Gå til innhold

Hvordan roe ned sint kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takknemlig for at hun oppfører seg som en sur 5 åring? Nei det er jeg ikke.

Anonymkode: eb901...31d

Du PULTE MANNEN HENNES.  Bedre at ju oppfører seg som en sur 5 åring i stede for som en rasende 30 åring.

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for tulleinnlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sinne bør hun heller ta ut på riktig person,altså mannen sin.

Vi bor på ett lite sted å alle tre har samme nærbutikk så kommer nok ofte til å møte på henne. Møter ofte på henne på bussen og på senteret også. Holder jo meg unna henne å snakker ikke med hun,men møter ofte på henne tilfeldig.

Anonymkode: eb901...31d

Jeg leser sånt til stadighet. Elskerinnen som fritar seg for alt ansvar.

Du har 50% av det ansvaret når du sier ja til å pule en gift mann. Og jeg kan garantere deg at den fortjente driten du får nå er bare barnemat i forhold til det mannen hennes får. Du fortjener dette på alle måter. Det du har gjort er noe av det laveste man kan gjøre mot andre mennesker. Du bør bare ta imot all skiten med ydmykhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og du burde ikke pult på en gift mann.

De fleste vet hva som er rett og galt, men vi selv velger hvordan vi oppfører oss. Du valgte å pule på en gift mann, hun valgte å hate deg.

Du spurte hvordan du kunne roe henne ned. Jeg svarte. Hold deg unna hu til raseriet er vekk. Å vise deg for hu nå og dermed minne henne på traumene dere oppførte henne er som å helle bensin på ett bål. Det er bedre å bare la bålet brenne ut.

Anonymkode: 121ea...859

Hun må da få lov å leve sitt liv hun og. Kan jo ikke slutte å handle mat eller ta bussen.

Det er greit at hun har gått med åpne øyne inn i et forhold til en gift mann, og det er greit at hun kanskje får høre at det ikke var greit å handle slik, men hun kan ikke slutte å leve likevel. Hun skal gå med rak rygg på butikken, bussen og hvor som helst. Det samme skal den forsmådde kona. Kona skal ha love å skjelle ut elskerinna om hun har behov for det, men bør gjøre det på tomannsrom, ikke offentlig. Om stedet er lite, så vet alle om affæren likevel, så kona taper også ansikt med å fortsette skitkasting i det offentlige rom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sted, da regner jeg med at du visste at mannen var gift

Da holder en seg langt unna. Må vel være menn der som ikke er opptatt, så mener du har gid skyld du også

vile bare holdt meg unna.

Anonymkode: cc8ab...2d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke din jobb å «roe henne ned» 😂😂😂

Anonymkode: 90b45...966

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir som når noen velger å kjøre laaaangt over fartsgrensen, mister lappen, og så klager over at det er så ekstra vanskelig for dem å ikke ha lappen fordi de trenger den til bla bla bla. Det er sånn man tenker på før man råkjører. 

Samme om du bor på et lite sted. Dumt å ligge med gifte menn uansett, er de såå nærme å gå fra kona som de sier så bør det ikke være noe problem å vente. Men det er ekstra dumt å ligge med gifte menn/damer på et lite sted der du vet du må omgås alle i ettertid. Det går det faktisk an å tenke over og ta med i vurderingen på forhånd. Å leke offer i ettertid fordi kona har naturlige reaksjoner vekker ikke overraskende lite empati fra omverden. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Hvorfor skal jeg være hyggelig mot henne når hun slenger dritt til meg?

Anonymkode: eb901...31d

Fordi du pulte mannen hennes. Hadde det vært meg, hadde du regelmessig fått hundebæsj i postkassen din. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS. Vet du hvor hun du fucka opp livet til pleier å gå tur? Heng deg opp ned fra en grein på den stien eller veien, med et skilt på brystet hvor det står "unnskyld!"  Etter at hun har sett deg henge der en sånn ca fem ganger som en trist flaggermus, er sjansen stor for at hun må begynne å le litt. PS. Husk å ha skiltet rett vei. Du henger jo opp ned.

thumb_i-find-the-lack-of-african-fruit-b

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har da aldri sagt at hun er den store snakkisen,selvsagt blir det meg og mannen hennes som blir samtaleemnet eventuelt. Men vil de baksnakke meg så får de bare gjøre det. 

Har da ikke sagt at hun skal skal reagere med ett smil,men hun hadde overhodet ikke trengt å noe med meg å gjøre. Hun kunne bare latt meg være i fred å overse meg når hun møter på meg. 

Skal absolutt ikke flytte her fra nei,vi stortrives her :)

Anonymkode: eb901...31d

Jeg synes du fortjener å bli plaget av henne, like lenge som du hadde en greie med mannen hennes. Det får du tåle. Du vet, vær mot andre, slik andre er mot deg. 

Siden du ikke har mann, må hun gjøre livet ditt kjipt på andre måter. 

Anonymkode: e3dd0...8a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal absolutt ikke flytte her fra nei,vi stortrives her :)

Anonymkode: eb901...31d

Vi? Har du barn? I så fall litt kjipt om barna dine også får med seg sladderen, selv om du selv ikke bryr deg. Du får begynne med ukehandling så slipper du å møte henne så ofte..

Anonymkode: 821fa...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

En voksen rolig samtale om hva som har skjedd kanskje. Mannen er ikke akkurat uskyldig han heller,var ikke sånn at jeg voldtok han..

Anonymkode: eb901...31d

På samme måte som du tok en voksen, rolig avgjørelse da du valgte å innlede et forhold til en gift mann, mener du? Du og mannen deler ansvaret her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Til TS. Vet du hvor hun du fucka opp livet til pleier å gå tur? Heng deg opp ned fra en grein på den stien eller veien, med et skilt på brystet hvor det står "unnskyld!"  Etter at hun har sett deg henge der en sånn ca fem ganger som en trist flaggermus, er sjansen stor for at hun må begynne å le litt. PS. Husk å ha skiltet rett vei. Du henger jo opp ned.

thumb_i-find-the-lack-of-african-fruit-b

Amen.

Anonymkode: ffc9f...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sinne bør hun heller ta ut på riktig person,altså mannen sin.

Vi bor på ett lite sted å alle tre har samme nærbutikk så kommer nok ofte til å møte på henne. Møter ofte på henne på bussen og på senteret også. Holder jo meg unna henne å snakker ikke med hun,men møter ofte på henne tilfeldig.

Anonymkode: eb901...31d

Smart å bli elskerinne til naboen på et lite sted 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det kanskje hjelper å få snakket ut om det.

Nei  hadde ikke sex med han for at det skulle bli oppdaget.

Anonymkode: eb901...31d

Men hva skal du snakke med henne om? Hvilke stillinger dere hadde sex i, eller at du tilfredsstiller ham mer enn henne? Hvorfor skal du snakke med henne? La henne være i fred!

Anonymkode: b0de2...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Embla82 skrev:

Dette blir som når noen velger å kjøre laaaangt over fartsgrensen, mister lappen, og så klager over at det er så ekstra vanskelig for dem å ikke ha lappen fordi de trenger den til bla bla bla. Det er sånn man tenker på før man råkjører. 

Samme om du bor på et lite sted. Dumt å ligge med gifte menn uansett, er de såå nærme å gå fra kona som de sier så bør det ikke være noe problem å vente. Men det er ekstra dumt å ligge med gifte menn/damer på et lite sted der du vet du må omgås alle i ettertid. Det går det faktisk an å tenke over og ta med i vurderingen på forhånd. Å leke offer i ettertid fordi kona har naturlige reaksjoner vekker ikke overraskende lite empati fra omverden. 

 

Det er det jeg også tenker på - kunne de ikke vente de fem månedene? Må man hoppe på alt man finner attraktivt med en gang?

Anonymkode: b0de2...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Drittslenging kan politianmeldes å da kan hun bli straffet for det om dette gjentar seg. 

Anonymkode: eb901...31d

Paragrafen om ærekrenkelser er fjernet i den nye straffeloven, så nei. Hadde kona oppsøkt ts hjemme hos ts, Ville det ha vært noe annet. Offentlig kan hun si hva hun vil. 

Anonymkode: b0de2...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det beste er å ignorere henne, hun vil nok bare bli mer provosert av at du prøver å snakke med henne. Jeg mener det er mannen som er den som har opptrådt mest klanderverdig her. Jeg har opplevd utroskap selv og klandret min (eks)partner, elskerinna hadde ikke lovet meg noen verdens ting.  Jeg vil ha en partner som er trofast av egen vilje, ikke fordi andre damer sier nei til han.  Hvis du og kona var venninner eller hadde en vennskapslignende relasjon er situasjonen litt annerledes.

Når det er sagt er det kona som lever med bitterhet som har det verst i situasjonen.  Håper for hennes del at hun etterhvert klarer å legge dette bak seg og gå videre i livet. 

Anonymkode: aee9b...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sinne bør hun heller ta ut på riktig person,altså mannen sin.

Vi bor på ett lite sted å alle tre har samme nærbutikk så kommer nok ofte til å møte på henne. Møter ofte på henne på bussen og på senteret også. Holder jo meg unna henne å snakker ikke med hun,men møter ofte på henne tilfeldig.

Anonymkode: eb901...31d

Men da visste du vel at han var gift? 

Anonymkode: f7a3e...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...