Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Tommeline er kjempetøff, har til og med vært toastmaster ho! :klappe:

Jeg skal faktisk også holde tale, selv om jeg sikkert ikke burde gjøre det. (spinkel stemme, veldig lett rørt, ingen taler osv...) Men, men.... Tale skal jeg holde... :ler:

Ha en flott helg, Tommeline. Blir vel litt ordning den siste helga di som ugift, tenker jeg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff og tøff... men jeg skal da klare å holde en tale. Det verste er egentlig å få skrevet den. Og jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet det ikke blir gjort før neste torsdag eller fredag ;) . Men går og tenker hva jeg skal ha med da, er halve jobben det...

Det begynner absolutt å flaske seg her :smilbla:. Tror faktisk ikke det er sånn veldig mange ting som står igjen som vi må gjøre:

- Brenne cd-er (er lastet ned, bare brenningen igjen)

- Redigere kirkeprogram og sanghefte helt ferdig og sende til trykking (før helgen)

- Se litt mer på bordplassering og lage kart som kan henges opp.

Så er det litt ting og tang som må kjøpes inn, men jeg tenker vi skal ta oss en dag i Oslo hvor vi shopper og koser oss.

Ha en fin dag alle sammen :vinke:

(Og så må jeg hoppe litt for at det er 9 dager igjen... :hoppe::hoppe::hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har jo fått gjort mye du! :) Ikke mye som er igjen nå!

Blir med på 9-dagers hoppingen jeg! :hoppe: :hoppe: :hoppe::danse:

Ha en flott dag du også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo, du ER tøff!!!

:sjarmor:

Jeg er litt sånn skal, skal ikke mtp. tale! Jeg har fryktelig lyst, og hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle holde en... Men jo nærmere vi kommer, jo mer usikker blir jeg. Vet rett og slett ikke om jeg kommer til å klare det, både fordi jeg har litt "sceneskrekk" og fordi jeg tror jeg kommer til å være rørt og helt oppi skyene in love! :ler:

Litt 9-dagers- :hoppe: fra min kant også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg det har gått virkelig opp for meg at jeg skal gifte meg. Altså si ja til å leve sammen med min kjære resten av livet... Har blitt så mye bryllupstenking, at det viktigste nesten har kommet i bakgrunnen. Men i dag har det altså gått et lys opp for meg. Skremmende og herlig på samme tid.... :roll::hjerter_rundt:

Ok, så er jeg litt tøff da! :hoho: Det gjør meg fint lite å snakke i store forsamlinger, bare jeg er forberedt. Men det er det å skulle si noe lurt, morsomt og fint til min kjære, uten at det blir heeeelt klisje (er ikke typen til å stå å utdype mine følelser for venner og familie, det får vi heller ta når vi er bare vi to... ;) ) er ikke så lett...

Og så må jeg si at jeg nettop har cashet ut 420 kr på vikinglotto som jeg vant i går :tommel: Ikke akkurat en svimlende sum, men stor nok til at det er veldig moro!!! Og jeg som aldri har spilt vikinglotto før...

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest toneline

Hei på deg tommeline. ( kult navn ) :)

Utrolig koseli å høre fra deg i dagboka mi. Setter stoooor :bukke: pris på det.

Syns det er utrolig tøft at dere gifter dere i bunad forresten. Jeg har selv bunad, men klarer ikke lokke min framtidige mann til å skaffe seg en :ler: jaja.. Det blir vanlig brudekjole på meg. :)

Skal også holde tale forresten. Går så fint atta.. :)

Kjempegratulerer med stor vikinglottogevinst. Du kan kjøpe ett par vinflasker for det :) alle monner drar jo. hehe..

Ha en kjempesuper helg, så snakkes vi nok i løpet av helgen tenker jeg. klarer nok ikke holde meg unna. :ler:

stoooor :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg tommeline. ( kult navn ) :)

Utrolig koseli å høre fra deg i dagboka mi. Setter stoooor  :bukke: pris på det.

Syns det er utrolig tøft at dere gifter dere i bunad forresten. Jeg har selv bunad, men klarer ikke lokke min framtidige mann til å skaffe seg en  :ler:  jaja.. Det blir vanlig brudekjole på meg.  :)

Skal også holde tale forresten. Går så fint atta..  :)

Kjempegratulerer med stor vikinglottogevinst. Du kan kjøpe ett par vinflasker for det  :) alle monner drar jo. hehe..

Ha en kjempesuper helg, så snakkes vi nok i løpet av helgen tenker jeg. klarer nok ikke holde meg unna.  :ler:

stoooor  :klem:  :klem:  :klem:

Så gøy med en ny brud her inne! ;)

Ja, fint navn på deg og du :ler::ler:

Du er vel ikke lei for vanlig brudekjole?? Har du noe bilde av deg? (Regner med at den er i hus ettersom det er under en mnd til du skal gifte deg...).

Lottogevinst ja... vin var ingen dum idé! Er nok ingen problemer med å få brukt opp 420 kr heller.... :hoho::hoho:

Har brent to cd-er i går, så nå har vi i alle fall litt musikk å danse etter. Skal brenne fem cd-er til, så det blir nok bra! :danse:

Og meny og gjesteoversikt har blitt laget. Ble en helt enkel gjesteoversikt. Brudens familie, brudens venner og det samme for brudgommen.

En :klem: til alle mine dagboklesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så tøft at du skal holde tale.. Føler at jeg bør det jeg og egentlig.. Tror sambo nesten forventer det siden jeg er en typisk "ikke-redd-for-å-snakk-foran-store-forsamlinger-jente"... Men så var det dette med å snakke om sin kjære uten å hulke da.... :sjenert: Skal du si mye rørende i din tale? Ellers satset du mest på latter og smil?

Ønsker deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så tøft at du skal holde tale.. Føler at jeg bør det jeg og egentlig.. Tror sambo nesten forventer det siden jeg er en typisk "ikke-redd-for-å-snakk-foran-store-forsamlinger-jente"... Men så var det dette med å snakke om sin kjære uten å hulke da.... :sjenert:  Skal du si mye rørende i din tale? Ellers satset du mest på latter og smil?

Ønsker deg en god helg!

Hei cons :vinke:

Satser nok på latter og smil framfor en rørende tale. Vi er ikke sånn veldig poetiske av oss, verken jeg eller min kjære. Så det blir nok ingen "Ari-tale" her i gården... :ler:

Det trenger jo ikke være noen lang tale da! Men jeg tror jeg hadde angret hvis jeg ikke sa noe. Er jo forhåpentligvis once-in-a-lifetime dette her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hei hei.

Brudekjolen er snart i hus. Den er ferdig prøvt, og må sys inn litt. Regner med den er ferdig i neste uke. :)

Skal legge inn et bilde av den og meg selv så snart jeg får tatt ett. Skal prøve å få det gjort så fort som mulig. ;)

Ellers så virker det iallefall som du har alt under kontroll. Blir veldig bra med 8 cder, skal være litt å velge mellom da. ;)

Ellers er det bare 5 små timer til jeg får helg :klappe: Skal bli veldig godt det. Jobber skift som konduktør, og var oppe 04.45 i dag. :Gjesp:

Snakkes nok i løpet av helga. :smilyblomst:

stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant... Tror nok det måtte blitt en litt spøkefull tale hos meg også.. så kan man jo heller avslutte med noen fine ord.. Min kjære er litt følelsemenneske, så noen vakre ord må jeg nok komme med.. :ler:

:klem:

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant... Tror nok det måtte blitt en litt spøkefull tale hos meg også.. så kan man jo heller avslutte med noen fine ord.. Min kjære er litt følelsemenneske, så noen vakre ord må jeg nok komme med..  :ler:

:klem:

Ja, min kjære skal selvsagt få noen fine ord han også! Men sånn på slutten holder... :ler::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen toneline

Oppe 0445? ikke noen jobb for meg det der.... :ler:

Så bra at kjolen snart er ferdig! :smilbla:

Jeg havner nok fort her inne flere ganger i løpet av både dagen og helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen toneline

Oppe 0445? ikke noen jobb for meg det der.... :ler:

Samme sier jeg, på slike tider av døgnet trives jeg best i sengen min! :ler:

---

Bare 8 dager igjen nå!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, om en uke er jeg gift... :bryllup: Rart å tenke på!

Min kjære stresser med sangheftet... men nå har jeg gjort så mye på det, så han kan få svette litt over dataen han og! :ler:

Trist sommervær for tiden... :tristbla: Håper på bedre vær om en uke. Selv om jeg sier til meg selv at det må jeg ikke bekymre meg så mye over, for det får jeg ikke gjort noe med...

Ferie!!!! Kjenner at jeg trengte det!!! :-D :-D :-D :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe::bryllup::hoppe::hoppe:

Bare en uke igjen ja!!!!! Så morro!

Blir nok fint vær skal du se... sommeren er ikke over enda... ;)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager igjen

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Nå skal vi snart ut og handle inn ting og tang. I ettermiddag skal vi til fetteren til min kjære med filmkamera. Han er så snill at han skal filme for oss :rosasmil: !

Talen surrer i hodet mitt... betryggende at den begynner å ta form... selv om det ikke er på papiret enda. Men det er sånn jeg må gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, fem dager går fort!!! Hvordan er nervene??

Tenker litt på talen i dag selv... må finne på en litt kreativ løsning på det hele tror jeg.. må ha en rød tråd gjennom talen, slik at jeg ikke står der og får blackout...

Tenkte på å skrive det som en litt morsom drøfteoppgave (studenten som jeg er..)...hva syns du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, fem dager går fort!!! Hvordan er nervene??

Tenker litt på talen i dag selv... må finne på en litt kreativ løsning på det hele tror jeg.. må ha en rød tråd gjennom talen, slik at jeg ikke står der og får blackout...

Tenkte på å skrive det som en litt morsom drøfteoppgave (studenten som jeg er..)...hva syns du om det?

Det syns jeg var en veldig god ide! Hmm... nå er jo ikke vi studenter lenger, men det var jammen noe å tenke på... :smilbla: Du satte noen tanker i sving her nå. Takk for det, cons!

Nervene...? De er faktisk under kontroll! Var litt stresset forige uke, men nå har vi en plan for det som gjenstår, og ting faller på plass! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...