Gå til innhold

Hvordan roe ned sint kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det har jo åpenbart skjedd. Igjen: Les tråden. Det er så forstemmende å stadig se at kvinner er kvinner verst.

Kvinner er ikke kvinner verst! Se til pokker å tenk selv og ikke tro på gamle myter. Stort sett er menn verst. Skal vi først dra det utdaterte gamle mytekortet; kvinner er kvinner verst, så kan du ta den til Ts. Hun visste at mannen var gift når hun spredde beina for han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
2 minutter siden, wintergirl skrev:

Kvinner er ikke kvinner verst! Se til pokker å tenk selv og ikke tro på gamle myter. Stort sett er menn verst. Skal vi først dra det utdaterte gamle mytekortet; kvinner er kvinner verst, så kan du ta den til Ts. Hun visste at mannen var gift når hun spredde beina for han. 

Ladies and Gentlemen of the jury. I give you exhibit A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

får ingen sympati fra meg, om det var det du forventet. Finnes heller ingen unnskyldninger. 

En annen ting er at det ikke er lenger en kone. Siden det er allerede blitt en skilsmisse. Familien er rett og slett oppløst. 

 

Anonymkode: 98ebc...c22

De bor hver for seg akkurat,men om noen månender er de nok sammen igjen.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg helt flat og be oppriktig om unnskyldning. Det er ikke sikkert hun godtar og glemmer det med en gang, men sannsynligvis vil hun sette pris på det på sikt. 

Og lær av egne feil, aldri gjør det igjen.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen har dritet seg totalt ut. Men han har funnet manuskriptet som skal sies når sånne ting blir avslørt. Menn er gode til å late som.

Anonymkode: 98ebc...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hun har mensen eller er i overgangsperioden. Kvinner er crazy, hormonelle og ustabile i varierende grad

Anonymkode: 1f879...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å si for deg, det er ikke du som har opplevd sviket!! Hun føler seg sviktet, dum og null verdt!!! Jeg hadde også vært sint på både mannen mine og horen som ikke klarte holde å la være å være med på å ødelegge familien min!! 

Anonymkode: 6d691...b7a

Det er han som ikke klarte la vær og ligge med noen, selv om han var gift. Om noen er "horen" her, så er det mannen. Han brøt forpliktelsen sin. Han ødela familien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer ikke dårlig oppførsel til ekskona. Men da du lå med en gift mann, så visste du at du gjorde noe galt, og du visste at det kunne få konsekvenser for deg. Går hun over streken, så får du be politiet til råds.

Anonymkode: eef55...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Er ikke så dum å gifter meg jeg :)

Anonymkode: eb901...31d

Spiller ingen rolle om du er i samboerforhold eller gift. 

Anonymkode: 7cac9...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Clefable skrev:

Det er han som ikke klarte la vær og ligge med noen, selv om han var gift. Om noen er "horen" her, så er det mannen. Han brøt forpliktelsen sin. Han ødela familien. 

Touche!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Clefable skrev:

Det er han som ikke klarte la vær og ligge med noen, selv om han var gift. Om noen er "horen" her, så er det mannen. Han brøt forpliktelsen sin. Han ødela familien. 

Sånn foruten  horebetegnelsen, så er det en gjennomgående brist i de logiske resonnementene fra ts. For følger du din tankegang, som også ts hviler seg på, så burde jo forståelsen for konas reaksjoner være høyst tilstede (noen den burde være uansett, men) ettersom mannen har lurt dem begge. Da kritiserer man ikke kona for å være naiv for å være sammen med en som har vært utro før, når du selv lot seg villede og lure av samme mann i fem måneder- mannen du visste var utro- mot kona! Du kritiserer heller ikke kona for å være fem år og gal, når du da vet at han etter all sannsynlighet har kjørt huet hennes med løgner- antakeligvis også om at ts er gal og er den som har lagt seg etter mannen, ikke motsatt. Det er jo en mangel på logikk,  innsikt og modenhet som er til å grine av. For ikke å snakke om mangel på ydmykhet, respekt og verdighet. Ts fremstår videre bare helt ekstremt naiv for hvordan verden faktisk fungerer og mennesker skrudd sammen. En hver har ansvar for egne handlinger, også ts

Anonymkode: dc297...f91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 9.11, Lillfrid skrev:

Legg deg helt flat og be oppriktig om unnskyldning. Det er ikke sikkert hun godtar og glemmer det med en gang, men sannsynligvis vil hun sette pris på det på sikt. 

Og lær av egne feil, aldri gjør det igjen.. 

Å si unnskyld til en dame som kaller meg stygge ting,er ikke ett alternativ.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...