Hildegard Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 2. juli 2005 Takk for alle innleggene og god helg til dere også! Jeg har også sansen for rosa tresko, men desverre er det også hipp og kul mote hos de unge kvinnelige ass.legene på jobb.....så da har jeg droppet det i år. Men så noen knallfine i en butikk nedi byen, de var kratfig rosa med masse turkise blomster på! Hvis de kommer på slag, så lar jeg ass.leger være ass.leger altså.. Ang. bryllupstanker: Hatt en lang diskusjon om bordkort. Siste nye er små glassflasker med silkebånd rundt halsen med en pen lapp puttet oppi (litt grovt papir, svidd i kantene) og navnet malt med gullmaling eller annen maling. Kan få tak i massevis av de små flaskene. Ringer: Vi var innom alle gullsmedene i nordfylket, men fant ikke noe. Snakket med en gullsmed jeg har hatt litt praksis hos, hun kan lage for oss fra kr 4000 og oppover. Men vet ikke om den prisen er pr par eller pr stk. Jeg skal på sølvkurs til høsten hos en gullsmed, kanskje vi hører hva han kan gjøre. Hadde vært stilig om vi fikk lage de sjøl, under veiledning. Kanskje litt ambisiøst det da... Så en nydelig kjole i en butikk i Haugesund, prøvde den på og heldigvis var den ikke fin på! Da hadde jeg plutselig sittet der med to potensielle brudekjoler Fortsatt god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juli 2005 #122 Del Skrevet 2. juli 2005 Søøøøp treskoene!Søøøøøp dem! Drit i ass.legene! Nå har vi fått superfort internett...eller sa jeg det sist? deilig ihvertfall :-) Varmt som bakerovn her, men hvem klager?Ikke denne tingen her! Det eneste måtte i såfall være på at jeg glemte å kjøpe solkrem, og plent må holde meg unna den verste sola.Pinlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 7. juli 2005 Salve! Prøvde treskoene, men de hadde ikke rett størrelse igjen :veldigsur: . Prøver å roe bridezillaen, det er jo ikke noe mer jeg kan gjøre nå på en stund likevel. Skal høre på jobb om jeg kan ta småflasker derfra, til bordkortene. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 14. juli 2005 Nå er bordkortene opp og avgjort, og jeg fikk lov av sjefen til å forsyne meg med små flasker . Så nå plukker jeg flasker og piller av merkelapper til den store gullmedaljen. Skal legge ut et bilde når vi har laget utkast. Ellers skjer det ikke stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2005 #125 Del Skrevet 14. juli 2005 Høres ut som veldig veldig spennende bordkort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 19. juli 2005 I sene nattetimer har jeg regnet meg frem til at vi trenger rundt 11 blomsterdekorasjoner. Ikke for brede og ikke for høye, bordene er ganske smale. Litt kjedelig for tiden, det er jo så himla lenge til. Er liksom ikke noe mer å gjøre på en stund. Trenger ikke raide Panduro eller hobbybutikker TIDLIGST før i høst, egentlig ikke før etter jul i grunn. *utålmodig* Har begynt å motivere meg til å begynne å trene etter ferien. Et par timer i uken er bedre enn ingenting, og det må jeg jo kunne klare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 19. juli 2005 Huhuuuuuuu, jeg har kjøpt Servitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2005 #128 Del Skrevet 19. juli 2005 Jammen, få høre mer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #129 Del Skrevet 19. juli 2005 Hihihi, bridezillaen tok fullstendig overhånd i dag! Var og handlet på Coop OBS i dag, og der fant jeg servietter i sånt tykt papir som minner litt om lin. De er off white med et litt gyllent, stilisert blomstermønster. Kjempefine! Ble hellig overbevist om at hvis jeg ikke kjøpte dem NUH!, kom de garantert til å gå ut av produksjon til neste år og jeg ville aldri finne noen andre jeg kunne bruke og så hadde vi hatt et serviettløst bryllup Prisen kom på 101.50 kr for tilsammen 84 servietter, det er jo levelig da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 20. juli 2005 Vielsesting: Inngang: Jesu bleibet meine Freunde Utgang: Bryllupsmarsj fra Øra Salmer: Nå er det morgen, tåkene letter og ...... Solistinnslag sang og gitar: Annies song av John Denver So far so good... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 28. juli 2005 Jaja, så er det ferie da. Kjører om litt, ilderne vet noe er i gjøre og er helt i hundre. Katta kjenner det også på seg, og bare ranter rundt hele tiden. I natt drømte jeg at jeg skulle kjøpe sko til kjolen, men damen i butikken sa det var strengt forbudt å kjøpe hos dem siden jeg ikke hadde kjøpt kjolen der. Mye spetakkel og jeg måtte gå hjem uten sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2005 #132 Del Skrevet 8. august 2005 hellu Så der fant jeg deg,langt nede på side 2.Fyyyy!Men nå er dere jo vel tilbake fra hesteryggen og fjellheimen og alt det der,så da er det full bryllupsnazifisering framover! Jeg er forloveren fra helsike,og er virkeliiig i blonde-og tyllverden for tida.Får ikke jeg giftet meg,skal jeg jammen sørge for at du får det.Ettertrykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. august 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 9. august 2005 Nå er vi hjemme ja! Nu er tiden for å pleie sår rygg etter svalestupet over hesten. Blir vel litt bryllupsnasifisering etterhvert her. Jakten på de ultimate skoene fortsetter, vurderingen om somaras-slør eller ei fortsetter også. Tiara eller ikke tiara....hmmmmm....vanskelige, men viktige valg ! Føler meg i trygge hender nå som du er i tyll og blonde-modus :-D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. august 2005 #134 Del Skrevet 11. august 2005 Jaaaaa....for jeg er det.Eeegentlig vil jeg jo gifte meg,jeg og, er så sjuk som jeg ikke har vært på lenge,og mannebeinet bare humrer og ler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. august 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 12. august 2005 Hmmm..kjørte forbi den lokale brudesalongen og i vinduet var det en nyyyydelig Kjol! Ganske enkel, med litt pynt i halsen, draperinger i livet ( ) og langt slep. Og helt hvit. Men den var så fiiiin, og jeg fikk skikkelig kjoleangsten. Begynner å tvile på den jeg har i skapet nå, om det er den Ultimate Kjolen. Kanskje finnes det en annen, Der Ute? HJELP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. august 2005 #136 Del Skrevet 19. august 2005 *tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*,*tyll*. Inne og tyller på siden din, to get you in the mood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. august 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 19. august 2005 Det virket! Skal sporenstreks opp for å prøve kjolen, og se om noen øyenstikkee hadde vært på sin plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #138 Del Skrevet 23. august 2005 Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. august 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Tja, litt oppdatering: Kjøpte sjal på H&M, da dropper jeg capen. Sjalet kostet kr 98, billigbruden slår til igjen! Prøvde kjolen forrige uke, og da hadde jeg lagt på meg så mye at det ikke er nødvendig å tilpasse den i det hele tatt ..... Da ble jeg LITT sur og bestemte meg for å begynne et nytt og bedre liv. men det var jo herlig å kjenne at jeg fortsatt er kjempefornøyd med kjolen. Inspirert av Uptight Clothing kjøpte jeg på Ebay små øyenstikkerbroderier som kan applikeres på tøy. De er i off-white og hvitt, skal se om det kunne vært fint å friske kjolen litt opp med. Tenkte da å ha tre stk oppover skjørtet på siden, en på skulderen og en bak på ryggen der utringningen ender. Dette blir kun aktuelt hvis de er veldig diskre og ikke gjør for mye ut av seg. I løpet av september skal jeg bestille slør, sannsynligvis hos Somaras. Var en tur på hobbybutikken i byen og fikk litt inspirasjon til å lage invitasjoner. De blir ganske tradisjonelle, men hva gjør det hvis vi liker det sånn? Må etterhvert kjøpe underskjørt til kjolen, da kommer den mer til sin rett. Sko er ikke i orden ennå, men jeg har jo god tid da. Vurderer å droppe Kroatia som bryllupsreisemål og heller reise til Island for å ri på hest. Vi hadde en fantastisk rideferie på Hjerkinn i sommer, og ble litt bitt av basillen der. Nå skal jeg kose meg med bryllupsmagasiner som jeg arvet etter en kollega som gitet seg tidligere i sommer. Endret 6. november 2005 av Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. august 2005 #140 Del Skrevet 25. august 2005 Vær hilset! Du tullejenta,du!kroms på du! Nå har O og jeg hatt en lengre samtale i går om bryllup,og det er det samme vi ser for oss...så med hans nye fine lønnspålegg, det er ingen grunn til å utsette planlegginga lenger!!! *tyll*,*tyll*,*tyll*. vilvilviiiiil! Nabodummingene har begynt å herje rundt på tomta si med en diger gravemaskin.De skal bygge hus.Ett digert et.Og det blir attpåtil ikke noe fint, det blir sånn traddishus med "gammeldags" utseende.Boooring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg