Gå til innhold

tommelines bryllupsbok


tommeline

Anbefalte innlegg

Sitter og grugleder meg til i morgen, da er utdrikningslaget mitt. Er forberedt på litt utdritning, men veninnene mine er mest snille :rosaengel:

Gleder meg i alle fall til å være sammen med alle, vet at forloveren min kommer fra Bergen, og en annen veninne fra Sverige, så det er jo stas :hoppe: Snille veninnene mine som reiser langt for å lage utdrikningslag for meg :heiajente:

Dere får nok referat her ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og grugleder meg til i morgen, da er utdrikningslaget mitt. Er forberedt på litt utdritning, men veninnene mine er mest snille  :rosaengel:  

Gleder meg i alle fall til å være sammen med alle, vet at forloveren min kommer fra Bergen, og en annen veninne fra Sverige, så det er jo stas  :hoppe: Snille veninnene mine som reiser langt for å lage utdrikningslag for meg  :heiajente:  

Dere får nok referat her ja...  :ler:

Åh! Så spennende! gleder meg masse til referat!!

kos deg masse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så spennende! gleder meg masse til referat!!

kos deg masse!!!!!

Takk, takk! Det skal jeg nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :P

Takk for hilsen i boka mi :)

Du gifter deg lørdag før meg....og nå er det ikke såååå lenge igjen :hoppe:

Og du skal bli drukket ut i morgen......oj oj oj, det blir SPENNENDE da :danse:

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! :P

takk for hilsen i dagboka mi :wink:

håpa du får eit kjempegøy u.lag,og kosa deg masse m dei snille jentene so e so glae i deg at dei kjeme for deg :P

gler meg t referat :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi gifter oss omtrent på samme tid, Lucky! Er så greit å følge med hvordan jeg ligger an i forhold til andre... :roll:

Nå har jeg vært og stjelt litt:

1. Det er forbudt å la maten hindre hyggelig konversasjon og å holde det

gode humør for seg selv.

2. Tygg rolig og sindig – bare de nærmeste skal høre deg!

3. Tygg med innsiden av ansiktet.

4. Spis bare fra din egen tallerken

5. Om mat og drikke tar slutt, lån av personen til venstre.

6. Unngå trengsel under bordet – krabb til høyre.

7. Fotografering med medbrakt kamera tillates bare om man sender eventuell kopi til brudeparet. Det er obligatorisk å fotografere dine bordkavalerer med de engangskameraene som er lagt ut.

8. Den som holder tale er ansvarlig for å vekke de som sover ved talens slutt.

9. Klær anbefales.

10. Borddamer returneres ved festens slutt (gjelder ikke bruden).

Denne skal vi nok klare å få brukt på et vis, i alle fall deler av den. :ler:

Skal nok sove snart nå, sånn at jeg er klar for en lang dag i morgen... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, "bryllupsvett"-reglene er artige...morsomt å ta med i et festprogram eller legge sammen med menyen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Lucky! :blomst:

Så var det utdrikningslaget...

Jeg visste jo om dagen, hadde fått beskjed om den siden jeg måtte avlyse noe annet.

Litt før 8 får jeg en meldig på mobilen om at i følge mattilsynet er det farlig å spise alle maten vi har i huset, vent på nærmere beskjed (jeg jobber ikke i Mattilsynet, men med noe lignende). Så jeg sto opp, dusjet og var klar for det meste... og var kjempesulten, våknet nemlig 0630 av at magen min rumlet. :ler:

0930 kommer forloveren min og to ander veninner på døren med frokost (rundstykker og champagne). Namnam, satt ute på terassen og spiste og drakk.

Så fikk jeg beskjed om å pakke sekk med toalettsaker og klær for en overnatting, og klær for å gå ut i. Fikk et slør i håret, og så dro vi av gårde til Oslo (bor et stykket utenfor byen).

På Oslo S ble jeg møtt av 5 andre veninner, og dagens første oppdrag ble gitt. Jeg fikk en liten notisblokk og en penn. Så skulle jeg gå oppover Karl Johan og samle inn tips for ekteskapet. Tenkte det skulle bli flaut, men folk var hyggelige og ønsket meg lykke til og kom med mange gode råd (bortsett fra to mødre med barnevogn, de sam jeg aldri måtte finne på å gifte meg :hoho: ). Snakket med turister, en på kondomeriet, en frelsesarmemann ++. Veninnene mine var godt fornøyd med utført oppdrag.

Så dro vi avgårde til et senter som driver med aktiviteter for utdrikningslag. Her hadde vi konkuranser med sumobryting, løping med strikk festet til ryggen og rodeoridning! Veldig moro! Og det er så bra når det er aktivitet for alle som er med!

Etter denne fysiske utfoldelsen var vi klare for lunsj, og det ble disket opp med kanapeer og champagne i en park. Så koselig! Og jammen dukket ikke enda en veninne opp :-D

Så var det tid for dusjing og pynting til fest.

Middag og MASSE vin hos en i gjengen. Stetten ble tatt av glasset, og det var bare å drikke... :ler:

Så var det presanger som jeg skulle gjette hvem var fra. Så koselig, og så mange morsomme historier vi mimret over!!!

Så var det "ærlighetsskåling". Alle skulle komme med en litt pinlig påstand, og så måtte alle som hadde gjennomført det drikke (f.eks "Jeg har klint med over tre gutter på samme kveld", alle som har gjort det må drikke). Det var ikke jeg som har vært verst.... :ler:

Så fikk jeg en del spørsmål om min kjære som han hadde svart på på forhånd. Klarte det meste, så vi kjenner hverandre ganske godt tror jeg. Heldigvis ikke veldig intime spørsmål... :wink: Jeg skulle drikke hver gang jeg svarte feil, men det endte med at jeg måtte drikke for hvert spørsmål...

Det var visst en plan om at vi skulle ut på byn, men plutselig var klokken over 2. Så vi ble bare der vi var, og det var sååå koselig!

Et helt topp utdrikningslag for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive et av de andre rådene jeg fikk da jeg gikk på Karl Johan: "Ikke drikk opp brennevinet til mannen!" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive et av de andre rådene jeg fikk da jeg gikk på Karl Johan: "Ikke drikk opp brennevinet til mannen!"  :hoho:

:hoho:

Men så koselig og artig u-lag da...hørtes jo helknall ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive et av de andre rådene jeg fikk da jeg gikk på Karl Johan: "Ikke drikk opp brennevinet til mannen!"  :hoho:

så kjekt u.lag :P

da rådet va bra,tru meg!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var et veldig bra utdrikningslag. Så morsomt at det er jo verdt å gifte seg bare for å få en slik dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stadig framover med planleggingen... Satt i går og gikk gjennom huskelisten vi har, føyde til og fikk ting litt mer på plass. Ser det er masse sånne småting som vi bare må få på plass. Men det går nok bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går stadig framover med planleggingen... Satt i går og gikk gjennom huskelisten vi har' date=' føyde til og fikk ting litt mer på plass. Ser det er masse sånne småting som vi bare må få på plass. Men det går nok bra! :)[/quote']

alltid kjekt når da bjønna å bli ein heilhet :) e jo ikkje lenge igjen t du står brud nå :hoppe:

ønske deg ein fantastisk dag og håper endå meir falle på plass :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott u-lag du hadde :P Kjekt med gode venninner altså :rosasmil:

og det er jo ofte slik og at det er mye koseligere og artigere å fortsette vorspielet hjemme enn å gå ut på byen.

Ha en strålende dag, tommeline :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk her, TT, lucky og nurseBetty! En :klem: til dere!

Nå skal jeg snart av gårde og kjøpe presang til de vi skal i bryllup til på lørdag (jada, litt seint ute..). Håper det bare er noe igjen på listen de har lagt ut, hvis ikke sliter vi med å finne på noe. Eller det blir vel jeg som må finne på noe, selv om det er min kjæres kompis som gifter seg :ler: .

Jaja, tenkte å kombinere med litt shopping til meg selv (leeeenge siden), så da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...