Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Nei, jeg skal gifte meg i bunad jeg også.

Har aldri hatt den store hvit-kjole-drømmen (noe jeg egentlig ikke forstår ettersom jeg alltid har elsket kjoler... :ler2: ). Så da min kjære foreslo bryllup i skikkelig bonderomantikkstil, var jeg ikke vanskelig å be... Men blir litt ekstra ettersom jeg skal ha krone av myrt.

Her kan du se hvor vi skal gifte oss: Uppigard Natadal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flotte dere sikkert blir... Skikkelig bunagdsbryllup er utrolig flott!!!

Får en slik "Bryllupsferd i Hardanger" (eller hva det maleriet nå heter...) følelse når jeg hører om det, magisk! Det er jo ikke så vanlig, men når noen virkelig gjennomfører det, så er det jo bare helt...:tommelsmil:

Nydelig sted da, blir skikkelig bonderomantikk dette jo!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk her :vinke:

Har ikke noe bra bilde av oss i bunad å legge ut... men her er i alle fall bilder av dem:

Jeg har Fanabunad : http://www.husfliden.no/husa/PageMaker.asp...uageID=1&guid=1

og han har Nordhordlandsbunad:

http://www.husfliden.no/husa/PageMaker.asp...uageID=1&guid=1

Så bra dere syns det er morsomt med bunadsbryllup. Blir jo et litt annerledes bryllup, så vi har vært litt spente på reaksjonene. Men tror folk gleder seg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uuups, var visst samme side på de to bunadene. :-? Men det er i alle fall bare å klikke seg inn på Hordaland hvis noen vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk :bukke:

Har sittet og sett semifinale til Grand Prix. Morro! Og veldig kult at Norge gikk videre!! :kul::danse:

Ja, jeg er en sånn nerd som syns at GP er gøy :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt lite tid på KG de siste dagene, da jeg glemte strømkabelen til datamaskinen på jobb før helgen. Ikke lurt...

Ett skritt videre i planleggingen: Har vært og sett på gifteringer. Blir nok et par helt enkle ringer i gull, uten noe stæsj. Til nå er det bare jeg som har hatt ring, en nydelig ring med diamanter som min kjære fridde med :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt lite tid på KG de siste dagene, da jeg glemte strømkabelen til datamaskinen på jobb før helgen. Ikke lurt...

Ett skritt videre i planleggingen: Har vært og sett på gifteringer. Blir nok et par helt enkle ringer i gull, uten noe stæsj. Til nå er det bare jeg som har hatt ring, en nydelig ring med diamanter som min kjære fridde med :hjerter:

Ikke glemme kabel! :fy: :ler:

Åh, diamantring... :sjarmor: Jeg har også en helt nydelig en som han fridde med...men vi kjøpte en helt helt enkel en til han da, for jeg SKULLE bare merke han som min! :tunge1::ler: *s*

Tror det blir enkle gullringer på oss også gitt, enn så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

"Det enkle er ofte det beste" vettu! :ler:

Har bare helt enkle ringer i hvitt gull vi.

Du får ha noen flotte dager fremover! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: tommeline

Takker for hilsen i boka mi :P

Bunadsbryllup er kjempeflott, var i et for endel år siden, og de var så stilige så :P

Og et kjempefint sted dere skal ha bryllupet også :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsener! :rosasmil:

Nå er det ikke lenge til fristen for svar på invitasjoner går ut (1.juni). Mangler fortsatt svar fra 7 (+ følge) stykker. Angrer litt på at vi ikke satte fristen litt tidligere. Vi skal ordne overnatting på stedet vi skal være. Er plass til de fleste på gården vi skal være, men noen må overnatte andre steder. Og så viser det seg at det er en eller annen festival i bygden den helgen, så det ble litt verre enn vi trodde.... :klø: Men satser på at det ordner seg :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, nå vet jeg faktisk når utdrikningslaget mitt skal være.... måtte bli sånn at jeg fikk vite det, for måtte avlyse å være med på et arrangement med korpset jeg er med i... Først tenkte jeg at det var kjipt å vite, men det gjør jo egentlig ingen ting. Nå vet jeg ikke om jeg skal glede eller grue meg til denne dagen... :ler: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: kan nok glede deg! tid m gode venner :)

Ja, jeg gleder meg jo egentlig :ler: . Men blir jo litt spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr... :sinna:

Prøver å bestille legetime, men de klarer jo aldri å ta telefonen. Tror de kanskje ikke jeg har annet å ta meg til enn å sitte og vente i telefonen (jeg driver f.eks her inne på kg..). :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei tommeline!

Så fine dere blir i de bunadene!!! Skikkelig stilig med mann i bunad! Prøver å overtale min mann til å skaffe seg en,men det må jeg jobbe lenge med,tror jeg....

Tittet på listen og plukket opp noen ting jeg ikke hadde fått med......

Håper du får bestilt legetime snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...