Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Så bra du likte buketten, Brud2005 :rosasmil: .

Har fått pengegave av min bestemor, og for de kjøpte vi noe så kjedelig som gressklipper. :-? Men det trengte vi, så hvorfor ikke? Vi har stor hage, så vi trengte noe skikkelig.

Og fra før av har vi fått rhododendron i bryllupspresang fra noen venner, så hagen vår blir jammen fin av at vi gifter oss :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brud2005
Så bra du likte buketten, Brud2005  :rosasmil: .

Har fått pengegave av min bestemor, og for de kjøpte vi noe så kjedelig som gressklipper.  :-?  Men det trengte vi, så hvorfor ikke? Vi har stor hage, så vi trengte noe skikkelig.  

Og fra før av har vi fått rhododendron i bryllupspresang fra noen venner, så hagen vår blir jammen fin av at vi gifter oss  :ler: .

Har litt sans for slike gaver utenom det vanlige, jeg. Dere kommer jo alltid til å huske de gavene!

Synes det er flott når folk tenker litt gjennom hva mottakeren egentlig vil sette pris på å få. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med gavene så langt ja :rosasmil: . Vi kjøpte oss hus med stor hage i høst, så hageting er bra presang, og noe vi egentlig ikke hadde tenkt på å ønske oss.

Funderer over kakebordet vårt. Ettersom alle gjestene kommer tilreisende er det ikke bare bare å be folk ta med kaker. Er jo midt på sommeren og forhåpentligvis ganske varmt. *tenke tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rhododendron er jo veldig originalt, ikke minst noe dere vil ha glede av i lang lang tid! :wink: Og gressklipper må man ha...det må forresten vi også...kjedelig eller ei... :ler:

Jeg har også litt sansen for de gavene som ikke er så "standard", selv om også de gavene er fine og ofte nyttige!

Ha en fin lørdagskveld,

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag skal gressklipperen brukes. Ser ut som det ikke har tenkt å regne i hele dag :kul:

Har vært framme på listen min på første siden og krysset ut litt som er gjort. Veldig bra å se at det blir mindre og mindre rødt... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen ser det ikke ut til at solen titter frem gjennom et sprukkent skylag i hovedstaden! :wink: Kan jo håpe det ikke vil regne, for nå har det vært grått, vått og trist lenge nok! :roll:

Dere får klippe ivei, og ha en fin søndag!

Kjempekjekt å se at "to do"-listen blir mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: tommeline

Har fått brukt gressklipperen din idag?

Kjempeknall når du kan krysse ut ting på lista, og se at det blir mindre og mindre som gjenstår :ler:

Ha en fin kveld videre :hoppe:

eller kanskje det bør være god natt snart...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For en søøøøt brudebukett! :rosasmil: Kommer til å passe perfekt til bunaden din! :tommelsmil:

Helt enig med de andre her, at det er utrolig artig med litt "annerledes" gaver! :D

Hatt en fin dag i hagen i dag??

Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner, Fant, Teddy Toria og Lille My! :vinke:

Jada, det ble gressklipping! Ble så bra så :rosasmil: Selv om det ikke akkurat er det morsomste jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er vel gressklippingen vel overstått!? :ler:

Veldig søt den buketten du hadde lagt ut bilde av forresten, gikk meg litt hus forbi den... Men jeg er enig med du i at den vil være finere med litt mer grønt i! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - i går fikk jeg beskjed om at veninne av meg som hadde meldt avbud likevel kan komme i bryllupet :hoppe:

Litt vakum i planleggingen nå, føler jeg burde gjort ting og tang, men vet ikke helt hva... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesøte!  ;)

Så gøy at venninna di kommer likevel!

Når du gifter deg?  :P

Hei på deg Dark Angel :vinke:

Gifter meg 30.juli i år :hjerter: Nærmer seg fort nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til bukett med prestekrager. Denne likte jeg veldig godt! :rosasmil:

DEN var flott! Frisk og sommerlig, og sikkert kjempefin til bunaden din! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra med positivie synspunkter om buketten :-D Greit å vite at jeg ikke er den eneste som syns den var fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN var flott! Frisk og sommerlig, og sikkert kjempefin til bunaden din! :-)

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Også så fint at venninna di kunne komme!! :hoppe:

God natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig kjekt med alle som kan komme i bryllupet!!

Nå har forresten en annen veninne av meg forlovet seg :hoppe: Det er så koselig! Og så vil det jo si at bryllupsprat ikke går over med en gang, selv om jeg gifter meg :sjarmor:

Er forresten skikkelig bryllupsrush for tiden. Har vært i et bryllup i år, skal i et om en uke, så er det oss. Og så er det en veninne som gifter seg i høst, men vet ikke om vi blir invitert dit.

Og neste år gifter forloveren min seg, og året etter hun siste veninnen min.

:bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...