Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Legen gikk det ikke an å få tak i i dag... :evil: Blir oppgitt når de ikke klarer å ta telefonen. Er ikke syk, må bare ha nye pilletriller.

Eller kanskje trenger jeg ikke pilletriller? Fikk nettop en barneseng (!) fra min kusine... Har vært i familien siden min onkel var liten, og etter det har slekten brukt den i tur og orden. Så da var det bare å redde den fra Fretex, så får vi se om den blir brukt en gang... :ler: (og jeg skal nok få tak i legen min ja!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Skikkelig stilig med mann i bunad! Prøver å overtale min mann til å skaffe seg en,men det må jeg jobbe lenge med,tror jeg....

Ja, du må overtale ham til å få seg bunad. Selv den mest puslete mann blir Mann med bunad... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA- Da har papirene kommet fra folkeregisteret, så da er det bare å gifte seg :danse::bryllup:

Veldig rart å se mitt nye navn (hans etternavn i tillegg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA- Da har papirene kommet fra folkeregisteret, så da er det bare å gifte seg  :danse:  :bryllup:  

Veldig rart å se mitt nye navn (hans etternavn i tillegg).

Ikke sant det er spesielt!??

Jeg ble også litt sånn "oi, næmmen dæven"! *s*

Kan jo gifte oss NÅ om vi vil!!! Og det med navnet...jo takk, kommer til å ta litt tid for å venne seg til det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant det er spesielt!??

Jeg ble også litt sånn "oi, næmmen dæven"! *s*

Kan jo gifte oss NÅ om vi vil!!! Og det med navnet...jo takk, kommer til å ta litt tid for å venne seg til det! :wink:

Hehe... :ler: . Får sette meg ned og øve på min nye signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  Det må jeg også gjøre...... Er veldig uvant,men så utrolig koselig!!!!!

Og så er det gøy å si sitt nye navn høyt. Helst Fru xx. :hoho: Jada, barnslig som bare det :ler: :oops: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.juni i morgen og frist for å svare på innbydelsene... Fem som ikke har svart (dvs 8 personer vi ikke vet om kommer eller ikke). :evil:

Ettersom vi driver og organiserer overnatting for hele gjengen, er jeg utålmodig etter å få listen helt klar. Får ta en ringerunde til helgen hvis vi ikke har hørt noe.

Men er veldig godt fornøyd med at så mange kommer :danse: . Alle gjestene må reise et stykke og overnatte, så det var jammen ingen selfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det plutselig bare 3 (4 gjester) som ikke har svart...

Så bra at halvparten klarte å få tempoet opp i siste liten, så du slapp å mase...

Øve på signatur!? Det har jeg nesten gjort i 4 år jeg... :oops:

Er litt rar jeg skjønner du! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Fint at du har fått svar fra nesten alle gjestene dine, det er vel alltid noen som er ute i siste liten, og kanskje også går over fristen. Hos oss måtte vi purre på et par stykker, og det viste seg at de hadde glemt å gi beskjed :roll:

Går det an??? :o :ler:

Men det er vel kanskje bare oss brudene som er så opptatt av bryllupet vårt at vi husker hver eneste dato og klokkeslett for frister og andre ting i forbindelse med den store Dagen?? :hoho:

Ha en strålende fin onsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet jo at svarfristen står litt mer i mitt hode enn gjestene sine... så jeg er egentlig fornøyd med at så mange har svart (vi blir ca 65 tilsammen, så svarprosenten er bra).

Ha en fin onsdag dere og, Izaria og Fant :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Sjommelom ! :vinke:

Øve seg på signatur, ja. Det er noen jeg gjør til stadighet.

Spesielt når jeg snakker i telefonene - et A4ark er plutselig dekorert med navnet mitt over det hele. :hoho:

Ha en fin dag, da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men det er jo kjempeviktig å øve på signaturen.. :ler:

Har hatt litt hodebry med å finne overnatting til alle gjestene, men nå ser det ut til å ordne seg. Det var veeeldig lettelse!!! 20 kg fra mine skuldre.. :rosasmil:

Gjestelisten er så godt som klar, så nå skal vi begynne å se på bordplassering. Er noe jeg vil prioritere å bruke tid på ettersom det har ganske mye å si å havne sammen med noen man kan prate lett med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei nurseBetty!

Ser ut til at vi blir 64 stykker. Er 14 stykker som ikke kommer. Ettersom det blir reising og overnatting for alle, er det færre avbud enn vi fryktet det kunne bli. :Hehe:

Må vise fram denne buketten også. Lurer på å ha bukette med masse prestekrager, men med litt mere grønt i enn denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...