu vel, skal ikke blande meg jeg, tenkte bare på deg da jeg så den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så snill du er, Teddy, som finner bukett til meg :klem: Den var veldig fin! Så det skal jeg tenke seriøst på. Vil nok ha en mindre bukett (rund), men det var en veldig fin kombinasjon av blomster!!

Hva er det du vil se, nBetty? Skjønte ikke helt det :oops:

De ringte fra kirkekontoret der vi skal gifte oss, så nå har jeg fått klarhet i hva jeg skal gjøre med bekreftelsen vi har fått fra folkeregisteret (den skal sendes dit, trenger ikke noe mer signering visstnok). Og så ser det ut til at vi kan komme inn i kirken dagen før vielsen, og det er jo veldig kjekt siden det er en kirke vi egentlig ikke kjenner noe fra før. Veldig hyggelig preste dame :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte fra kirkekontoret der vi skal gifte oss, så nå har jeg fått klarhet i hva jeg skal gjøre med bekreftelsen vi har fått fra folkeregisteret (den skal sendes dit, trenger ikke noe mer signering visstnok). Og så ser det ut til at vi kan komme inn i kirken dagen før vielsen, og det er jo veldig kjekt siden det er en kirke vi egentlig ikke kjenner noe fra før. Veldig hyggelig preste dame :rosasmil:

Oj! Vi signerte ikke den, vi.... Det skulle vi jo sikkert ha gjort..... Ja,ja. Vi skal jo ha generalprøve og møte med presten den 12.07 så da nevner han det sikkert.

Ikke så greit å holde styr på alt :ler:

Brudebuketten var nydelig. Noe a`la de blomstene er sikkert kjempefint til bunad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad, fikk mail fra floristen jeg skal bruke om at hun har bestillt myrt til kronen min :hoppe: Det var visst vanskelig å få tak i, så hun var litt usikker på det i utgangspunktet.

Jullan, det var ikke nødvendig med signering :wink: Så bare ta det helt med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får myrt, det blir sikkert lekkert!

:hoppe:

Angående den buketten jeg viste deg her, så var det mest for blomster-kombinasjonen altså, for jeg har jo skjønt at du vil ha en rund bukett! :wink: Som sagt var det bare lille tommeline som datt ned i hodet mitt da jeg så den...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...