Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

:klem:

Får ikke tell å få fargeskrift etter den nye forumet kom.

Hvordan er det med dine forberedelser til dagen? Tenk at det bare er 19 dager igjen til dagen vår :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg tilbake her igjen... denne gang som Fru! :smilbla:

Tusen takk for alle lykkeønskninger, tror jammen de hjalp, for vi hadde en fantastisk dag!!!

Vel, vi dro opp til Telemark på torsdag til stedet vi skulle gifte oss. Hadde da på vegen vært innom blomsterbinderen og fått levert kronen som skulle bindes med myrt.

Fredag var vi og snakket med fotograf. Han var veldig ok. Og han var imponert over hvor rolige vi var, dagen før dagen :ler: Hvis det ble fint vær skulle han komme til gården og ta bilder der, hvis det ble stygt vær skulle vi komme til han i studio og ta bilder der.

Resten av fredagen gikk med til å ta i mot gjester, sette på plass bordkort og stryke skjorte og forkle til bunaden og en liten tørrtrening i kirken med forlovere, prest og organist.

Middag på kvelden med de som kom på fredagen. Var koselig. Og kvelden ble avsluttet med badestamp og badstuhytte med allsang for en del av oss. Rundt midnatt fant brura ut at det var lurt å legge seg...

Sov ikke mye godt den natten. Våknet 0500, og 0630 sto jeg opp og skrev ferdig talen til min kjære... jada, litt seint ute.. :sjenert: Men talen ble bra den ;)

Så var det frokost og pynting, og det var fint vær, så fotografen kom og tok bilder av oss der. Brudebuketten var nyedelig, og myrtekronen også veldig fin (skal se om jeg får lagt ut bilder etterhvert).

Så var det vielse. Fin kirke og en fin vielse.

Så var det hest og kjerre opp til gården igjen. Tok vel omtrent en time. Var utrolig deilig med en times avbrekk bare vi to hvor vi fikk senket skuldrene litt. Gjestene ventet på gården der de fikk kaffe og kringle.

Da vi kom var det champagne, samt et lite kåseri fra han som driver gården. Litt om gamle bryllupstradisjoner og slikt. Så fikk vi litt tid til å hilse på gjestene før vi hadde opptog til festmiddag. God mat, fine taler og høy stemning!

Utover kvelden var det et spelemannslag som spilte litt konsert og litt til dans, før det var kaffe og kaker. Brudevalsen gikk forresten ganske dårlig ettersom vi ikke hadde fått tid til å øve på den, men men... vi hadde visst takten inne i alle fall. Og så gikk kvelden alt for fort!

Så var det bryllupsnatten,men den vil jeg ikke skrive om her... ;)

Vi hadde i alle fall en kjempefin dag! Eller rettere sagt dager! Gled dere, dere som ikke er gift enda!!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hei hei :)

ÅÅååååå så gøy å høre fra deg igjen. :enig_anim:

Bryllupet hørtes helt utrolig ut. Gleder meg til å se bilder. :)

Kan tenke meg det føles godt å ha det overstått og. :ler:

Ha en riktig riktig fin kveld fru tommeline :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! :hoppe:

SÅ koselig å høre fra deg!

Det hørtes virkelig ut som om dere hadde en fantastisk bryllupsdag! :hjerter_rundt:

Er det litt deilig at du slipper å planlegge bryllup nå?

Gleder meg virkelig til å se bilder! :tommel: Du må legge det ut FORT! :ler:

Tusen takk for at du delte dagen din med oss!!

:klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å lese om dagen deres! :hjerte:

Og takk for litt beroligende ord i dagboken min, jotakk - nokså stressa jeg nå! Føler meg helt overkjørt, eier jo ikke energi...også er det så mye som skal gjøres! :roll: Men alt går, alt ordner seg...selv for snille piker med perfeksjonistnykker! :ler:

:klem:

P.S.

Ikke noe bilder du vil sende på en mail eller noe da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt problemer med de bildene... prøvde å legge inn, men de var visst for store. Hva gjør jeg da.. :klø:

Men hvis noen vil se, kan de jo sende en pm, så kan jeg sende bilder ;)

Stenger vel denne dagboken om ikke så lenge. Har fått meg ny dagbok her, så kom gjerne på besøk i den :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...