Gå til innhold

Hvordan roe ned sint kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å gjøre feil kan alle gjøre. Det folk her reagerer på, er at du ikke ser din rolle i det. Dette er ikke en sur venninne, eller en bisk svigermor. Men en helt uskyldig kvinne som har fått familien sin oppløst.

hun er nå alenemor, må trøste triste skilsmissebarn, har mistet tillit og selvtillit og kanskje livslyst. Hvordan mener du hun skal møte deg?

fint om du kan svare.

Anonymkode: b3fcf...6b3

Nei hun valgte å splitte familien når hun fant ut at han var utro for andre gang. Hun kunne tilgitt han å levd sammen,men hun valgte å splitte familien.

Hun har nok tilgitt han om noen månender sånn som hun pleier. Hun kunne møtt meg på en rolig måte å snakket om det som har skjedd på en ordentlig måte.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du elegant hopper over alle spørsmål som kan føre til egen-refleksjon.

Jeg støtter meg til mine tidligere innlegg, jeg tror du trenger hjelp. Men du ser det ikke selv. 

Isteden står du i fare for å påføre andre samme smerte, fordi du ikke har lært av denne situasjonen. Det er veldig trist å være «tilskuer» til at en voksen person velger å leve livet sitt slik.

jeg kjenner deg ikke, og misliker handlingene dine. Men jeg ønsker deg faktisk et bedre liv enn dette. Et liv der du kan være glad i noen som bare er din, vise ekte empati for andre enn deg selv, og føle gleden det er å gjøre et annet menneske glad.

Jeg ønsker deg oppriktig lykke til! 

Anonymkode: b3fcf...6b3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare trenger litt overtalelse?

Anonymkode: 85599...4bc

Hehe nei. Jeg har lært at en ikke skal belønne dårlig oppførsel,så da blir det feil å gi henne viljen sin.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ser du elegant hopper over alle spørsmål som kan føre til egen-refleksjon.

Jeg støtter meg til mine tidligere innlegg, jeg tror du trenger hjelp. Men du ser det ikke selv. 

Isteden står du i fare for å påføre andre samme smerte, fordi du ikke har lært av denne situasjonen. Det er veldig trist å være «tilskuer» til at en voksen person velger å leve livet sitt slik.

jeg kjenner deg ikke, og misliker handlingene dine. Men jeg ønsker deg faktisk et bedre liv enn dette. Et liv der du kan være glad i noen som bare er din, vise ekte empati for andre enn deg selv, og føle gleden det er å gjøre et annet menneske glad.

Jeg ønsker deg oppriktig lykke til! 

Anonymkode: b3fcf...6b3

TS, hør på dette, her får du gratis profesjonell hjelp. Det er ikke hverdagskost. Nå må du være takknemmelig da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser du elegant hopper over alle spørsmål som kan føre til egen-refleksjon.

Jeg støtter meg til mine tidligere innlegg, jeg tror du trenger hjelp. Men du ser det ikke selv. 

Isteden står du i fare for å påføre andre samme smerte, fordi du ikke har lært av denne situasjonen. Det er veldig trist å være «tilskuer» til at en voksen person velger å leve livet sitt slik.

jeg kjenner deg ikke, og misliker handlingene dine. Men jeg ønsker deg faktisk et bedre liv enn dette. Et liv der du kan være glad i noen som bare er din, vise ekte empati for andre enn deg selv, og føle gleden det er å gjøre et annet menneske glad.

Jeg ønsker deg oppriktig lykke til! 

Anonymkode: b3fcf...6b3

Det er jo ikke sånn at det er ett mønster at jeg går etter gifte menn,bedre med single så det ikke blir så mye drama.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun valgte å splitte familien når hun fant ut at han var utro for andre gang. Hun kunne tilgitt han å levd sammen,men hun valgte å splitte familien.

Hun har nok tilgitt han om noen månender sånn som hun pleier. Hun kunne møtt meg på en rolig måte å snakket om det som har skjedd på en ordentlig måte.

Anonymkode: eb901...31d

Man snakker ikke med terrorister på «rolig» måte, folk som ikke respekterer helt grunnleggende spilleregler fortjener ingen respekt.

Anonymkode: 85599...4bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun valgte å splitte familien når hun fant ut at han var utro for andre gang. Hun kunne tilgitt han å levd sammen,men hun valgte å splitte familien.

Hun har nok tilgitt han om noen månender sånn som hun pleier. Hun kunne møtt meg på en rolig måte å snakket om det som har skjedd på en ordentlig måte.

Anonymkode: eb901...31d

Altså 😑

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man snakker ikke med terrorister på «rolig» måte, folk som ikke respekterer helt grunnleggende spilleregler fortjener ingen respekt.

Anonymkode: 85599...4bc

Hadde hun tatt det opp på en skikkelig måte uten å være sint eller komme med drittslenging,så hadde hun kanskje fått en unnskyldning.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nei. Jeg har lært at en ikke skal belønne dårlig oppførsel,så da blir det feil å gi henne viljen sin.

Anonymkode: eb901...31d

Skjønnerdu ikke dobbeltmoralen din her? Skal hun belønne din dårlige oppførsel med å tilgi da? Så reglene gjelder ikke dere begge?

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønnerdu ikke dobbeltmoralen din her? Skal hun belønne din dårlige oppførsel med å tilgi da? Så reglene gjelder ikke dere begge?

Anonymkode: 121ea...859

Trenger da virkelig ikke å bli tilgitt,det holder lenge med normal folkeskikk når hun går forbi meg.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun tatt det opp på en skikkelig måte uten å være sint eller komme med drittslenging,så hadde hun kanskje fått en unnskyldning.

Anonymkode: eb901...31d

Ikke være sint? DU PULTE MANNEN HENNES !!!!! Det er en av tingene som får kvinner rasende.  Du oppfører deg som du leste ett blad hun abonnerer på før henne.

 

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger da virkelig ikke å bli tilgitt,det holder lenge med normal folkeskikk når hun går forbi meg.

Anonymkode: eb901...31d

Det er normal folkeskikk å ikke knulle mannen til noen andre.

Igjen, hvorfor skal hun følge andre regler enn deg? 

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke være sint? DU PULTE MANNEN HENNES !!!!! Det er en av tingene som får kvinner rasende.  Du oppfører deg som du leste ett blad hun abonnerer på før henne.

 

Anonymkode: 121ea...859

Hjelper det å slenge dritt og oppføre seg dårlig mot meg på butikken da? Nei nettopp.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper det å slenge dritt og oppføre seg dårlig mot meg på butikken da? Nei nettopp.

Anonymkode: eb901...31d

For henne hjelper det nok svært mye å få utløp for raseriet sitt på deg. Hun hater deg. 

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper det å slenge dritt og oppføre seg dårlig mot meg på butikken da? Nei nettopp.

Anonymkode: eb901...31d

Det er et argument man kan bruke når to har kranglet.

men det kan ikke brukes når en part bærer hele skylden. 

Anonymkode: b3fcf...6b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er normal folkeskikk å ikke knulle mannen til noen andre.

Igjen, hvorfor skal hun følge andre regler enn deg? 

Anonymkode: 121ea...859

Normal folkeskikk er jo et veldig manipulerende begrep.

Det er normal folkeskikk å holde opp døra for damer.

Betale alt når man går ut.

Hente svigermor på flyplassen, bare hun ber om det

osv osv.

TS har ikke gjort noe ulovlig.

Hun har heller ikke gjort noe kritikkverdig.

Hun har ligget med noen og tilfredsstilt basale behov.

Som er like kritikkverdig som å spise et eple - hallo - alle trenger mat, alle trenger kuk/fitte.

Anonymkode: 9bd7b...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For henne hjelper det nok svært mye å få utløp for raseriet sitt på deg. Hun hater deg. 

Anonymkode: 121ea...859

Really? Må jo være kjedelig når jeg ikke gir noe reaksjon tilbake å bare går fra henne.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke bedt om sympati! Spør hvordan det best mulig kan roe ned en ustabil kone.

Anonymkode: eb901...31d

Du kan ikke det. Dette må bare brenne ut av seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde hun tatt det opp på en skikkelig måte uten å være sint eller komme med drittslenging,så hadde hun kanskje fått en unnskyldning.

Anonymkode: eb901...31d

Er du seriøs?! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

Du kan ikke det. Dette må bare brenne ut av seg selv. 

Ja har skjønt det.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...