Gå til innhold

Hvordan roe ned sint kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Er du seriøs?! 

Ja. Hvorfor skal jeg være hyggelig mot henne når hun slenger dritt til meg?

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker som en person som er fullstendig blottet for empati og normal folkeskikk. 

Du ligger med mannen hennes og mener at hun må ta seg sammen fordi hun reagerer? At hun er ustabil og gal liksom? 

Du er jo fullstendig sprø selv. Du skal selvsagt aldri snakke til henne. 

Nå skal det sies, at om mannen min hadde vært sammen med en som deg så hadde jeg selv flyttet langt av gårde fra både mannen og deg. 

Men DU, er ikke i noen posisjon til å drive å snakke med, plage og terrorisere. 

Regner med at lokalmiljøet ser hva som har skjedd her. Vanligvis er jeg ikke tilhenger av sladder og det å ta side. Men her er det på sin plass. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo hun som legger opp til å prate når hun sperrer veien for meg i butikken eller når hun slenger dritt.

Føler meg ikke dritt av at hun oppfører seg som en drittunge på 5 år! Jeg blir heller forbanna å ønsker å hevne meg. Men skal ikke synke ned på hennes nivå.

Anonymkode: eb901...31d

Du har allerede sunket langt forbi det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Du virker som en person som er fullstendig blottet for empati og normal folkeskikk. 

Du ligger med mannen hennes og mener at hun må ta seg sammen fordi hun reagerer? At hun er ustabil og gal liksom? 

Du er jo fullstendig sprø selv. Du skal selvsagt aldri snakke til henne. 

Nå skal det sies, at om mannen min hadde vært sammen med en som deg så hadde jeg selv flyttet langt av gårde fra både mannen og deg. 

Men DU, er ikke i noen posisjon til å drive å snakke med, plage og terrorisere. 

Regner med at lokalmiljøet ser hva som har skjedd her. Vanligvis er jeg ikke tilhenger av sladder og det å ta side. Men her er det på sin plass. 

De må bare sladre så mye de vil,kunne ikke brydd meg mindre. Har aldri terrorisert eller plaget henne,snakke jo ikke til hun en gang.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De må bare sladre så mye de vil,kunne ikke brydd meg mindre. Har aldri terrorisert eller plaget henne,snakke jo ikke til hun en gang.

Anonymkode: eb901...31d

Du har ligget med mannen hennes, og mener at det skal hun bare reagere på med et høflig smil? Og du godter deg over at hun kanskje blir snakket om i bygda fordi hun er så hysterisk? 

Når det faktisk er du som ikke bare har tatt for deg av en opptatt mann, men virkelig ikke skjønner at kona hans synes det er dumt, og blir forbanna? 

Jeg tror det er du som er den store snakkisen i bygda. Jeg ville flyttet før det ødela alt av relasjoner der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normal folkeskikk er jo et veldig manipulerende begrep.

Det er normal folkeskikk å holde opp døra for damer.

Betale alt når man går ut.

Hente svigermor på flyplassen, bare hun ber om det

osv osv.

TS har ikke gjort noe ulovlig.

Hun har heller ikke gjort noe kritikkverdig.

Hun har ligget med noen og tilfredsstilt basale behov.

Som er like kritikkverdig som å spise et eple - hallo - alle trenger mat, alle trenger kuk/fitte.

Anonymkode: 9bd7b...714

Og dagens morroklump-pris går til 9bd7b...714😂😂😂

Anonymkode: b3fcf...6b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Du har ligget med mannen hennes, og mener at det skal hun bare reagere på med et høflig smil? Og du godter deg over at hun kanskje blir snakket om i bygda fordi hun er så hysterisk? 

Når det faktisk er du som ikke bare har tatt for deg av en opptatt mann, men virkelig ikke skjønner at kona hans synes det er dumt, og blir forbanna? 

Jeg tror det er du som er den store snakkisen i bygda. Jeg ville flyttet før det ødela alt av relasjoner der. 

Har da aldri sagt at hun er den store snakkisen,selvsagt blir det meg og mannen hennes som blir samtaleemnet eventuelt. Men vil de baksnakke meg så får de bare gjøre det. 

Har da ikke sagt at hun skal skal reagere med ett smil,men hun hadde overhodet ikke trengt å noe med meg å gjøre. Hun kunne bare latt meg være i fred å overse meg når hun møter på meg. 

Skal absolutt ikke flytte her fra nei,vi stortrives her :)

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normal folkeskikk er jo et veldig manipulerende begrep.

Det er normal folkeskikk å holde opp døra for damer.

Betale alt når man går ut.

Hente svigermor på flyplassen, bare hun ber om det

osv osv.

TS har ikke gjort noe ulovlig.

Hun har heller ikke gjort noe kritikkverdig.

Hun har ligget med noen og tilfredsstilt basale behov.

Som er like kritikkverdig som å spise et eple - hallo - alle trenger mat, alle trenger kuk/fitte.

Anonymkode: 9bd7b...714

Og kona utrykker hat fordi hun har ett behov for det. Ikke noe galt med det. Det er ikke noe ulovlig med det.

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og kona utrykker hat fordi hun har ett behov for det. Ikke noe galt med det. Det er ikke noe ulovlig med det.

Anonymkode: 121ea...859

Så trakassering på butikken er lovlig?

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må bare sladre så mye de vil,kunne ikke brydd meg mindre. Har aldri terrorisert eller plaget henne,snakke jo ikke til hun en gang.

Anonymkode: eb901...31d

Du har fullstendig mangel på selvinnsikt. Det du har gjort mot henne gjør at det hun gjør mot deg er en bitteliten bagatell. 

Om du ikke bryr deg om sladder synes jeg det er rart at du henger deg så opp til det. Det er åpenbart at det plager deg at andre får vite hva du har gjort. 

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så trakassering på butikken er lovlig?

Anonymkode: eb901...31d

Like lovlig å slenge drit til noen som det er å pule noen.

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har fullstendig mangel på selvinnsikt. Det du har gjort mot henne gjør at det hun gjør mot deg er en bitteliten bagatell. 

Om du ikke bryr deg om sladder synes jeg det er rart at du henger deg så opp til det. Det er åpenbart at det plager deg at andre får vite hva du har gjort. 

Anonymkode: 121ea...859

Nei jeg bryr meg ikke om hva andre sier om meg,det går helt fint om hun skulle fortelle dette videre. Det er jo ikke baksnakking innlegget mitt handler om,men hvordan få roet henne ned så jeg slipper hennes barnslige oppførsel.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like lovlig å slenge drit til noen som det er å pule noen.

Anonymkode: 121ea...859

Feil. Drittslenging kan politianmeldes å da kan hun bli straffet for det om dette gjentar seg. 

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg bryr meg ikke om hva andre sier om meg,det går helt fint om hun skulle fortelle dette videre. Det er jo ikke baksnakking innlegget mitt handler om,men hvordan få roet henne ned så jeg slipper hennes barnslige oppførsel.

Anonymkode: eb901...31d

Altså...Det er ikke hun som er barnslig...

Hvorfor er du ikke bare takknemlig at hun er såpass fredelig at hun slenger dritt i stede for stein?

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Drittslenging kan politianmeldes å da kan hun bli straffet for det om dette gjentar seg. 

Anonymkode: eb901...31d

Tull. Politiet har mer enn nok å gjøre til å henge seg opp i drittslenging.

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså...Det er ikke hun som er barnslig...

Hvorfor er du ikke bare takknemlig at hun er såpass fredelig at hun slenger dritt i stede for stein?

Anonymkode: 121ea...859

Takknemlig for at hun oppfører seg som en sur 5 åring? Nei det er jeg ikke.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takknemlig for at hun oppfører seg som en sur 5 åring? Nei det er jeg ikke.

Anonymkode: eb901...31d

Til sammenligning har du oppført deg som en stor drittsekk mot henne...

Anonymkode: 65bd7...b8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke gir seg over tid, og det her bare eskalerer, så må du nesten bare anmelde henne for trakassering. Du kan jo skrive opp hendelsene, evt. filme/ta opp lyd hvis det blir mye sånt så du er forberedt til en anmeldelse. 

Anonymkode: 9ce0e...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke gir seg over tid, og det her bare eskalerer, så må du nesten bare anmelde henne for trakassering. Du kan jo skrive opp hendelsene, evt. filme/ta opp lyd hvis det blir mye sånt så du er forberedt til en anmeldelse. 

Anonymkode: 9ce0e...b21

Ja jeg har vurdert det å kommer nok til å gjøre det om hun ikke snart gir seg. 

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke gir seg over tid, og det her bare eskalerer, så må du nesten bare anmelde henne for trakassering. Du kan jo skrive opp hendelsene, evt. filme/ta opp lyd hvis det blir mye sånt så du er forberedt til en anmeldelse. 

Anonymkode: 9ce0e...b21

Kommer ts langt med det, når konen har berettiget harme mot ts?

Anonymkode: 65bd7...b8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...