Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Ooooh, så spennende med ringer!

Er så gøy - var jo nettopp igjennom den prosessen selv, og nå er jeg helt tussete...bare MÅ se på dem hele tiden, og prøve ringen på minst én gang hver dag! :lol: :wub:

Koselig med informasjons-brev da, det setter sikkert gjestene pris på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sittet på kafe og snakket bryllup med en veninne som gifter seg 1 mnd etter oss. Blir jammen ikke så mye annet vi snakker om enn bryllup, men det er kanskje ikke så rart... :bryllup:

Klippet meg forresten i går, så nå er bryllupssveisen klar... :sjarmor: Skal ha løst hår... og nå er de flisete tuppene tatt, så vokser det bare sånn passe fint til den store dagen. Som det faktisk ikke er mange dager til i det hele tatt... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, nå er det ikke lenge igjen,du! 2 uker og 1 dag...........husker når jeg var der......Det virker i hverfall som at du har full kontroll! Så spennende med ringer!!! Får vi se dem? pleeeease!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom en kjapp tur for å ønske deg en strålende dag :klem:

Dagene flyr avgårde, så det blir litt liten tid til KG :tristbla:

Og du - takk for forklaringen av myrt. Jeg var litt nysgjerrig på den....

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var gubben sendt av gårde på utdrikningslag. Forloveren kom og hentet ham, og nå er de på flyet på veg til Bergen. Han får sikkert en bra dag! :-D

Jeg for min del skal skrive litt kirkeprogram og sanger. Nok og pusle med ja. Men vi skal nok komme i mål ;)

Vi fikk presang fra jobben min i går. Spennende med presanger som begynner å komme inn. Ja, jeg er barnslig og syns det er kjempefestlig med presanger... :hoppe::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med gommens u-lag... Han har sikkert hatt en strålende dag hittil og får det videre utover kvelden og natten! ;)

Ja, når pakkesangene kommer, DA nærmer det seg da! :hoppe:

jeg synes forøvrig også at presanger er moro, som en unge på julaften! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes forøvrig også at presanger er moro, som en unge på julaften! *s*

:Nikke: Sånn er jeg også! :ler:

Så gøy med ringer da, når får du de? Hvordan ser de ut?

Nå er det bare 2 uker igjen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Føler du at det meste er på plass eller?

Ha en flott lørdagskveld, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:  Sånn er jeg også!  :ler:

Så gøy med ringer da, når får du de? Hvordan ser de ut?

Nå er det bare 2 uker igjen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Føler du at det meste er på plass eller?

Ha en flott lørdagskveld, vennen!

:klem:

Ringene er helt enkle, glatte ringer i gull. 4 mm var de vel. De er vel så typisk gifteringer som man kan få dem. Gleder meg til å hente dem på mandag eller tirsdag

:hoppe:

Har laget kirkeprogram nesten ferdig. Men klarer ikke bli helt enig med meg selv om vi skal ha hele programmet i, eller kun tekst på salmene. Så da venter jeg med å gjøre dem ferdig til min kjære kommer hjem.

Er så fornøyd med salmene vi har valgt ut:

- Solglans som skjelv over sumarblå kvelv

- Gud velsigne disse tvende

- Gud, du er rik

Og sangheftet er i god gang. Har laget forside og skrevet velkomstsang og sang vi skal ha til slutt. Skal ha "Bind deg ein blomekrans" som velkomst, og " Ein skal ikkje sova bort sumarnatta" til slutt. Ikke typiske sanger, men syns de er så fine.

Joda, det går framover.

Om to uker er vi vel omtrent ferdig med middagen... rart å tenke på... :hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om to uker er vi vel omtrent ferdig med middagen... rart å tenke på... :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

Ja,er ikke det rart å tenke på? Vi er vel "midt i bryllupsnatten" vi, om èn uke. Nei da.Ikke så tidlig ,håper jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ringene :hoppe: , og når du får dem i hus, så kan du gå å smug-se og prøve dem :ler:

Ja tenk :overrasket: - 2 uker eller i dag 1 uke og 6 dager

:hoppe::hjerter_rundt::hoppe::hjerter_rundt::hjerter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om to uker er vi vel omtrent ferdig med middagen... rart å tenke på... :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

WEEEEEEEE!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Om 2 uker er du faktisk kone!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min kjære drukket ut. Kan vel oppsumeres med paintball og øl :ler: ! Han var i alle fall sliten da han kom hjem, men han hadde hatt det gøy!

Og så var han fornøyd med kirkeprogram og sanghefte jeg hadde begynt på. :)

Fikk sendt ut mail med brev med mer informasjon om bryllupet, og har allerede fått mange positive tilbakemeldinger på det :-D

Nå skal jeg bare jobbe denne uken, så er det ferie :hoppe::hoppe::hoppe: , og da er det bare en uke igjen til bryllup... :hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,tenk! 1 UKE OG 5 DAGER!!!!

Bra kjæresten hadde hatt en bra dag på lørdag og at han var fornøyd med tingene du hadde laget! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da var kjøreplanen 1.utkast satt opp og sendt til toastmaster og hovmester. Så får vi justere etterhvert. Men fornøyd med meg selv nå :klappe: ! :ler:

Og så har vi satt opp liste med alle sånne småting som må ordnes.... :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp: Ikke i mål enda, nei... :overrasket:

Men neste uken skal det jammen skje mye!!!

Ha en god natt alle dere søte snille som er innom dagboken min! :klem: til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke si det engang...tenker på alt jeg vet ikke er i mål for vår del, og det er litt det ja... :overrasket:

Men du har jo vært flink de siste dagene da!!! :klappe:

Takk for råd i dagboken min forresten - nå har jeg faktisk klart å få meg legetime lokalt her, så får jeg en slutt på plagene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bra igjen TT! :klem: Utrolig irriterende greie det der...

Nå har vi hentet ringene våre! :hoppe::hoppe::hoppe: Fikk abosulutt en spesiell følelse da vi sto i butikken og prøvde dem! Nå må bare min kjære venne seg til å gå med ring...

Snakket og med han som driver stedet der vi skal feire bryllupet. Fikk avklart masse sånne småting, veldig greit. Og han var fornøyd med kjøreplanen for middagen jeg har satt opp.

Store oppgaven nå er å få brent cd-er til festen. Men har i alle fall satt opp hva som skal være på de ulike. 7 cder, holder det mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det skal holde. Èn cd er jo på 80min.(ihvertfall våre.)

Om det ikke holder så går det jo å sette på en en gang til. Det har vi tenkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal holde. Èn cd er jo på 80min.(ihvertfall våre.)

Om det ikke holder så går det jo å sette på en en gang til. Det har vi tenkt. :)

Våre cd-er er ikke så lange, ca 40 min tenker jeg. Men 40x7 blir jo 280 min. Det er jo over 4 timer. Og vi begynne nok ikke å spille cd-er før ca 12 tenker jeg.

Snille mamma har laget sang til meg. :smilbla: Så nå er sangheftet klart, og vi kan sende det til trykking.

Kjekt med alt som kommer i orden nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også at at de 4 timene med musikk skal holde leeenge! ;)

Planlegger selv å brenne ca 3 - 4 cd´r...og er det ikke nok, så kan man helt fint spille den første cd´n om igjen, ikke sant!? Så pirkete er nok ikke gjestene, og musikken er jo fin, så det skulle da ikke skade om man måtte høre flere sanger en eller to ganger...

Koselig med sang fra mammaen din da. Vet at vi får sang av svigermor vi, og gleder meg til å høre den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får melde tilbake til deg, TT, om antall cd-er... du har jo enda tid til å brenne evt flere når jeg er ferdig med bryllupet mitt ;) .

Veldig koselig med sanger skrevet til oss! Både mamma og svigermor har skrevet sanger, så det blir nok bra.

Begynner å tvile på egen sang til min kjære... men han skal få en fiiiin tale da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...